Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Suish schreef op 10-11-2021 om 12:27:

Die kutspotjes van week voor het leven. Ga mannen castreren of zo. Ongewenste zwangerschappen worden altijd veroorzaakt door onverantwoordelijke ejaculaties.

Wanneer ze dat nou vergoeden vanuit de basisverzekering denk ik dat er zowel onder mannen/vrouwen zeker animo is om dat te laten doen.

Ik ben wel gelovig maar ik heb echt zo'n haat aan kinderen en het hebben van een baarmoeder. 

Trouwens zonder ongewenste zwangerschappen is abortus niet nodig. 

Aan mijn man 
We zaten in de auto vanmorgen en ik reed
We reden op een vrij smalle weg en er kwam een tegenligger aan.
Die ging niet ver genoeg de berm in vond mijn man.
Dus hij pakte zo het stuur vast om onze auto verder de weg op te rijden om dat af te dwingen.
Ben zo ontzettend boos geweest 
Blijf met je tengels van het stuur af als een ander rijd.

Mama-Inge schreef op 10-11-2021 om 17:38:

Aan mijn man
Dus hij pakte zo het stuur vast om onze auto verder de weg op te rijden om dat af te dwingen.

Wat een mafkees! 

Mama-Inge schreef op 10-11-2021 om 17:38:

Aan mijn man

Dat is levensgevaarlijk van hem!!! Gaat het met je?? Ik zou daar zo van schrikken!!

Ja hoor, gaat prima.
Ben op de rem gaan staan, zodat we stil stonden.
Was boos en dat heeft hij ook geweten 

Aan mijn eigen klunzigheid waardoor de pepermolen kapot viel en heel d keuken/kamer bezaaid lag met peperkorrels. Kluns

TanSwallow86

TanSwallow86

10-11-2021 om 20:23

Aan mijn migraine, de ergste pijn is nu weg, maar nu is het een hoofdpijn geworden. 2 afspraken konden niet doorgaan, eerst de schoonmaakhulp en vanmiddag de spver. 
En mijn ongesteldheid, wanneer ga ik nou eindelijk richting overgang. Af en toe al klachten, maar toch nog elke maand die rot ongesteldheid. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

10-11-2021 om 20:24

Wobbelkont schreef op 10-11-2021 om 20:21:

Aan mijn eigen klunzigheid waardoor de pepermolen kapot viel en heel d keuken/kamer bezaaid lag met peperkorrels. Kluns

oh gadver. 

ik zit het programma Achterblijvers terug te kijken, man man wat erger ik mij aan zo'n lambal die in de gevangenis gezeten heeft en nu zogenaamd "detentieschade" heeft, dus....doet niet veel , en wilt een eigen woning om te ontgiftigen  van die detentieschade van die vreselijke gevangenis, en die gans waar die mee samen is draait dus voor de 4 kids op , en vindt alles even leuk voor die lambal. Echt....wat een types

majorette2005 schreef op 10-11-2021 om 20:55:

ik zit het programma Achterblijvers terug te kijken, man man wat erger ik mij aan zo'n lambal die in de gevangenis gezeten heeft en nu zogenaamd "detentieschade" heeft, dus....doet niet veel , en wilt een eigen woning om te ontgiftigen van die detentieschade van die vreselijke gevangenis, en die gans waar die mee samen is draait dus voor de 4 kids op , en vindt alles even leuk voor die lambal. Echt....wat een types

JA!!! Je haalt me echt de woorden uit de mond. Wat een domme doos ook die vrouw. Ze lacht álles weg. Bahbah. 

ik zit het programma Achterblijvers terug te kijken, man man wat erger ik mij aan zo'n lambal die in de gevangenis gezeten heeft en nu zogenaamd "detentieschade" heeft, dus....doet niet veel , en wilt een eigen woning om te ontgiftigen van die detentieschade van die vreselijke gevangenis, en die gans waar die mee samen is draait dus voor de 4 kids op , en vindt alles even leuk voor die lambal. Echt....wat een types

Ik ben gestopt met kijken van het programma… ik ergerde mij er al eerder aan. Maar goed, als ex-gevangene heb je levenslang, waar je ook bent. 

Dit gezin is redelijk radicaal, zij bekeerd, hij bekeerd en ook al eens ergens weggegaan omdat het contact met de buurt slecht was. 

SuzyQFive schreef op 10-11-2021 om 23:11:

[..]

Ik ben gestopt met kijken van het programma… ik ergerde mij er al eerder aan. Maar goed, als ex-gevangene heb je levenslang, waar je ook bent.

Dit gezin is redelijk radicaal, zij bekeerd, hij bekeerd en ook al eens ergens weggegaan omdat het contact met de buurt slecht was.

Ze doen er ook niet echt iets aan om daar verandering in te brengen in deze serie, willen niet voor een baas werken, hangen de hele dag met peuk in de hand de koning uit, en de vrouwen pezen zich de pleuris en zetten een na de ander kind op de wereld. En die vrouw due bekeerd is, gedraagt zich of ze zijn slaafje is, ik zou er heel verdrietig om zijn als dit mijn dochter zou zijn, die aan zo'n niksnut blijft hangen en zichzelf zo compleet wegcijfert.

Pier- schreef op 08-11-2021 om 07:58:

[..]

Laat mij raden, begint de webshop met een K?

Nee, die andere goedkope die af en toe adverteert op TV. "Alles" is hun stopwoord.

Maar ik heb het verzendbewijs dus ze zullen hoe dan ook dokken.

Is dat dat programma waarbij (volgens mij zapte ik er een paar weken geleden langs en heb ik toen ook van ergernis na een paar minuten verder gezapt) een man zich stoort aan zijn elektronische enkelband, omdat hij er last van heeft tijdens het bidden tot Allah en verongelijkt is dat de enkelbandfabrikant daarmee geen rekening heeft gehouden?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.