Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
redbulletje schreef op 17-10-2021 om 10:56:

Waarom zijn de Indische gehaktballetjes ineens uit het assortiment van zowel Jumbo als Ah? Dáár erger ik me aan!

Zelf maken, veel lekkerder 😬

redbulletje schreef op 17-10-2021 om 10:56:

Waarom zijn de Indische gehaktballetjes ineens uit het assortiment van zowel Jumbo als Ah? Dáár erger ik me aan!

Schapruimte is kostbaar dus gaat een product onvoldoende hard dan moet er een ander product komen te liggen om de kooplust opnieuw op te wekken.

Gehaktballetjes moeten makkelijk zelf te maken zijn en veel lekkerder dan die uit de winkel. Misschien kan je de Soto-kruiden van Jonnie Boer daarvoor gebruiken (weet niet)? 

Ja, ik weet dat zelfgemaakt lekkerder is, maar ik wilde gewoon even een gemaksproduct. 
Moeten ze wat minder schapruimte gebruiken voor al die vegameuk, dan gaat dat niet ten koste van de lekkere balletjes

Er staat weer een huis in mijn straat te koop voor @%# 325.000!! Iets groter dan de mijn (uitbouwtje), maar geen afgewerkte zolder, veel minder zonnepanelen en een jungle als tuin. Dat is gewoon meer dan 125k meer dan het huis een paar jaar geleden te koop voor stond.

Buiten dat het een asociaal bedrag is, hoewel ik de verkoper gelijk geef, is dit slecht voor mijn woz-waarde.

Zusterclivia schreef op 17-10-2021 om 12:41:

Er staat weer een huis in mijn straat te koop voor @%# 325.000!! Iets groter dan de mijn (uitbouwtje), maar geen afgewerkte zolder, veel minder zonnepanelen en een jungle als tuin. Dat is gewoon meer dan 125k meer dan het huis een paar jaar geleden te koop voor stond.

Buiten dat het een asociaal bedrag is, hoewel ik de verkoper gelijk geef, is dit slecht voor mijn woz-waarde.

Ja zo klote he. 

Gelukkig is hier vooralsnog weinig verloopt. Maar jeetje die WOZ waardes zijn echt tot ongekende hoogte gestegen door onze aankoop en die van de achterburen. Hoop voor ons dat het hierbij blijft. 

Smyle60 schreef op 16-10-2021 om 18:41:

Weet je wat ook natuur is? dat ik die beesten ga aanpakken, ik heb nog een zooi muizenklemmen liggen, die kunnen prima precies onder de aarde waar die kutbeesten schijten. Satéprikkers ten spijt, die rotkatten kosten mij veel geld want mijn planten trekken die shit van die beesten niet. O, en ik hou ook van lelies.....

Heb het helemaal gehad met dat gedonder met die schijtfabrieken en vogel/egelmoordenaars in MIJN tuin.

Ik heb niet eens katten en vind ook dat ze overlast geven soms , maar dit zou je toch niet moeten flikken als ik er van wist want dan was je nog niet klaar met me 

Gadverdamme!

Dat ik mijn horloge nergens kan vinden. Ik heb er een vast plekje voor, maar de laatste keer dat ik 'm afdeed, was een andere plek dan normaal omdat het bandje me irriteerde. Alleen, waar irriteerde dat bandje ook al weer, was het thuis of op mijn werk?

Smyle60 schreef op 16-10-2021 om 18:41:

Aan de zoveelste discussie kattenovelast versus honden. Mijn zorgvuldig bijgehouden grote tuin zit regelmatig bomvol kattenstront, echt, een hele emmer per week en dan heb ik het enkel over de voor- en zijtuin, de achtertuin komen ze niet want hond. En dan zeg je tegen de buren/mensen met die kutkatten (heb camera's hangen dus weet precies welke kutkatten het zijn) dat je niet gediend bent van die rotkatten in je tuin en dan komen ze weer met die bekende riedel van kattenmoetenbuitenkunnenlopenendatisdenatuurjegooitermaarwateroverheen, dom volk........

En dan krijg je meteen de opmerking: ja maar honden schijten op straat en zo......hallo trut, ik raap netjes altijd de stront van mijn hond op, hij mag niet tegen andermans' heg pissen, ik laat hem niet op een ander zijn terrein schijten en heb hem aan de lijn.

Weet je wat ook natuur is? dat ik die beesten ga aanpakken, ik heb nog een zooi muizenklemmen liggen, die kunnen prima precies onder de aarde waar die kutbeesten schijten. Satéprikkers ten spijt, die rotkatten kosten mij veel geld want mijn planten trekken die shit van die beesten niet. O, en ik hou ook van lelies.....

Heb het helemaal gehad met dat gedonder met die schijtfabrieken en vogel/egelmoordenaars in MIJN tuin.

Ik snap heel goed dat je je kapot ergert aan de overlast. Echt. Maar dit is zo niet oké. 

Regendrup. schreef op 17-10-2021 om 12:46:

[..]

Ja zo klote he.

Gelukkig is hier vooralsnog weinig verloopt. Maar jeetje die WOZ waardes zijn echt tot ongekende hoogte gestegen door onze aankoop en die van de achterburen. Hoop voor ons dat het hierbij blijft.

Het gaat ook he-le-maal nergens meer over. Maar ja, mensen moeten maar wanhopig genoeg zijn. Terwijl dit van die fijne starters woningen zijn. Veel mensen met echt kleine kinderen en normaal als die kinderen richting middelbare school gaan dan gaat men verhuizen naar iets groter. Maar ondanks de doorstroming gewoon een fijne sfeer. Niet erg als mensen langer blijven, maar het zou wel jammer zijn als hier straks alleen stelletjes wonen. Geeft wel was gezellige reuring die kinderen op straat.

