Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Lollypopje
23-10-2021 om 14:23
en dan is de buurman ook nog met een naar herrie apparaat in de weer. Nog meer auw op mijn oren 😭
Herfstappeltaart
23-10-2021 om 14:30
Op het moment erger ik me aan een buurman van 3 huizen verder, Die is zich aan het uitleven met dreun, dreun, dreun-muziek....
WarpedTrout14
23-10-2021 om 15:01
Wasknijper schreef op 23-10-2021 om 00:12:
[..]
Dat ligt vaak aan het bedrijf hoor, hoeveel tijd en geld zij steken in trainen van mensen en de systemen die ze gebruiken. Klantenservice medewerkers worden als eerste ook afgerekend op hoe lang een gesprek/chat etc duurt, daarna op kwaliteit en beide kunnen invloed hebben op je salaris. Begrijp dat het vervelend is als klant, maar er zijn grote bedrijven die je drie dagen trainen & je dan op de klanten gooien. Dan weet je echt nog nauwelijks wat, maar voor het bedrijf is het belangrijker dat een klant beantwoord wordt (goede KPI), dan dat de klant goed geholpen wordt.
Tldr: ligt grotendeels aan het bedrijf
Ja, dat snap ik.
WarpedTrout14
23-10-2021 om 15:04
ik erger me aan mjn nieuwe bovenburen met hun herrie. Ze zijn (en zitten) geen moment stil. Constant gerommel en geloop en schuivende meubels. En echt constant de kranen open en dicht draaien.
Wat mis ik mijn oude buurvrouw die zo lekker rustig was.
Auwereel
23-10-2021 om 15:54
Lollypopje schreef op 23-10-2021 om 14:18:
Ik liep buiten en kreeg last van spierspanningshoofdpijn, die ook helemaal doortrok in mijn kaak.
Ik dacht dat ik te veel deed, maar meestal voelt dat anders.
Pas daarna voelde ik dat mijn oren gevoelig waren en dat dat door mijn hele hoofd doortrok. Ik had geen muts op en mijn oren zijn extreem gevoelig voor kou. Maar meestal als het niet waait valt het mee.
Nu ik weer binnen ben voel ik ook pas echt mijn oorpijn en dat voelt echt zo naar met de pijn en spanning in de rest van mijn hoofd.
O die oorpijn ken ik, vooral op de fiets, als het wat waait. Dus heb ik een hele batterij aan hoofdbanden-oorwarmers van verschillende diktes en als het daar te warm voor is, wollen watten om in mijn oren te stoppen ("windwolle").
Lollypopje
23-10-2021 om 15:57
Auwereel schreef op 23-10-2021 om 15:54:
[..]
O die oorpijn ken ik, vooral op de fiets, als het wat waait. Dus heb ik een hele batterij aan hoofdbanden-oorwarmers van verschillende diktes en als het daar te warm voor is, wollen watten om in mijn oren te stoppen ("windwolle").
Pffff ja. Nu dus zelfs lopend, was ik niet op bedacht. Maar dat heb ik meteen weer geleerd.
rionyriony
24-10-2021 om 13:17
Ik was vanmorgen op de regionale kerstmarkt; ik had verwacht dat het er stil zou zijn omdat hij pas enkele dagen open was, maar er was relatief enorme animo voor.
Vrijwel overal liep er wel iemand in de buurt te hoesten en te niezen en ik had te laat in de gaten dat ik mijn mondkap vergeten was. Dus ik liep daar niet echt rustig in het vooruitzicht van een flinke verkoudheid.
DownrightChinchilla41
24-10-2021 om 13:31
Aan mijn buren, weer een nacht wakker gelegen door die idioten.
watertoren
24-10-2021 om 14:01
Gisteren aan de kinderen van de buren die aan het gillen en janken waren. Het was mooi weer en ik zat heerlijk te genieten in de tuin met een boekje en een wijntje. De tweeling van de buren hadden ruzie en maakten een enorm kabaal en dan kan ik niet lezen en ik legde mijn boekje maar even weg. Toen de ruzie eindelijk over was en de rust terug keerde zegt dat rotkind van mama, ik kan tot honderd tellen. Zal ik dat eens doen? Ik dacht alsjeblieft niet he. Maar ja hoor en dan maakte ze een fout en dan begon ze opnieuw. Toen ben ik maar naar binnen gegaan met de deur dicht.
Apiejapie
24-10-2021 om 15:59
Aan van die grote wegwerkmachines die zojuist geparkeerd stonden op de invalideparkeerplaatsen en ik daardoor veel verder moest parkeren. Ik snap dat zo'n ding ook lastig te parkeren is. Maar waarom worden voor zoiets altijd de invalideparkeerplaatsen gebruikt?
Rogue
24-10-2021 om 18:05
de super hier gaat 3 weken dicht vanwege een verbouwing dus moest ik naar een andere vandaag opzich geen ramp maar de helft van wat ik nodig had was er niet
kan ik morgen weer terug naar een andere super 
SuzyQFive
24-10-2021 om 18:53
Kimmeke1983 schreef op 23-10-2021 om 10:35:
Trage zwemmers in de snelle baan
Hahaha! Toen ik na mijn revalidatie weer ging zwemmen vonden ze me in de langzame baan te snel en werd ik naar de snelle baan gebonjourd en daar vonden ze me te langzaam want ik deed geen crawl 🤪
Zusterclivia
24-10-2021 om 18:54
SuzyQFive schreef op 24-10-2021 om 18:53:
[..]
Hahaha! Toen ik na mijn revalidatie weer ging zwemmen vonden ze me in de langzame baan te snel en werd ik naar de snelle baan gebonjourd en daar vonden ze me te langzaam want ik deed geen crawl 🤪
Je bent gewoon lastig. 🤭
SuzyQFive
24-10-2021 om 18:55
Apiejapie schreef op 24-10-2021 om 15:59:
Aan van die grote wegwerkmachines die zojuist geparkeerd stonden op de invalideparkeerplaatsen en ik daardoor veel verder moest parkeren. Ik snap dat zo'n ding ook lastig te parkeren is. Maar waarom worden voor zoiets altijd de invalideparkeerplaatsen gebruikt?
Gewoon politie bellen, ook werkvoertuigen mogen daar niet parkeren.