Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Smyle60 schreef op 17-10-2021 om 18:27:

[..]

Klein rottuintje zonder tlc dus.

15 meter lang 7 meter breed, stampvol  planten .

Smyle60 schreef op 17-10-2021 om 19:38:

[..]

Ik heb bepaald geen o zo dom betegeld tuintje van 5 bij 8.

Ik snap je frustratie, maar ga dat niet botvieren op iemand die er niks aan kan doen.

Daarbij ben ik benieuwd hoe jij weet hoe hun tuin er uit ziet, waar jij je zo ontzettend verheven over voelt. Iets wat in mijn ogen een zeer nare eigenschap is.

Dat als ik wat drink, dat mijn kies zo ontzettend pijn doet 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

17-10-2021 om 20:03

Smyle60 schreef op 17-10-2021 om 19:38:

[..]

Ik heb bepaald geen o zo dom betegeld tuintje van 5 bij 8.

Ik zou bijna denken van wel. 
Tegeltuintje met enkele piekfijne stukjes waardoor het zo opvalt als er een kat is geweest.

SilverQuelea47

SilverQuelea47

17-10-2021 om 20:31

Wat een venijnig toontje ineens in dit topic.

Enfin, mijn ergernis: de Ikea. Nuttige winkel hoor maar wat heb ik er de pest aan.

TanSwallow86

TanSwallow86

17-10-2021 om 20:47

Dat ik nog steeds ongesteld word ondanks de maanden zonder, dan denk ik, eindelijk het is voorbij, ja mooi niet dus. En nu steeds langer dan een week ongesteld en is gewoon steeds een bloedbad. Sjacherijnig tot en met. 
Afgelopen donderdag de griepprik gehad en had vaak een hypo, wist niet meer waar ik het zoeken moest. Diabetes verpleegkundige gebeld, ze vroeg of ik iets bijzonders had gedaan, nee alleen een griep prik. Ja, daar kan je hypo van krijgen. Jottem, de eerste keer dat ik hypo krijg van griepprik.
Ben zo blij dat ik diabetes heb. not

Ik ben wat minder enthousiast omdat ons gezin buiten een familie-gebeurtenis is gehouden. Meedoen hoefde niet, maar op de hoogte zijn is fijn.

Dat het weekend weer veel te kort is!

Mama-Inge schreef op 17-10-2021 om 19:53:

Dat als ik wat drink, dat mijn kies zo ontzettend pijn doet

Helpt die tandpasta voor gevoelige tanden niet? Sensodyne maar ze bestaan ook merkloos.

Niet een ergernis maar een leuk dagje uit eindigt wat minder leuk. Dagje bioscoop en eten in Het Forum in Groningen. Daarna werd de boel ontruimd en we konden niet met de auto weg omdat er iemand gevallen/geduwd of gesprongen is en precies op de uitrijbaan van de garage terecht is gekomen. TR is nog wel even bezig daar dus kon nog wel 2 a 3u duren. Dus nu maar met de trein terug gegaan. Ben niet goed ter been momenteel dus naar het station was nog wel een uitdaging maar wij zitten inmiddels veilig en warm thuis terwijl er vanavond mensen naar nieuws krijgen…

HarleyQuin schreef op 17-10-2021 om 20:47:

Dat ik nog steeds ongesteld word ondanks de maanden zonder, dan denk ik, eindelijk het is voorbij, ja mooi niet dus. En nu steeds langer dan een week ongesteld en is gewoon steeds een bloedbad. Sjacherijnig tot en met.
Afgelopen donderdag de griepprik gehad en had vaak een hypo, wist niet meer waar ik het zoeken moest. Diabetes verpleegkundige gebeld, ze vroeg of ik iets bijzonders had gedaan, nee alleen een griep prik. Ja, daar kan je hypo van krijgen. Jottem, de eerste keer dat ik hypo krijg van griepprik.
Ben zo blij dat ik diabetes heb. not

Knuffel voor jou, het is een kloteziekte.

rionyriony schreef op 17-10-2021 om 21:53:

[..]

Helpt die tandpasta voor gevoelige tanden niet? Sensodyne maar ze bestaan ook merkloos.

Ik heb een ontsteking in mijn kies.

TanSwallow86

TanSwallow86

17-10-2021 om 23:16

Schemerlampje schreef op 17-10-2021 om 22:14:

[..]

Knuffel voor jou, het is een kloteziekte.

Thnx, maar veel forummer zeggen dat kanker een klote ziekte is. Ik heb type 2 diabetes, ben ook nog obees, dus reken maar uit, heb ik gewoon aan mij zelf te danken

HarleyQuin schreef op 17-10-2021 om 23:16:

[..]

Thnx, maar veel forummer zeggen dat kanker een klote ziekte is. Ik heb type 2 diabetes, ben ook nog obees, dus reken maar uit, heb ik gewoon aan mij zelf te danken

HarleyQuin, obesitas is ook een ziekte. Doeslief tegen jezelf 

majorette2005 schreef op 17-10-2021 om 18:18:

[..]

Mwah, geloof niet echt dat je sarcastisch bent, waarom dan steeds "kutkatten" zeggen terwijl je dus ook zegt dat het aan de baasjes ligt? Noem die dan kutbaasjes.

Ik geloof er ook niks van

@Smyle: als het wel zo is moet je de baasjes benoemen en niet de dieren die gewoon natuurlijk gedrag vertonen en er niets aan kunnen doen. Daar komt bij dat ik de maatregelen die je noemt te walgelijk voor woorden vind. Mij heb je niet overtuigd van je "sarcasme".

Je hele toon is vervelend ook over andermans tuinen.

Zo,  dat is het laatste wat ik hier over gezegd wil hebben.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.