Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Taartjes schreef op 25-10-2021 om 18:56:

Dat de kaas niet smelt dus de pasta met kaassaus niet te eten is..
Wat doen jullie als het eten mislukt? Hebben jullie een goed backup plan?

Weggooien en een ei bakken of tosti maken 

TanSwallow86

TanSwallow86

25-10-2021 om 20:22

Herfstappeltaart schreef op 25-10-2021 om 19:30:

[..]

Snel een nieuw kaassausje maken?

GFT container, die is er erg blij mee

Herfstappeltaart schreef op 25-10-2021 om 19:30:

[..]

Snel een nieuw kaassausje maken?

De saus zat al door de groente dus niks was meer te redden 

Het werd een pizza (die snel werd bezorgd en lekkerder was dan verwacht, dus dat was een meevaller).

Muurbloem1985 schreef op 25-10-2021 om 18:31:

Niet vandaag maar een aantal weken geleden, ik bestel een koelkast (Klein formaat) bij Coolblue, ik kruis duidelijk aan oude koelkast meenemen, komen ze van post.nl de nieuwe koelkast brengen, maar weigeren de oude mee te nemen. Waarom heb ik die optie dan?

Hier precies hetzelfde gehad vorig jaar met een magnetron. Oude zou meegenomen worden, maar de nieuwe kwam met PostNL en die nemen niets mee terug. 

Muurbloem1985 schreef op 25-10-2021 om 18:31:

Niet vandaag maar een aantal weken geleden, ik bestel een koelkast (Klein formaat) bij Coolblue, ik kruis duidelijk aan oude koelkast meenemen, komen ze van post.nl de nieuwe koelkast brengen, maar weigeren de oude mee te nemen. Waarom heb ik die optie dan?

Dacht dat het zelfs verplicht is om het mee te nemen. 

mosterd 😬. 
Dat mijn WiFi het de laatste tijd het steeds slechter doet… 

SuzyQFive schreef op 26-10-2021 om 10:11:

[..]

Dacht dat het zelfs verplicht is om het mee te nemen.

Probleem is dat ipv Coolblue , Post.nl het bestelde  komt brengen, en die postbode neemt echt niks mee terug. 

majorette2005 schreef op 26-10-2021 om 10:37:

[..]

Probleem is dat ipv Coolblue , Post.nl het bestelde komt brengen, en die postbode neemt echt niks mee terug.

Maar komt Coolblue het dan niet alsnog ophalen als je die optie hebt gekozen en klaagt dat postnl het niet meeneemt? 

redbulletje schreef op 26-10-2021 om 10:50:

[..]

Maar komt Coolblue het dan niet alsnog ophalen als je die optie hebt gekozen en klaagt dat postnl het niet meeneemt?

Ik heb de stofzuiger zelf weggebracht maar was het iets wat ik niet zelf weg kon brengen had ik zeker bij Coolblue aan de bel getrokken

redbulletje schreef op 26-10-2021 om 10:50:

[..]

Ik heb de kringloop maar gebeld. Was wel weer extra gedoe en een extra afspraak, maar ja, dat had ik ook gehad als Coolblue het alsnog was komen ophalen.

Taartjes schreef op 25-10-2021 om 20:36:

[..]

De saus zat al door de groente dus niks was meer te redden

Het werd een pizza (die snel werd bezorgd en lekkerder was dan verwacht, dus dat was een meevaller).

Oooow in dat geval inderdaad brood of friet halen.

Aan mezelf. Dochter krijgt VMBO KB/TL advies en nu ben ik teleurgesteld. Vorig jaar zeiden ze TL en dat vond ik al wennen zeg maar. Ze is goed zoals ze is! Ze kan het! En toch hoop ik dat ze het naar TL weet op te trekken. 

Netherfield, ik hoop vooral dat je dochter een school vindt waar ze het naar haar zin heeft. Als ik zie hoe mijn zoon is opgebloeid toen hij een opleiding vond waar hij het ècht naar zijn zin had, toen kwam er pas uit wat erin zat.

Dat ik op de universiteit zit te wachten tot de studenten er zijn. Op mijn rooster staat op het hele uur beginnen. Bij hun op het halve dus nu heb ik opeens een uur tussen twee sessies ipv een half uur. Had ik het eerder geweten had ik dat uur goed gebruikt. Nu zit ik te balen.

Dat mensen zich steeds maar niet aan afspraken houden. Ik heb serieus engelengeduld en laat zo vaak over me heen lopen en ben altijd op tijd maar sommige mensen laten je gewoon rustig wachten tot je een ons weegt. Daar maakte iemand vandaag dus lekker voor de zoveelste keer ge/misbruik van en toen was ik het zat en was na ruim een half uur wachten weg. 

En nu is die dus pisnijdig, kreeg een appje waarom ik "al" weg was. Dus ik een keer stoer:  "Ja hallo, je zou er om 2 uur zijn en bijna 3 kwartier later was je er nog niet?  Ik heb toevallig wel meer te doen. Meet the new me, dûh."
Man is heel erg trots op me 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.