Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Netherfield
26-10-2021 om 18:22
Smyle60 schreef op 26-10-2021 om 17:37:
Dat mensen zich steeds maar niet aan afspraken houden. Ik heb serieus engelengeduld en laat zo vaak over me heen lopen en ben altijd op tijd maar sommige mensen laten je gewoon rustig wachten tot je een ons weegt. Daar maakte iemand vandaag dus lekker voor de zoveelste keer ge/misbruik van en toen was ik het zat en was na ruim een half uur wachten weg.
En nu is die dus pisnijdig, kreeg een appje waarom ik "al" weg was. Dus ik een keer stoer: "Ja hallo, je zou er om 2 uur zijn en bijna 3 kwartier later was je er nog niet? Ik heb toevallig wel meer te doen. Meet the new me, dûh."
Man is heel erg trots op me![]()
Ik ook!
OrganicDeer76
26-10-2021 om 19:00
Smyle60 schreef op 26-10-2021 om 17:37:
Dat mensen zich steeds maar niet aan afspraken houden. Ik heb serieus engelengeduld en laat zo vaak over me heen lopen en ben altijd op tijd maar sommige mensen laten je gewoon rustig wachten tot je een ons weegt. Daar maakte iemand vandaag dus lekker voor de zoveelste keer ge/misbruik van en toen was ik het zat en was na ruim een half uur wachten weg.
En nu is die dus pisnijdig, kreeg een appje waarom ik "al" weg was. Dus ik een keer stoer: "Ja hallo, je zou er om 2 uur zijn en bijna 3 kwartier later was je er nog niet? Ik heb toevallig wel meer te doen. Meet the new me, dûh."
Man is heel erg trots op me![]()
Super goed!!
FaithfulDuck87
26-10-2021 om 20:08
Aan een dame in de sportschool. Zij doet een groepsles en ik ben er dan ook vaak. Elke week valt me op, hoe ze altijd naast de instructeur staat, altijd als eerste het matje op de vloer naast de instructeur legt. De rest is rustig bezig, haar hoor je er altijd boven uit. Extreem hard lachen, net altijd wat sneller de oefeningen doen (maar niet altijd juist uitgevoerd). Altijd even haar haar met een opzij gooien. Beste van de klas willen zijn.. .Brrr
DownrightChinchilla41
26-10-2021 om 20:11
SuzyQFive schreef op 26-10-2021 om 10:13:
mosterd 😬.
Dat mijn WiFi het de laatste tijd het steeds slechter doet…
Hier ook, ook Ziggo?
Auwereel
26-10-2021 om 21:06
DHL... Ik koop bij een webshop en daarin kan ik aangeven wanneer het bezorgd moet worden. Ik kies voor de avond omdat ik er overdag niet ben. Krijg ik een mail van DHL, we komen het tussen 14 en 18 uur bezorgen. Komt dat niet uit, kies een ander moment. Dat had ik dus al gedaan...
Ok, weer een keer, tussen 18:30-21:30. Krijg ik een mailtje, het pak wordt om 18:20 geleverd. Ja, dan ben ik dus nog net niet thuis! Gelukkig is mijn zoon wel thuis, die gaat in de kamer zitten werken, praktisch naast de voordeur. Als ik thuiskom om 18:25, wat tref ik dan aan? Zoon die zegt, ze zijn nog niet langs geweest, plus een briefje op de mat dat het pak bij de buren is geleverd!
Gelukkig vonden de buren het geen probleem het pak aan te pakken, hoewel het een GROOT pak was. Krijg ik later nog een mailtje van DHL: "de bezorger stond om 19:10 voor de deur, maar u was niet thuis, dus is het bij de buren geleverd". Wat een stelletje liegebeesten! Om 19:10 was het 50 minuten geleden dat het pak bij de buren werd afgeleverd terwijl er iemand thuis was!
