Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Herfstappeltaart schreef op 29-10-2021 om 09:27:

[..]

Dat is strafbaar hè.

De belastingdienst is zelf strafbaar met veel van hun acties. Mensen zouden weer meer met contanten moeten gaan werken om niet alles traceerbaar (en belastbaar) te laten zijn. 

redbulletje schreef op 29-10-2021 om 09:45:

[..]

De belastingdienst is zelf strafbaar met veel van hun acties. Mensen zouden weer meer met contanten moeten gaan werken om niet alles traceerbaar (en belastbaar) te laten zijn.

De belastingdienst ziet het dan niet maar als je pech hebt inbrekers wel. Ik zet het liever veilig op de bank zonder rente.

redbulletje schreef op 29-10-2021 om 09:45:

[..]

Dat ben ik met je eens, maar als niemand meer belasting zou betalen hebben we ook een probleem met z'n allen.

Herfstappeltaart schreef op 29-10-2021 om 10:08:

[..]

Dat ben ik met je eens, maar als niemand meer belasting zou betalen hebben we ook een probleem met z'n allen.

Juist de grote buitenlandse bedrijven worden hier nauwelijks belast. Daar valt veel te halen. 

redbulletje schreef op 29-10-2021 om 10:24:

[..]

Juist de grote buitenlandse bedrijven worden hier nauwelijks belast. Daar valt veel te halen.

Dat ben ik met je eens. Als je dat vindt moet je vooral niet rechts stemmen.

Rb heeft gelijk dat er veel meer contant betaald moet worden. Dan houden die banken ook niet dat geld vast en kan de rente omhoog. 
De ontwikkeling met pinautomaten is zorgelijk. Ik woon hier een centrum dus kan er aardig wat vinden maar de laatste jaren verdwijnen ze razendsnel. 

WarpedTrout14

WarpedTrout14

29-10-2021 om 11:42

aan de ns.
Wat een waardeloos kutbedrijf is dat.

Wollstonecraft schreef op 29-10-2021 om 11:42:

aan de ns.
Wat een waardeloos kutbedrijf is dat.

Vertel!

Sophia_!

Sophia_!

29-10-2021 om 12:11

Tickel schreef op 28-10-2021 om 10:32:

[..]

Ik moet dan altijd aan deze shirts denken.

grappig-rolstoel-shirt-vrouwen-t-shirt-met-opgerolde-mouwen.jpg

keep-staring-rolstoel-t-shirt-roze.jpg

😂 die wil ik wel 

Dat een bepaalde, niet nader te noemen kwaal is teruggekeerd zonder dat ik weet waar dat aan te wijten is.

Sophia_! schreef op 29-10-2021 om 12:11:

[..]

😂 die wil ik wel

https://wheelchairmafia.myspreadshop.net/

Via de site van Wheelchairmafia is veel te bestellen.

Dat ik van mijn nieuwe fiets gepleurd ben omdat mijn nieuwe remmen ook veeeeeeeeel beter remmen dan de oude…Vloog bijna over de kop toen ik remde voor een tegemoetkomende auto in een smal straatje. Lag ik daar op de stoep… 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

29-10-2021 om 22:00

Herfstappeltaart schreef op 29-10-2021 om 10:08:

[..]

Er zijn zoveel mensen die zwartwerken, het interesseert ze bij de belasting niks.. (niet dat ik het normaal vind ofzo hoor)

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

29-10-2021 om 22:03

Suish schreef op 29-10-2021 om 10:56:

Rb heeft gelijk dat er veel meer contant betaald moet worden. Dan houden die banken ook niet dat geld vast en kan de rente omhoog.
De ontwikkeling met pinautomaten is zorgelijk. Ik woon hier een centrum dus kan er aardig wat vinden maar de laatste jaren verdwijnen ze razendsnel.

Hier ook, niet normaal in 2 jaar is meer dan de helft verdwenen. Geld storten kan pas 30 km verderop. Maar wel elke keer meer betalen voor je rekening en pas, ik kreeg niet eens een bericht of iets toen mijn bank hier in de woonplaats gesloten werd. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.