Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Schemerlampje
22-10-2021 om 14:08
Wilgenkatje- schreef op 22-10-2021 om 11:50:
[..]
Ja bizar he. Was kind ook al wakker door die piep misschien?
Nee, de hyperalarmen waren voor de brandmelder. En kind slaapt overal doorheen, ook haar eigen alarmen. 🙁
Smyle60
22-10-2021 om 14:08
Herfstappeltaart schreef op 22-10-2021 om 13:00:
Aan mezelf. Dat ik me er maar niet toe kan zetten de stofzuiger te pakken......Ik ga het NU doen.
En? Heb je doorgezet?
Ik stofzuig elke dag nadat ik mijn (langharige) hond verzorgd en gekamd heb maar ik betrap me er op dat ik wel eens smokkel, hond niet kammen "want het regent en stormt dus heeft dat weinig zin" en zo. Gewoon een smoes om dat stofzuigen uit te stellen of te ontlopen wat dom is want ik hou van alles opgeruimd en netjes en heb een blonde hond en een heel donker antraciet vloer
Herfstappeltaart
22-10-2021 om 14:12
Smyle60 schreef op 22-10-2021 om 14:08:
[..]
En? Heb je doorgezet?
![]()
Ik stofzuig elke dag nadat ik mijn (langharige) hond verzorgd en gekamd heb maar ik betrap me er op dat ik wel eens smokkel, hond niet kammen "want het regent en stormt dus heeft dat weinig zin" en zo. Gewoon een smoes om dat stofzuigen uit te stellen of te ontlopen wat dom is want ik hou van alles opgeruimd en netjes en heb een blonde hond en een heel donker antraciet vloer
![]()
Ja net klaar
.
Ik moet echt op vrijdag stofzuigen want dan hebben we de dag daarvoor 2 kleinkinderen en een hond over de vloer gehad maar ik heb er zo'n hekel aan, die herrie aan m'n kop....
rionyriony
22-10-2021 om 14:13
Dat ik voortdurend toch blijf denken, ondanks tig desillusies, dat het plaatje op de website echt lijkt op dat wat je thuisgezonden krijgt. Daarnet weer zoiets: ik had het artikel al maar de afbeelding leek op een heel andere kleur. Dus voor noppes de hele ochtend thuisgebleven.
Apiejapie
22-10-2021 om 14:14
Herfstappeltaart schreef op 22-10-2021 om 14:12:
[..]
Ja net klaar
.
Ik moet echt op vrijdag stofzuigen want dan hebben we de dag daarvoor 2 kleinkinderen en een hond over de vloer gehad maar ik heb er zo'n hekel aan, die herrie aan m'n kop....
Lang leve de noise cancelling koptelefoon.
Smyle60
22-10-2021 om 14:20
Herfstappeltaart schreef op 22-10-2021 om 14:12:
[..]
Ja net klaar
.
Vloerswiffers....om af en toe te smokkelen zonder herrie (en hoe vroeger het donker wordt hoe liever, zie je niks op die vloer
)
(en dat doe ik altijd wel áls ik smokkel, even de vloerswiffer pakken want met een langharige hond krijg je van die soort tumbleweeds van haar die over je vloer zweven
)
Smyle60
22-10-2021 om 14:21
Apiejapie schreef op 22-10-2021 om 14:14:
[..]
Lang leve de noise cancelling koptelefoon.
En als je klaar bent en de stofzuiger weg hebt gezet het dan raar vinden dat het nog zo stoffig is omdat je niet heb gehoord dat je je stofzuiger dus niet had aangezet
Herfstappeltaart
22-10-2021 om 14:21
Smyle60 schreef op 22-10-2021 om 14:20:
[..]
Vloerswiffers....om af en toe te smokkelen zonder herrie (en hoe vroeger het donker wordt hoe liever, zie je niks op die vloer
)
(en dat doe ik altijd wel áls ik smokkel, even de vloerswiffer pakken want met een langharige hond krijg je van die soort tumbleweeds van haar die over je vloer zweven
)
Ja heel fijn inderdaad!
Apiejapie
22-10-2021 om 14:29
Smyle60 schreef op 22-10-2021 om 14:21:
[..]
En als je klaar bent en de stofzuiger weg hebt gezet het dan raar vinden dat het nog zo stoffig is omdat je niet heb gehoord dat je je stofzuiger dus niet had aangezet
![]()
FaithfulDuck87
22-10-2021 om 14:31
[..]
![]()
whaha
Herfstappeltaart
22-10-2021 om 14:32
[..]
![]()
alhambra
22-10-2021 om 15:22
Dat ik niet eerder de jurk die ik vanavond wil aandoen had gepast. Te lui om eerder te passen en nu blijkt. Hij past maar net. Gelukkig zit er een druk printje op!
Uitstelgedrag. Stom!
Wasknijper
23-10-2021 om 00:12
Wollstonecraft schreef op 22-10-2021 om 09:46:
Aan de zoveelste "klantenservice" die je helemaal geen zak helpt, niets weet, niets kan en dan ook nog een grote mond geeft als je geërgerd bent. "Klantenservice" is in Nederland bijna nooit Service. Alleen maar afschepen. Waardeloos vind ik dat.
Dat ligt vaak aan het bedrijf hoor, hoeveel tijd en geld zij steken in trainen van mensen en de systemen die ze gebruiken. Klantenservice medewerkers worden als eerste ook afgerekend op hoe lang een gesprek/chat etc duurt, daarna op kwaliteit en beide kunnen invloed hebben op je salaris. Begrijp dat het vervelend is als klant, maar er zijn grote bedrijven die je drie dagen trainen & je dan op de klanten gooien. Dan weet je echt nog nauwelijks wat, maar voor het bedrijf is het belangrijker dat een klant beantwoord wordt (goede KPI), dan dat de klant goed geholpen wordt.
Tldr: ligt grotendeels aan het bedrijf
Lollypopje
23-10-2021 om 14:18
Ik liep buiten en kreeg last van spierspanningshoofdpijn, die ook helemaal doortrok in mijn kaak.
Ik dacht dat ik te veel deed, maar meestal voelt dat anders.
Pas daarna voelde ik dat mijn oren gevoelig waren en dat dat door mijn hele hoofd doortrok. Ik had geen muts op en mijn oren zijn extreem gevoelig voor kou. Maar meestal als het niet waait valt het mee.
Nu ik weer binnen ben voel ik ook pas echt mijn oorpijn en dat voelt echt zo naar met de pijn en spanning in de rest van mijn hoofd.