Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Lollypopje
15-10-2021 om 09:06
het doorkomen van de verstandskiezen hoeft echt niet pijnlijk te zijn. Het verwijderen kan ook reuze meevallen overigens. Dan heb je er maar een dagje last van.
Regendrup.
15-10-2021 om 09:11
Lollypopje schreef op 15-10-2021 om 09:06:
het doorkomen van de verstandskiezen hoeft echt niet pijnlijk te zijn. Het verwijderen kan ook reuze meevallen overigens. Dan heb je er maar een dagje last van.
Kijk dat klinkt goed! Haha ben benieuwd
Ze moeten er wel uit als ze doorkomen helaas. Wil niet nóg een beugel
Rachel.
15-10-2021 om 09:14
Regendrup. schreef op 15-10-2021 om 09:05:
[..]
Hahaha ja precies dat dus. Herken me volledig in je tekst
![]()
En dankjewel, we gaan het zien haha. Heb net wel de tandarts gebeld. Ze gaan even overleggen. JEEEEJ
Spannend ben benieuwd 😬 maar als je moet onthoud, dan ben je er lekker vanaf, dan heb je het gehad!
SuzyQFive
15-10-2021 om 09:54
Rachel. schreef op 15-10-2021 om 09:04:
[..]
Ah ik snap je helemaal hoor, die van mij zitten er ook nog in, kheb een paar keer gehad dat het tandvlees wat gezwollen stond en pijnlijk was, khad het idee dat ze toen ook doorkwamen maar het heeft niet doorgezet, heb er vaker last van maar kzeg niks tegen niemand, kwil ook niet na de tandarts voor die verstandskiezen🤣
Hopelijk gaat het niet flink pijn doen, maar ik denk helaas dat de pijn ook nog wel gaat komen, khoop het niet natuurlijk!🌸
Twee van mijn dochters hebben überhaupt maar twee verstandskiezen. De tandarts zei dat dit steeds vaker voor gaat komen (evolutie).
Voor jou hoop ik dat je er niet teveel gedoe van gaat hebben.
_Anoniem_
15-10-2021 om 10:20
Oke even een opbeurend verhaal over verstandskiezen. Ik voelde ze ook doorkomen, zo'n 4 dagen voordat ik voor 4 weken naar Italie zou vertrekken. Toch maar even naar de tandarts gegaan om er even naar te laten kijken. Hij zei, ziet er prima uit, maar ik kan ze ook wel even trekken? Overrompeld zei ik 'oke, doe maar' en 10 minuten later waren ze eruit, gewoon bij de tandarts, verdoving en trekken maar. En daarna ben ik gewoon weer terug naar mijn werk gegaan, had er weinig last van. Dus het kan ook zo gaan.
rionyriony
15-10-2021 om 14:32
Niet geërgerd; ik maak me zelden druk over andermans gedrag; maar ik ben down, teleurgesteld en verdrietig over heel andere dingen waar niemand, ook ik niet, iets aan kan doen.
DownrightChinchilla41
15-10-2021 om 15:05
Aan mijn tiet, waar ik een ontsteking in heb. Nooit geweten dat een borst zo zeer kon doen ![]()
Regendrup.
15-10-2021 om 15:43
Yolo schreef op 15-10-2021 om 15:05:
Aan mijn tiet, waar ik een ontsteking in heb. Nooit geweten dat een borst zo zeer kon doen
Ai ja dat kan héél pijnlijk zijn. Goed voor zorgen hoor!
Ik krijg meteen flashbacks naar mijn (beginnende) borstontsteking.. verschrikkelijk.
Mama-Inge
15-10-2021 om 17:19
Nog steeds mijn kies, blijkt een ontsteking in te zitten
Hopen dat het met een kuur opgelost is en dat de pijn snel minder wordt
Auwereel
15-10-2021 om 18:15
Geen kiespijn, maar erg gevoelig tandvlees bij mijn inplantaat. Ik stoker en flos me daar een ongeluk, maar het blijft gevoelig. Het doet gelukkig niet zo zeer als kiespijn, maar vervelend is het wel.
