Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Morgan-Salander schreef op 11-11-2021 om 13:42:

[..]

Is dat dat programma waarbij (volgens mij zapte ik er een paar weken geleden langs en heb ik toen ook van ergernis na een paar minuten verder gezapt) een man zich stoort aan zijn elektronische enkelband, omdat hij er last van heeft tijdens het bidden tot Allah en verongelijkt is dat de enkelbandfabrikant daarmee geen rekening heeft gehouden?

Ja, die ja 🤪

Ik heb net mijn werk-/hobbykamer uitgemest, oudste dochter is de deur uit en toen wilden de andere meiden van kamer en/of bed wisselen en toen stond dus het hele huis vol met spullen die ze niet meer wilden. En ik heb zelf ook zo langzamerhand spullen in die kamer gezet dus het werd nogal een opslagplek. 
Maar nu staan alle uitgezochte spullen dus in de woonkamer, klaar om weg te geven, te verkopen enz. 
En dochter zit daar nu in de Sintmaartenlopertjes te ontvangen. 

ik heb snoep gekocht en zit te wachten op kinderen, want er zijn hier aardig wat in de straat 
Maar ze lopen dus allemaal de andere kant op, richting dorpskern 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

11-11-2021 om 18:32

Mama-Inge schreef op 11-11-2021 om 18:30:

ik heb snoep gekocht en zit te wachten op kinderen, want er zijn hier aardig wat in de straat

ik heb niks speciaals gekocht. Heb mandarijnen, sultanakoekjes en wat reepjes en dat is het. Tot nu toe 3 kinderen van 1 gezin aan de deur. Ik doe het niet meer om allemaal snoep te kopen. Vreet ik het alleen zelf maar op en dat mot niet

Mama-Inge schreef op 11-11-2021 om 18:30:

Ik lees alleen maar positieve dingen. Meer snoep voor jou

Friezinnetje schreef op 11-11-2021 om 18:32:

[..]

ik heb niks speciaals gekocht. Heb mandarijnen, sultanakoekjes en wat reepjes en dat is het. Tot nu toe 3 kinderen van 1 gezin aan de deur. Ik doe het niet meer om allemaal snoep te kopen. Vreet ik het alleen zelf maar op en dat mot niet

Zo gaat het hier ook

We wonen hier in december een jaar, dus hadden geen idee hoe en wat hier.

In ons vorige woonplaats kwamen wel veel kinderen langs, klasgenoten van de kinderen, maar ook kinderen die bij mij,  hun overblijfjuf langs wouden 

Heel leuk en gezellig 

Dat ik melding krijg dat mijn pakket bij PostNL ophaal punt ligt. 
Kom ik daar 2 dagen later.... Is er niks 😭
En track en trace zegt van wel.
Maandag wordt ie teruggestuurd en er zitten dingen bij voor pakjesavond... Ik ga morgen nog wel een keertje maar snap hier gewoon echt even helemaal niks van. 

Dat ik op allebei mijn handen een muggenbult heb die allebei jeuken. Echt al een paar maanden niet geprikt en nu in november opeens wel weer ..

Justagirly schreef op 11-11-2021 om 18:41:

Maandag wordt ie teruggestuurd en er zitten dingen bij voor pakjesavond... Ik ga morgen nog wel een keertje maar snap hier gewoon echt even helemaal niks van.

Waar heb je de melding gekregen? 

Taartjes schreef op 11-11-2021 om 21:45:

Dat ik op allebei mijn handen een muggenbult heb die allebei jeuken. Echt al een paar maanden niet geprikt en nu in november opeens wel weer ..

Ik win het van je. 

Ik heb polyneuropathie (o.a. geen gevoel in voeten en onderbenen) maar de jeuk van een muggenbeet voel ik wel. Krabben heeft dan weer geen zin want dat voel ik dan weer niet     

En jeuk is 1000 keer erger dan pijn.

Aan alle ophef over op handen zijnde corona maatregelen en aan mezelf omdat ik het nieuws daarover  blijf opzoeken.

Granny71 schreef op 11-11-2021 om 22:05:

[..]

Ik win het van je.

Ik heb polyneuropathie (o.a. geen gevoel in voeten en onderbenen) maar de jeuk van een muggenbeet voel ik wel. Krabben heeft dan weer geen zin want dat voel ik dan weer niet

En jeuk is 1000 keer erger dan pijn.

En als je er nestosyl opsmeert? 

Evaluna schreef op 11-11-2021 om 22:11:

Aan alle ophef over op handen zijnde corona maatregelen en aan mezelf omdat ik het nieuws daarover blijf opzoeken.

Er is ook niet echt aan te ontsnappen. Ieder journaal begint en eindigt ermee en de krantenkoppen zijn enorm.

Justagirly schreef op 11-11-2021 om 18:41:

O balen! Keken ze wel goed? Hier zeg ik er altijd alvast maar het formaat en de verzender bij als ik een pakketje kom halen, want ze kijken er regelmatig overheen. Of dan klopt hun systeem weer niet ofzo. 

Zelf al twee dagen aan het wachten op een pakketje van DHL, die zou gisteren bezorgd worden, maar nu staat er dat de bezorging is verhinderd.. Google leert me dat dit meestal betekent dat het kwijt is geraakt op het sorteercentrum..   

Evaluna schreef op 11-11-2021 om 22:11:

Aan alle ophef over op handen zijnde corona maatregelen en aan mezelf omdat ik het nieuws daarover blijf opzoeken.

Hier nog een. Ik wil het gewoon negeren, een winterslaap houden en wakker worden als het 20+ graden is en al dat gezeik voorbij is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.