Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Wilgenkatje-
21-10-2021 om 21:59
Herfstappeltaart schreef op 21-10-2021 om 13:13:
[..]
Oooh wat zonde Rachel!
![]()
Ach bah, dat is een nare start van de dag!
TriflingButterfly90
22-10-2021 om 07:46
wat rot Rachel! Ik heb me nu al geërgerd aan mijn man, die gewoon blijft liggen zodat ik alles alleen doe om te zorgen dat de kinderen op tijd naar school zijn.
lientje69
22-10-2021 om 09:00
Mijn lichaam. Heb een slechte nacht gehad en mega veel pijn. Het gaat mijn dag niet worden vandaag. Gelukkig heb ik vandaag vrij, dat scheelt weer.
Het ging zo goed de afgelopen week. Hoopte even dat ik wonderbaarlijk genezen was. Maar nee
Bailey26
22-10-2021 om 09:30
Aan het ziekenhuis en de apotheek. Ziekenhuis is vergeten een recept uit te schrijven. Hebben ze storing met de computer terwijl ik bij de apotheek sta. Apotheek wil niet meegeven zonder recept terwijl het geen nieuwe medicatie is en arts telefonisch doorgeeft dat ik het moet hebben en het recept komt.
Dan moest ik maar vanmiddag terug komen. Laat ik daar nou net geen zin en tijd voor hebben. Nu komt de apotheek het vanmiddag brengen.
FaithfulDuck87
22-10-2021 om 09:33
vandaag nog niet, maar gisteren wel.
Er staan een aantal veranderingen in de planning bij ons op het werk. Niet kwa banen maar wel gebouwen. Nu heb ik een aantal collega's die altijd negatief zijn en altijd zeuren dat ze nergens bij betrokken worden. Maar nu krijgen ze de kans en nu willen ze niet want ja 10 jaar geleden zou dat ook en gebeurde dat ook niet, dus waarom zullen we dan nu wel. Euh 10 jaar geleden is 10 jaar geleden en daar wil ik je de komende 10 jaar niet weer over horen. Werkelijk, als het je zo slecht bevalt op het werk, waarom duvel je dan niet een eind op? Gelukkig is het subteam waar ik in werk niet zo negatief. Wij zijn wel overal in betrokken en zijn erg enthousiast.
WarpedTrout14
22-10-2021 om 09:46
Aan de zoveelste "klantenservice" die je helemaal geen zak helpt, niets weet, niets kan en dan ook nog een grote mond geeft als je geërgerd bent. "Klantenservice" is in Nederland bijna nooit Service. Alleen maar afschepen. Waardeloos vind ik dat.
Rachel.
22-10-2021 om 09:56
Wollstonecraft schreef op 22-10-2021 om 09:46:
Aan de zoveelste "klantenservice" die je helemaal geen zak helpt, niets weet, niets kan en dan ook nog een grote mond geeft als je geërgerd bent. "Klantenservice" is in Nederland bijna nooit Service. Alleen maar afschepen. Waardeloos vind ik dat.
Ben ik helemaal met je eens!
Schemerlampje
22-10-2021 om 10:45
Aan het brandalarm dat ging piepen vannacht, omdat de batterij bijna leeg is. Waarom gebeurt dat altijd ‘s nachts? En dat nadat er vannacht ook al twee keer een hyperalarm afging van kind.
Wilgenkatje-
22-10-2021 om 11:49
dat bij onze nieuw geleverde keuken de verkeerde handgrepen zaten die niet passen in de boorgaatjes, en dat de monteur het werk daardoor niet kan afmaken (frontjes apparaten) en ik de deuren en laden nu lastig open krijg ![]()
Wilgenkatje-
22-10-2021 om 11:50
Schemerlampje schreef op 22-10-2021 om 10:45:
Aan het brandalarm dat ging piepen vannacht, omdat de batterij bijna leeg is. Waarom gebeurt dat altijd ‘s nachts? En dat nadat er vannacht ook al twee keer een hyperalarm afging van kind.
Ja bizar he. Was kind ook al wakker door die piep misschien?
OrganicDeer76
22-10-2021 om 11:57
Schemerlampje schreef op 22-10-2021 om 10:45:
Dat komt ook altijd in de nacht 🙈
Herfstappeltaart
22-10-2021 om 13:00
Aan mezelf. Dat ik me er maar niet toe kan zetten de stofzuiger te pakken......Ik ga het NU doen.
Lollypopje
22-10-2021 om 13:51
Dat Nightwish doorgaat 
Uiteraard leuk voor iedereen die wel kan, maar ik had ook zo graag gewild 😭