HAHA!wait..what
15-10-2021 om 21:05
Oh brr..Pijn in de mond/aan de tanden is vreselijk altijd
sterkte iedereen!
Ik heb me geërgerd aan mezelf bij o.a. de fysio vandaag. Dat ik nog steeds niet open over mijn klachten kan vertellen en alles maar weglach of het minder erg maak dan het is. De waarheid is gewoon rot
Wilgenkatje-
15-10-2021 om 21:06
rionyriony schreef op 13-10-2021 om 13:24:
Ik heb nog steeds geen kersthandwerk (wat ik echt toe ga passen) kunnen vinden dus het zoveelste jaar gebruik ik maar weer wat ik vorig jaar had.
Spul wat je bestelt blijkt vaak totaal anders te zijn dus ik durf het ook niet meer aan (gesteld dat ik iets zou vinden wat me bevalt).
Oh. Nou ben ik best benieuwd wat voor kersthandwerk je maakt
rionyriony
15-10-2021 om 21:20
Wilgenkatje- schreef op 15-10-2021 om 21:06:
[..]
Oh. Nou ben ik best benieuwd wat voor kersthandwerk je maakt
Niets; ik heb net mijn herfst/halloweendeco af. Ook een aardig herfstborduurkussen gemaakt. Dus alles kan nog twee weken mee tot 31 oktober dacht ik.
Ik neem me al minstens tien jaar voor om een nieuwe kerstloper te maken maar de mooiste die heb ik al. Vind ik telkens weer. 
Auwereel
15-10-2021 om 21:50
HAHA!wait..what schreef op 15-10-2021 om 21:05:
Oh brr..Pijn in de mond/aan de tanden is vreselijk altijd
sterkte iedereen!
Ik heb me geërgerd aan mezelf bij o.a. de fysio vandaag. Dat ik nog steeds niet open over mijn klachten kan vertellen en alles maar weglach of het minder erg maak dan het is. De waarheid is gewoon rot![]()
Ik vind pijn ook lastig uit te leggen en wanneer ben je nou een zeur en wanneer moet er wat aan gebeuren?
Ik ben een maand geleden naar de huisarts geweest met stijfheid en pijnklachten, en bloed laten prikken om te kijken of er ergens wat mist. Als dat niet het geval was, toch terugkomen om dan verder te zoeken. Bloed was prima, maar ik aarzel nog steeds om terug te gaan...
HAHA!wait..what
15-10-2021 om 22:16
Auwereel schreef op 15-10-2021 om 21:50:
[..]
Ik vind pijn ook lastig uit te leggen en wanneer ben je nou een zeur en wanneer moet er wat aan gebeuren?
Ik ben een maand geleden naar de huisarts geweest met stijfheid en pijnklachten, en bloed laten prikken om te kijken of er ergens wat mist. Als dat niet het geval was, toch terugkomen om dan verder te zoeken. Bloed was prima, maar ik aarzel nog steeds om terug te gaan...
Ja inderdaad, ik denk altijd dat het bij mij vast niet zo erg is als bij een ander en bij de fysio werk ik keihard en geef ik alles om hem (en mezelf) te bewijzen dat het prima gaat. Maar dat daarna elke stap pijn doet en ik net al bijna kon huilen bij het idee dat ik weer aan de lijn 'moet' staan bij de sporten van m'n kinderen morgenochtend.. Dat is gewoon belachelijk
En bij mij is er een verklaring voor ook nog; ik heb een spierziekte en revalidatietraject afgerond. Dan zou je toch verwachten dat ik wel een keer beter weet 😅
Wat jou betreft.. Ik snap je aarzeling wel! Maar je bent niet voor niks met die klachten naar de huisarts gegaan. De eerste stap is al gezet! En als de klachten er nog steeds zijn, is het toch beter om het uit te laten zoeken.. Hoe langer je wacht, hoe meer twijfels en hoe lastiger het wordt! Maar ook doen wat goed voelt. In ieder geval veel succes 😘