Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yolo schreef op 16-11-2021 om 19:05:

[..]

Inderdaad wtf.. Als ik dat zou zien dan zou ik die persoon er toch echt op aanspreken. Ooh daar zou ik nou echt woest van worden, gewoon iemand met rolstoel en al aan de kant zetten?

Ik spreek voor mezelf maar dat zou ik ook niet als prettig ervaren. Net alsof ik niet voor mezelf zou kunnen opkomen en hulp van anderen daarvoor nodig heb.

Maar dat is mijn gevoel. Misschien denkt apiejapie daar anders over.

Sloffen met rubber zool, lukt dat bij de stomerij? 
De rest heb ik zo gedaan, dat was veel werk met spetters (en glasscherfjes) echt overal. En het rook zo sterk, bah. Normaal is het een prima geur, alleen niet een heel flesje tegelijk. 
Eerst had ik niet door dat mijn jasje en broek eronder zat, ik moest snel verder met mijn werk, ik had haast om batterijen voor mij toetsenbord te pakken en zodoende stootte ik het flesje om. Pas later toen ik dacht, waarom ruik ik het nu nog steeds, drong het tot mij door dat mijn jasje doordrenkt was, maar door de voering had ik het niet gemerkt!

Auwereel schreef op 16-11-2021 om 19:29:

Ik zou het gewoon vragen. 

Auwereel schreef op 16-11-2021 om 19:29:

De rest heb ik zo gedaan, dat was veel werk met spetters (en glasscherfjes) echt overal. En het rook zo sterk, bah. Normaal is het een prima geur, alleen niet een heel flesje tegelijk.
Eerst had ik niet door dat mijn jasje en broek eronder zat, ik moest snel verder met mijn werk, ik had haast om batterijen voor mij toetsenbord te pakken en zodoende stootte ik het flesje om. Pas later toen ik dacht, waarom ruik ik het nu nog steeds, drong het tot mij door dat mijn jasje doordrenkt was, maar door de voering had ik het niet gemerkt!

Insmeren met ossengalzeep, even nachtje laten intrekken en dan gewoon wassen. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

16-11-2021 om 22:19

HarleyQuin schreef op 16-11-2021 om 19:06:

Momenteel mijzelf. Zit mijzelf even gigantisch in de weg

Jij ook een   

En herkenbaar, heb ik ook wel eens. Op dit moment eigenlijk, ik heb het retekoud maar ik heb ondertussen ook in de meeste plekken in mijn huis de verwarming/radiatoren niet aan voor het milieu en omdat ik een centenknijpert ben.  En ondertussen word ik schijtschagerijnig van het de hele tijd koud hebben. Ik ga naar Curacao of Suriname emigreren   Ik erger mij dus even dat het geen zomer is

Even geen ergernis-bijdrage maar een bedankje voor jullie reacties eerder. Het is me meermaals overkomen dat mensen me aan de kant zetten met mijn rolstoel of ongevraagd gingen duwen. Blij te lezen dat jullie dat als niet-normaal opvatten. Want heb me er gruwelijk aan gestoord. Ik ben erg spontaan en maak makkelijk een praatje met mensen. Maar als je vanaf achter ineens geduwd wordt (en dus geen idee hebt wie er achter je staat) is dat een nare gewaarwording. Het overviel me dan ook en dan sta ik met mijn mond vol tanden. Om dan thuis van alles te bedenken wat ik had kunnen zeggen (of doen, zoals hard over hun tenen rijden ). 
Bedankt voor jullie steun. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

17-11-2021 om 07:04

Apiejapie schreef op 16-11-2021 om 23:12:

Even geen ergernis-bijdrage maar een bedankje voor jullie reacties eerder. Het is me meermaals overkomen dat mensen me aan de kant zetten met mijn rolstoel of ongevraagd gingen duwen. Blij te lezen dat jullie dat als niet-normaal opvatten. Want heb me er gruwelijk aan gestoord. Ik ben erg spontaan en maak makkelijk een praatje met mensen. Maar als je vanaf achter ineens geduwd wordt (en dus geen idee hebt wie er achter je staat) is dat een nare gewaarwording. Het overviel me dan ook en dan sta ik met mijn mond vol tanden. Om dan thuis van alles te bedenken wat ik had kunnen zeggen (of doen, zoals hard over hun tenen rijden ).

Aahh wat lief, graag gedaan hoor.. mijn mond viel dus ook open van verbazing toen ik jouw verhaal las. Ik snap echt niet dat iemand dit kan doen. (En idd volgende x over zn tenen rijden  )

Apiejapie, groot gelijk. Mijn toestemming heb je

Apiejapie schreef op 16-11-2021 om 23:12:

Nee zeker is dat niet normaal!

Ik zou je zelfs, als dat zou helpen, met alle liefde daarna een flinke duw geven zodat je met een dramatisch domino effect al die sukkels zou kunnen omduwen  

Oké sorry maar ik word echt heel boos van dit soort acties. 

Regendrup. schreef op 17-11-2021 om 08:11:

[..]

Nee zeker is dat niet normaal!

Ik zou je zelfs, als dat zou helpen, met alle liefde daarna een flinke duw geven zodat je met een dramatisch domino effect al die sukkels zou kunnen omduwen

Oké sorry maar ik word echt heel boos van dit soort acties.

Regendrup, ik moest onwijs lachen om jouw suggestie, zie het helemaal voor me!! 

Wil overigens wel zeggen dat 99% van de mensen hartstikke behulpzaam is als het nodig is. 

@Apiejapie, het is nog asocialer*:dan een mens op twee benen uit de weg duwen, want dat is duidelijk een aggressieve handeling. Jij wordt als een ding uit de weg gezet, nier als mens behandeld.

*En dan bedoel ik niet de domino-duw reactie, die zou terecht zijn!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

17-11-2021 om 10:20

Auwereel schreef op 17-11-2021 om 08:24:

@Apiejapie, het is nog asocialer*:dan een mens op twee benen uit de weg duwen, want dat is duidelijk een aggressieve handeling. Jij wordt als een ding uit de weg gezet, nier als mens behandeld.

+ 200

Auwereel schreef op 17-11-2021 om 08:24:

Die mag van mij in de Dikke van Dale  "domino-duw actie" 

Daar gaan we weer: waarom vinden de collega's dat er prima weer met groepen op kantoor vergaderd kan worden terwijl Hugo dat sterk heeft afgeraden? 

Dat ik gisteren terug gebeld zou worden en daar de hele dag op heb zitten wachten en nu nog niet gebeld ben.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.