Ik heb twee computermuizen: mijn reguliere muis en een onbedrade muis. De laatste voor als ik achterover wil leunen.

En nu is het probleem dat de onbedrade muispijl veel sneller over het scherm gaat dan mijn gewone muispijl maar dat je ze niet afzonderlijk kan instellen in Mouse Properties. En dat vind ik hinderlijk. Ik ga niet elke keer de instellingen bijstellen als ik even een andere muis pak.

Ik heb wel een shortcut naar die instellingen op mijn desktop gezet maar fijner was geweest als je ze apart kon instellen.

Apiejapie schreef op 17-10-2021 om 10:12:

[..]

Zoals ik het dikgedrukte stukje lees is het sarcasme, uiting van irritatie. Heb niet het idee dat ze dat serieus bedoelt. Tenminste, dat hoop ik.

Je leest het precies goed! 

Ik zal nooit ooit een dier iets aan kunnen doen, never maar ik kan die "baasjes" van die katten echt gewoon kélen, dat zijn in mijn ogen enorme aso's want ze vinden het de normaalste zaak vd wereld dat anderen maar last meten hebben van hun kutkatten. Dat zijn vaak ook die mensen die het normaal vinden dat hun DNA anderen overlast bezorgd door dat eeuwige gekrijs, gegil en ander asociaal tokkiegedrag.  

En als ik vanwege het asogedrag van een ander maatregelen zou moeten nemen op MIJN terrein moet die ander dat dan maar fijn accepteren en niet janken als poekkie blauw of roze thuiskomt (verfbommetjes pal onder de aarde, volkomen onschuldig maar moeilijk uitwasbaar, het schijnt te bestaan ). Hou je kat en dna gewoon bij je dan is er helemaal niks aan de hand.

Ik laat mijn harige hond ook niet zijn goddeloze gang gaan en smijt hem ook niet de hele nacht de deur uit, ik hou namelijk heel erg veel van mijn HUISdier.

By the way, zat poezels die ik hartstikke leuk vind hoor, wie kan een kitten weerstaan en vooral Main Coons maar die lopen nou juist zeer zelden zomaar buiten. En ik heb bij mij op de dijk zoveel katten doodgereden zien worden dat ik alleen daarom denk ik geen hoge pet opheb van de "baasjes" want wel janken en tranen met tuiten als beestje doodgereden wordt maar dat had je dus mooi kunnen voorkomen.

Ben één keer een hond kwijt geweest, ben in dat uur 5 jaar ouder geworden, ze konden me gevoeglijk opdweilen dus ik snap het dus gewoon niet dat je je dier de straat op laat gaan met alle gevolgen van dien.  

Dat is denk ik ook de ultiemste band tussen mens en dier, die tussen de mens en zijn hond <3

Smyle60 schreef op 17-10-2021 om 16:28:

[..]

Je leest het precies goed!

Ik zal nooit ooit een dier iets aan kunnen doen, never maar ik kan die "baasjes" van die katten echt gewoon kélen, dat zijn in mijn ogen enorme aso's want ze vinden het de normaalste zaak vd wereld dat anderen maar last meten hebben van hun kutkatten. Dat zijn vaak ook die mensen die het normaal vinden dat hun DNA anderen overlast bezorgd door dat eeuwige gekrijs, gegil en ander asociaal tokkiegedrag.

En als ik vanwege het asogedrag van een ander maatregelen zou moeten nemen op MIJN terrein moet die ander dat dan maar fijn accepteren en niet janken als poekkie blauw of roze thuiskomt (verfbommetjes pal onder de aarde, volkomen onschuldig maar moeilijk uitwasbaar, het schijnt te bestaan ). Hou je kat en dna gewoon bij je dan is er helemaal niks aan de hand.

Ik laat mijn harige hond ook niet zijn goddeloze gang gaan en smijt hem ook niet de hele nacht de deur uit, ik hou namelijk heel erg veel van mijn HUISdier

Dat zou best hilarisch zijn. Alleen ik denk dat slecht uitwasbaar en veilig voor kat, lastig is. Jammer dat zo'n beestje dan niet gelijk naar huis zal rennen, anders zou het niet al te afwasbaar hoeven te zijn. Kunnen ze mooi overal kopjes achterlaten.

Zusterclivia schreef op 17-10-2021 om 16:47:

[..]

Kunnen ze mooi overal kopjes achterlaten.

En op die manier dus ook hun sporen naar "huis" achterlaten inclusief bewijs met mijn camera's en dan kan ik mooi alle schade aan mijn kapot gescheten en uitgegraven nieuwe planten eindelijk eens verhalen bij de"baasjes". 

Overigens zou er snel protest komen tegen die verfbommetjes want roze of blauw....dat kan natuurlijk niet meer hoor anno 2021. Er zullen dan vast van die idioten die niks anders te doen hebben met spandoeken in Den Haag gaan demonstreren dat ook die verfbommetjes genderneutraal moeten zijn. Soit, dan krijgen mensen met kutkatten die in mijn graven en schijten dus een kat thuis met een vacht in alle kleuren van de regenboog 

Smyle60 schreef op 17-10-2021 om 17:01:

[..]

En op die manier dus ook hun sporen naar "huis" achterlaten inclusief bewijs met mijn camera's en dan kan ik mooi alle schade aan mijn kapot gescheten en uitgegraven nieuwe planten eindelijk eens verhalen bij de"baasjes".

Haha, dat zou inderdaad nog wel een voordeel zijn. Misschien iets van een soort krijtpoeder, dan geeft wel af.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.