Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

 En dan krijg je dit thuis (inclusief rekening voor mijn planten )

34fb3dfa1c17e4ce92c4e1044a1789a6b39f686f.jpg

Smyle60 schreef op 17-10-2021 om 17:20:

En dan krijg je dit thuis (inclusief rekening voor mijn planten )

34fb3dfa1c17e4ce92c4e1044a1789a6b39f686f.jpg

Dat zou voor mij een reden zijn mijn hypothetische kat buiten te laten lopen

Smyle60 schreef op 17-10-2021 om 17:01:

[..]

En op die manier dus ook hun sporen naar "huis" achterlaten inclusief 

Tuinfluiter schreef op 17-10-2021 om 17:32:

[..]

Wij hebben ook wel buurkatten in de tuin maar mijn borders zijn dicht beplant en dan blijven de katten eruit. In de winter leg ik kippengaas verankerd met tent haringen op de kort geknipte borders en dat helpt ook. Bij nieuwe aanplant kun je rolletjes kippengaas leggen. Als planten goed geworteld zijn moet het wel een bijzonder kat zijn als hij een plant eruit krijgt. Deze oplossing kost weinig en bij ons is het effect groot.

Vertel mij niks over tuinieren, been there, done everything, weet er meer van dan mijn hovenier maar ik ga mijn prachtige tuin niet zo lelijk maken als met jouw kippengaas. De omgekeerde wereld en te dom voor woorden. 

Lollypopje schreef op 17-10-2021 om 17:30:


Dat zou voor mij een reden zijn mijn hypothetische kat buiten te laten lopen


BrightEchidna89

BrightEchidna89

17-10-2021 om 17:44

Dat mensen zoveel last hebben van katten.
Naast onze eigen kat lopen er hier vier of vijf andere katten door de tuin. Behalve dat ik wat meer voeder moet voorzien en dat ze kussens in beslag nemen om te slapen, heb ik er eigenlijk geen last van. Hoogst zelden ook dat ik een drol van hen tegenkom. 

Valdemar schreef op 17-10-2021 om 17:44:

Dat mensen zoveel last hebben van katten.
Naast onze eigen kat lopen er hier vier of vijf andere katten door de tuin. Behalve dat ik wat meer voeder moet voorzien en dat ze kussens in beslag nemen om te slapen, heb ik er eigenlijk geen last van. Hoogst zelden ook dat ik een drol van hen tegenkom.

Nou precies, in mijn vorige huis met tuin liepen ook een aantal in de tuin,  nog nooit 1 plant erdoor kapot gegaan.

Smyle60 schreef op 17-10-2021 om 16:28:

[..]

Je leest het precies goed!

Ik zal nooit ooit een dier iets aan kunnen doen, never maar ik kan die "baasjes" van die katten echt gewoon kélen, dat zijn in mijn ogen enorme aso's want ze vinden het de normaalste zaak vd wereld dat anderen maar last meten hebben van hun kutkatten. Dat zijn vaak ook die mensen die het normaal vinden dat hun DNA anderen overlast bezorgd door dat eeuwige gekrijs, gegil en ander asociaal tokkiegedrag.

En als ik vanwege het asogedrag van een ander maatregelen zou moeten nemen op MIJN terrein moet die ander dat dan maar fijn accepteren en niet janken als poekkie blauw of roze thuiskomt (verfbommetjes pal onder de aarde, volkomen onschuldig maar moeilijk uitwasbaar, het schijnt te bestaan ). Hou je kat en dna gewoon bij je dan is er helemaal niks aan de hand.

Ik laat mijn harige hond ook niet zijn goddeloze gang gaan en smijt hem ook niet de hele nacht de deur uit, ik hou namelijk heel erg veel van mijn HUISdier.

By the way, zat poezels die ik hartstikke leuk vind hoor, wie kan een kitten weerstaan en vooral Main Coons maar die lopen nou juist zeer zelden zomaar buiten. En ik heb bij mij op de dijk zoveel katten doodgereden zien worden dat ik alleen daarom denk ik geen hoge pet opheb van de "baasjes" want wel janken en tranen met tuiten als beestje doodgereden wordt maar dat had je dus mooi kunnen voorkomen.

Ben één keer een hond kwijt geweest, ben in dat uur 5 jaar ouder geworden, ze konden me gevoeglijk opdweilen dus ik snap het dus gewoon niet dat je je dier de straat op laat gaan met alle gevolgen van dien.

Dat is denk ik ook de ultiemste band tussen mens en dier, die tussen de mens en zijn hond <3



Mwah, geloof niet echt dat je sarcastisch bent,  waarom dan steeds "kutkatten" zeggen terwijl je dus ook zegt dat het aan de baasjes ligt? Noem die dan kutbaasjes.

majorette2005 schreef op 17-10-2021 om 18:18:


Mwah, geloof niet echt dat je sarcastisch bent, waarom dan steeds "kutkatten" zeggen terwijl je dus ook zegt dat het aan de baasjes ligt? Noem die dan kutbaasjes.

Kutbaasjes met kutkatten.

Zo, jij ook je zin.

majorette2005 schreef op 17-10-2021 om 18:15:

[..]

Nou precies, in mijn vorige huis met tuin liepen ook een aantal in de tuin, nog nooit 1 plant erdoor kapot gegaan.

Klein rottuintje zonder tlc dus.

Smyle60 schreef op 17-10-2021 om 18:27:

[..]

Klein rottuintje zonder tlc dus.

Jeetje doe niet zo kinderachtig. Je weet niet wat voor tuin het was, dus ga die niet naar beneden halen omdat jij ergens last van hebt wat bij hen niet zo was.

Smyle60 schreef op 17-10-2021 om 18:27:

[..]

Klein rottuintje zonder tlc dus.

doe niet zo raar joh. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

17-10-2021 om 18:33

Smyle60 schreef op 17-10-2021 om 18:27:

[..]

Klein rottuintje zonder tlc dus.

Spreek je nu over je eigen tuin of die van majorette2005?

Mijn grootvader zaliger sprak ook altijd zo rot over de katten in zijn tuin, maar zijn tuin bestond dan ook vooral uit perfect geharkte bloemperkjes en een even perfecte moestuin; dus daar zag je dadelijk als er ergens een kat was geweest. Nooit begrepen dat hij zich daarover druk kon maken.
Als ik één ding weet van katten dan is het dat zo'n losgeharkte grond voor hen een grote zandbak is waarin ze maar al te graag hun gevoeg doen. 

Valdemar schreef op 17-10-2021 om 18:33:

[..]

Spreek je nu over je eigen tuin of die van majorette2005?

Mijn grootvader zaliger sprak ook altijd zo rot over de katten in zijn tuin, maar zijn tuin bestond dan ook vooral uit perfect geharkte bloemperkjes en een even perfecte moestuin; dus daar zag je dadelijk als er ergens een kat was geweest. Nooit begrepen dat hij zich daarover druk kon maken.
Als ik één ding weet van katten dan is het dat zo'n losgeharkte grond voor hen een grote zandbak is waarin ze maar al te graag hun gevoeg doen.

bij mij schijt er altijd een in mijn gras, dus bij grasmaaien, zit je weer in zo'n drol. Wordt je niet blij van

Lollypopje schreef op 17-10-2021 om 18:30:

[..]

Jeetje doe niet zo kinderachtig. Je weet niet wat voor tuin het was, dus ga die niet naar beneden halen omdat jij ergens last van hebt wat bij hen niet zo was.

Ik heb bepaald geen o zo dom betegeld tuintje van 5 bij 8.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.