Wat is het nou voor moeite wèl aan te bellen? ![]()
FaithfulDuck87
26-10-2021 om 21:17
oh dat is zeer irritant idd. Ik laat het altijd bezorgen bij afleverpunt. Die zit voor de meeste diensten to mijn huis. Alleen postnl levert er niet af. Maar laatst een heel zwaar pakket en die heb ik wel thuis laten bezorgen. Had niet geweten hoe ik die er weg moest halen.
Mama-Inge
26-10-2021 om 21:22
Auwereel schreef op 26-10-2021 om 21:06:
DHL... Ik koop bij een webshop en daarin kan ik aangeven wanneer het bezorgd moet worden. Ik kies voor de avond omdat ik er overdag niet ben. Krijg ik een mail van DHL, we komen het tussen 14 en 18 uur bezorgen. Komt dat niet uit, kies een ander moment. Dat had ik dus al gedaan...
Ok, weer een keer, tussen 18:30-21:30. Krijg ik een mailtje, het pak wordt om 18:20 geleverd. Ja, dan ben ik dus nog net niet thuis! Gelukkig is mijn zoon wel thuis, die gaat in de kamer zitten werken, praktisch naast de voordeur. Als ik thuiskom om 18:25, wat tref ik dan aan? Zoon die zegt, ze zijn nog niet langs geweest, plus een briefje op de mat dat het pak bij de buren is geleverd!
![]()
Gelukkig vonden de buren het geen probleem het pak aan te pakken, hoewel het een GROOT pak was. Krijg ik later nog een mailtje van DHL: "de bezorger stond om 19:10 voor de deur, maar u was niet thuis, dus is het bij de buren geleverd". Wat een stelletje liegebeesten! Om 19:10 was het 50 minuten geleden dat het pak bij de buren werd afgeleverd terwijl er iemand thuis was!
![]()
Wat is het nou voor moeite wèl aan te bellen?
Waarschijnlijk in hun ogen net 1 stap te ver.
Ik vind de bezorging van DHL 3x niks.
Wij hadden een poos geleden ook iets wat door DHL bezorgd zou worden
Kregen we ook bericht dat de bezorger ons niet thuis trof.
Grote onzin want man wist dat ze zouden komen en zat voor het raam te wachten en heeft de hele middag geen DHL busje gezien
Ik ben gaan klagen bij het bezorging, dat toevallig bij ons in de straat is.
En later nog een keer dat we bericht kregen dat er iets al afgeleverd was.
We waren niet thuis op dat moment, dus alles afgezocht om huis.
Bij de buren gevraagd of het daar afgeleverd was, nee dus.
Toen de bezorger uiteindelijk wel op kwam dagen, gevraagd hoe dat kon, maar nee hoor, hij had geen flauw idee
BrightEchidna89
26-10-2021 om 21:27
Friezinnetje schreef op 26-10-2021 om 20:08:
Aan een dame in de sportschool. Zij doet een groepsles en ik ben er dan ook vaak. Elke week valt me op, hoe ze altijd naast de instructeur staat, altijd als eerste het matje op de vloer naast de instructeur legt. De rest is rustig bezig, haar hoor je er altijd boven uit. Extreem hard lachen, net altijd wat sneller de oefeningen doen (maar niet altijd juist uitgevoerd). Altijd even haar haar met een opzij gooien. Beste van de klas willen zijn.. .Brrr
Hoe schattig.
ReadyAnteater53
27-10-2021 om 09:16
Kerss schreef op 27-10-2021 om 01:13:
Ik erger mij niet zo vaak, ik verbaas mij meer.
Aan zulke uitspraken kan ik mij dan weer ergeren
Dolfje
27-10-2021 om 09:34
Koralinde schreef op 27-10-2021 om 09:16:
[..]
Aan zulke uitspraken kan ik mij dan weer ergeren
![]()
Ik ook
watertoren
27-10-2021 om 10:02
Ik erger me aan kinderen op de fiets. Ze zijn levensgevaarlijk. Het ene kind fiets met de telefoon in de hand en is zo aan het slingeren dat ik er haast niet voorbij durf te rijden met de auto en andere kinderen fietsen met 2 of zelfs 3 naast elkaar en nemen de hele straat in beslag zodat je er ook moeilijk voorbij kan rijden.