Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Aan het feit dat truien àltijd na verloop van tijd uitgelubberde boorden krijgen. Keurig en voorzichtig gewassen, trui nog helemaal niet versleten of verwassen, maar die bóórden...grrrr.....

PriceyRook54

PriceyRook54

28-10-2021 om 10:15

Apiejapie schreef op 27-10-2021 om 23:41:

[..]

Ik gebruik een rolstoel. Zie er verder niet raar uit of zo, dus niks raars. Maar blijkbaar vonden sommigen mij vandaag een attractie. (Heb nog in de spiegel gekeken of mijn make up of haar raar zat, maar ook dat niet anders dan anders).

Wat stom zeg. Ik dacht oprecht dat je gewoon een ontzettend lekker ding was. En dat ben je vast ook, maar op wielen dus 

SuzyQFive schreef op 28-10-2021 om 07:36:

[..]

Ah zo 😬.
Heb je ook dat mensen dan tegen je vriend gaan praten ipv tegen jou? Of overdreven kinderlijk.

Ik loop momenteel met een stok, merk dat sommige mensen dan juist niet kijken, ook een rare gewaarwording.

Nee, dat ze tegen mijn man praten niet nee. Ook niet dat ze op kinderachtige manier praten of zo. Denk ook omdat ik zelf graag het ijs al breek door mensen als eerste aan te spreken. 

Merk wel, wat jij ook zegt, dat mensen soms wat zenuwachtig lijken te worden. Dat ze niet goed weten hoe ze moeten reageren. Wel of niet helpen, wel of niet iets zeggen enz. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

28-10-2021 om 10:27

SuzyQFive schreef op 28-10-2021 om 07:38:

Ik erger me aan dat moeder Jelies steeds ‘men’ schrijft. ‘Men moeder, men broer, men tafel’.

Dat heb ik hier met iemand die Kheb, kga, mss en nog meer van dat soort woorden schrijft. Hoeveel moeite is het om ik, misschien en andere woorden voluit te schrijven. Vind het beetje armoedig overkomen, bij gebrek aan een beter woord.

noas_1993 schreef op 28-10-2021 om 08:35:

Dat gezeik van radiodj's omdat mogelijk de mondkapjes weer terugkomen en dat ze moe worden van dat hele Corona gedoe.

Wat is er nou zo erg aan een mondkapje? Zet hem gewoon op als het moet!

Mondkapjes zijn stom. Maar ja, het is niet anders. Liever een mondkapje dan een lockdown.

Ik kan mij vaak ergeren aan radiodj's, normaal al, want echt vaak geen kennis of gevoel voor nuancering. En nu met corona... pfttt...

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

28-10-2021 om 10:32

Apiejapie schreef op 27-10-2021 om 23:41:

[..]

Ik gebruik een rolstoel. Zie er verder niet raar uit of zo, dus niks raars. Maar blijkbaar vonden sommigen mij vandaag een attractie. (Heb nog in de spiegel gekeken of mijn make up of haar raar zat, maar ook dat niet anders dan anders).

Ik moet dan altijd aan deze shirts denken.

grappig-rolstoel-shirt-vrouwen-t-shirt-met-opgerolde-mouwen.jpg

keep-staring-rolstoel-t-shirt-roze.jpg

Herfstappeltaart schreef op 28-10-2021 om 09:04:

Aan het feit dat truien àltijd na verloop van tijd uitgelubberde boorden krijgen. Keurig en voorzichtig gewassen, trui nog helemaal niet versleten of verwassen, maar die bóórden...grrrr.....

Omdat ik daar ook last van heb, ben ik net even gaan googlen:

9. Wat doe je met uitgelubberde mouwen

Als je trui of vest alleen plaatselijk is uitgelubberd, bijvoorbeeld bij de mouwen, dan kan je alleen dat deel vochtig maken en even in de droger doen. Zijn vooral de boorden van de trui uitgelubberd dan is er ook een andere manier. Maak de boorden van de trui nat, leg ze in vorm op een handdoek en bewerk ze met een hete föhn. Dit zal de vezels in de boorden laten krimpen waardoor ze weer wat strakker worden.

Zelf haal ik ze op een gegeven moment maar onder de naaimachine door met een grote zigzag, iets kleiner maken, maar dan durf ik het stuk wat ik innaai toch niet af te knippen (voor wanneer ik er spijt van krijg) dus dan zit alles wel strakker, want je hebt een stuk mouw aan de binnenkant zitten.
Volgende keer die tip die ik net gegoogeld heb maar eens proberen

Tickel schreef op 28-10-2021 om 10:32:

[..]

Ik moet dan altijd aan deze shirts denken.

grappig-rolstoel-shirt-vrouwen-t-shirt-met-opgerolde-mouwen.jpg

keep-staring-rolstoel-t-shirt-roze.jpg

Ja ik ken ze. Grappig! Zou ze zelf alleen niet dragen. Ben meer van de jurken. 

Dat de ontsteking in mijn kies niet weg is, na de antibiotica kuur en mijn kies nu weer behoorlijk pijnlijk is.

SuzyQFive schreef op 28-10-2021 om 07:38:

Ik erger me aan dat moeder Jelies steeds ‘men’ schrijft. ‘Men moeder, men broer, men tafel’.

Ik erger me aan alle fouten in het verhaal. Maar het is wel iedere avond leuk om te lezen. 

Verademing als vader Jelies schrijft

PriceyRook54

PriceyRook54

28-10-2021 om 11:01

Ik moest Jelies googlen, maar da's van een tv-programma zie ik, wat schrijven ze dan?

Mama-Inge schreef op 28-10-2021 om 10:56:

Dat de ontsteking in mijn kies niet weg is, na de antibiotica kuur en mijn kies nu weer behoorlijk pijnlijk is.

Oh jee Wat vervelend. En zo pijnlijk. Beterschap gewenst

Ainne schreef op 28-10-2021 om 11:01:

Ik moest Jelies googlen, maar da's van een tv-programma zie ik, wat schrijven ze dan?

Op Insta doen ze iedere avond verslag van de dag. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

28-10-2021 om 11:43

Apiejapie schreef op 28-10-2021 om 10:39:

[..]

Ja ik ken ze. Grappig! Zou ze zelf alleen niet dragen. Ben meer van de jurken.

Ik vind ze echt goed, vooral die 2e 

Ik zou het zo vouwen dat alleen de print zichtbaar is en dan achterop je rolstoel vastmaken

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.