Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yumi schreef op 11-10-2021 om 18:41:

[..]

haha zie het zo voor me.... jaren geleden bij een verbouwing, stond er een bouwradio in mijn huis, het geluid dat daar uitkwam Na 2 dagen was ik het zat, heb de stekker eruit getrokken Zei dat het geen bouwplaats was, maar een woonwijk waarin het niet normaal was om smorgens om 8.00u met die herrie te beginnen. Man keek me aan alsof ik kierewiet was

Ik zou even langs gaan Wattenbolleke

Hij staat echt niet heel hard hoor, maar ik ben gewoon even heel gevoelig daarvoor vrees ik. Dus ik wil geen azijnzeiker zijn. 

Ik kwam er gisteren achter dat er een muis in de kamer zit. Ik heb 2 muizenklemmen weg gezet maar toen ik net beneden kwam zat hij er niet in. 2 jaar geleden zat er ook een muis binnen en na 1 nacht had ik hem al te pakken.

Aan slecht management. Collega is niet lekker en er is niemand die dienst kan of wil overnemen. Ons team is te klein.

MRI schreef op 11-10-2021 om 17:02:

Dat een vriendin, op zich een aardige meid, pas gaat kijken wat ze wil als de serveerster komt, het gaat dan om koffie of thee of chocolademelk. Dan heel lang in het menu kijken eerst zeggen '' geef maar koffie' en dan weer twijfelen en dan 'nee toch maar chocomel'. Intussen staat de serveerster 4 minuten te wachten

Ook echt over iets waarvoor je niet op de kaart kijkt!>

Hardrijders in een  woonwijk, over een weg waar oversteekplaatsen zijn en veel mensen fietsen naar de  sportvelden, de speeltuin, het park. Lekker even racen met ook nog geknetter van de motor!

Kwaad.jpg

Aan een vriendin die niks meer laat horen en als ik contact zoek blijft het bij vaagheden.
Zeg gewoon wat je op je lever hebt we zijn 15 jaar vriendinnen, maar goed ik laat het maar even voor wat het is. Ik krijg er zo’n naar gevoel van

Mijzelf. Het was vanmorgen te donker voor een zonnebril en nu heb ik een uur zitten sniffen, dat heb ik altijd na een inspanning + wind in mijn ogen. En al mijn collega's (oké het zal zeker niet zo zijn) keken mij er op aan.

Aan een collega met een verkoude kop die nog twijfelde om mee te gaan op afdelingsuitje met ruim 35 man..
Blijf gewoon thuis!

geërgerd aan mijn eigen naïviteit- of zeg gerust domheid. Dat lasagne met zalm en spinazie natuurlijk niet na een bereidingstijd van 20 minuten in de oven kan worden geschoven als je er niet aan hebt gedacht de in het recept genoemde diepvries wilde zalm de avond tevoren in de koelkast te leggen, ter ontdooiing. Pfff mn hele planning naar de haaien ( om in de sfeer te blijven).

ik wou dit gerecht vast in de koelkast parkeren om het vanavond na mn werk in de oven te zetten. Grrr.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

12-10-2021 om 10:49

Ben ik nu heel dom als ik zeg om de zalm even in de microgolf te steken?

Valdemar schreef op 12-10-2021 om 10:49:

Dit zou ik dus ook doen idd

BrightEchidna89

BrightEchidna89

12-10-2021 om 11:16

Aan mezelf.
Wou aan de tuinverlichting werken, maar ging eerst de lampen eens uit elkaar halen zodat het daarna sneller zou gaan. Behuizing van de draden zat niet vast met clicksysteem maar met vijzen, draden zo kort dat je amper ruimte hebt om te werken en dan zag ik dat de bijgeleverde schroeven niet gingen werken om de lampen te bevestigen, dus nog naar de dhz voor bouten. 

En toen begon het te regenen.

Dus zo opgefokt dat ik ondertussen aan het eerste glas wijn zit en zo meteen maar een siësta zal doen.

Valdemar schreef op 12-10-2021 om 10:49:

Dat is heel slim, maar die hebben wij momenteel niet

Wilgenkatje- schreef op 12-10-2021 om 12:08:

[..]

Au bain marie laten ontdooien?

Wilgenkatje- schreef op 12-10-2021 om 12:08:

[..]

Ik zeg tosti maken en morgen de zalm eten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.