Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
TanteTheelepel schreef op 06-10-2021 om 20:08:

De zoveelste spam van mijn schoonzus in de familie app.. ze zijn aan het verbouwen en we krijgen elke dag 80 foto's/video's van mannen die aan het bouwen zijn/fundering/cement/tegels/ga zo maar door. Geen idee wat ik daarop moet reageren als die weer voorbij komen, het zorgt alleen maar voor een volle galerij en telefoongeheugen

Uitzetten dat de foto's opgeslagen worden dan en er voorbij scrollen.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

07-10-2021 om 07:41

Ik erger me momenteel een klein beetje aan mezelf en mijn eeuwige besluiteloosheid. Is erg vermoeiend... (Het gaat trouwens nergens om, om grote belangrijke dingen ben ik niet besluiteloos)

JtM

JtM

07-10-2021 om 07:46 Topicstarter

Vanacht 2u wakker gelegen. Snap niet waarom, lag niet te piekeren oid, had het niet koud. Niks voor mij, heel vervelend in ieder geval.

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

07-10-2021 om 08:18

dat is rot JtM. Succes met de dag.

dat alles tegenzit met vervangen plafond bij mijn moeder thuis

Dolfje schreef op 07-10-2021 om 07:35:

[..]

Uitzetten dat de foto's opgeslagen worden dan en er voorbij scrollen.

Kan dat ook op een Samsung? Ik heb geen idee hoe dat moet 

AliceM1982 schreef op 07-10-2021 om 07:41:

Ik erger me momenteel een klein beetje aan mezelf en mijn eeuwige besluiteloosheid. Is erg vermoeiend... (Het gaat trouwens nergens om, om grote belangrijke dingen ben ik niet besluiteloos)

Check. Belangrijke dingen doe ik wel, maar de rest...

TanteTheelepel schreef op 07-10-2021 om 09:58:

[..]

Kan dat ook op een Samsung? Ik heb geen idee hoe dat moet

Ja, gewoon een functie in whatsapp zelf. Ga naar instellingen -> Opslag en data -> Media automatisch downloaden -> bij alle 3 de opties alle vinkjes uitzetten.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

07-10-2021 om 13:32

Zusterclivia schreef op 07-10-2021 om 10:17:

[..]

Check. Belangrijke dingen doe ik wel, maar de rest...

[..]

Ja, gewoon een functie in whatsapp zelf. Ga naar instellingen -> Opslag en data -> Media automatisch downloaden -> bij alle 3 de opties alle vinkjes uitzetten.

zo irritant....

Net in de supermarkt, ik had mn spullen nog niet op de band gelegd of degene achter mij smeet haar dingen al neer. Was niet veel maar ik vind dat zo irritant... en ze had haast denk ik want ze was aan het puchen, en 1,5 meter afstand hoeft niet meer, nou daar hield ze zich aan want ze gaf me totaal geen ruimte. Heb me ingehouden want anders zou ik tekeer gegaan zijn.. (ik had honger, daar word ik chagerijnig van. En ook nog ongesteld  )

AliceM1982 schreef op 07-10-2021 om 13:32:

[..]

zo irritant....

Net in de supermarkt, ik had mn spullen nog niet op de band gelegd of degene achter mij smeet haar dingen al neer. Was niet veel maar ik vind dat zo irritant... en ze had haast denk ik want ze was aan het puchen, en 1,5 meter afstand hoeft niet meer, nou daar hield ze zich aan want ze gaf me totaal geen ruimte. Heb me ingehouden want anders zou ik tekeer gegaan zijn.. (ik had honger, daar word ik chagerijnig van. En ook nog ongesteld )

Dodelijke combinatie! 

Knap dat je niks hebt gezegd. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

07-10-2021 om 13:47

Regendrup. schreef op 07-10-2021 om 13:37:

[..]

Dodelijke combinatie!

Knap dat je niks hebt gezegd.

Dank je  Daarom hield ik me ook in want als er dan een discussie zou volgen is niet zo handig... voor die vrouw vooral    

Aan mijzelf. Ik had het box kleed en de matrashoes gewassen. Helaas heb ik ook een boekje mee gewassen  . Machine en kleed en hoes onder de pulp natuurlijk. Nu maar de machine een keertje leeg draaien in de hoop dat de laatste restjes ook uit de trommel gaan. Daarna maar de boel opnieuw wassen en ook hopen dat daar alles uit de stof gaat.

Ik erger mij aan de organisatie die mij, naar aanleiding van hun vacature en mijn sollicitatie mailt dat ze de vacature hebben teruggetrokken

Bailey26 schreef op 07-10-2021 om 13:49:

Aan mijzelf. Ik had het box kleed en de matrashoes gewassen. Helaas heb ik ook een boekje mee gewassen . Machine en kleed en hoes onder de pulp natuurlijk. Nu maar de machine een keertje leeg draaien in de hoop dat de laatste restjes ook uit de trommel gaan. Daarna maar de boel opnieuw wassen en ook hopen dat daar alles uit de stof gaat.

O jee, dat is inderdaad niet best

AliceM1982 schreef op 07-10-2021 om 13:32:

[..]

zo irritant....

En nog erger, normaal vind ik beslissingen nemen helemaal niet moeilijk, ingewikkeld of eng. Maar ik heb er nu gewoon geeeeeen zin in. Zo suf.

Bailey26 schreef op 07-10-2021 om 13:49:

Aan mijzelf. Ik had het box kleed en de matrashoes gewassen. Helaas heb ik ook een boekje mee gewassen . Machine en kleed en hoes onder de pulp natuurlijk. Nu maar de machine een keertje leeg draaien in de hoop dat de laatste restjes ook uit de trommel gaan. Daarna maar de boel opnieuw wassen en ook hopen dat daar alles uit de stof gaat.

Oh nee, zo irritant. 
Ik heb wel eens een (schone) luier gewassen 🤦🏼‍♀️. De hele wasmachine onder de gelkorrels. 

Ik zou als ik jou was het kleed een beetje laten drogen, dan kan je het ergste papier eraf borstelen en dan pas opnieuw wassen. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

07-10-2021 om 16:40

Zusterclivia schreef op 07-10-2021 om 14:18:

[..]

En nog erger, normaal vind ik beslissingen nemen helemaal niet moeilijk, ingewikkeld of eng. Maar ik heb er nu gewoon geeeeeen zin in. Zo suf.

Ik wel, ik ben megabesluiteloos, en daar begin ik erg moe van te worden want het is zo niet nodig. (Nogmaals het gaat dan niet over grote, belangrijke dingen)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.