Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Liara schreef op 02-10-2021 om 19:46:

[..]

Wat is dat toch telkens! Ik heb me voor de zomer rot gezocht naar een leuke jas (en niet gevonden) en nu zijn ze weer nergens voor de winter... gekmakend is het 😠

Hier ook, er werd verteld dat ze problemen hebben met de leveringen vanuit mn  Azië. Hierdoor is alles wat later dan normaal in de winkels

Fidodido schreef op 05-10-2021 om 11:22:

[..]

Hier ook, er werd verteld dat ze problemen hebben met de leveringen vanuit mn Azië. Hierdoor is alles wat later dan normaal in de winkels

Dus... nu gaan ze in het juiste seizoen verkocht worden???!!!

Gisteren me geërgerd aan een mevrouw die zelf niet kon parkeren en vervolgens mij een sneer gaf omdat ze dr auto bijna niet uit kon komen. 
Mijn auto stond gewoon netjes binnen mijn parkeervak niet overdreven dichtbij haar auto. Maar de vakken zijn nou eenmaal smal en zij zet haar dikke Jeep er schuin in, tja dat kan ik niet helpen maar werd me toch even uitgekafferd.  
Als ze het normaal had gezegd had ik mijn auto best nog iets opzij willen zetten, nu gewoon weggelopen, dikke doei 👋

Fidodido schreef op 05-10-2021 om 11:30:

Gisteren me geërgerd aan een mevrouw die zelf niet kon parkeren en vervolgens mij een sneer gaf omdat ze dr auto bijna niet uit kon komen.
Mijn auto stond gewoon netjes binnen mijn parkeervak niet overdreven dichtbij haar auto. Maar de vakken zijn nou eenmaal smal en zij zet haar dikke Jeep er schuin in, tja dat kan ik niet helpen maar werd me toch even uitgekafferd.
Als ze het normaal had gezegd had ik mijn auto best nog iets opzij willen zetten, nu gewoon weggelopen, dikke doei 👋

Gelijk heb je. 

Wat is dat toch dat (de meeste) mensen tegenwoordig echt niet meer normaal kunnen communiceren???

Aan de dermatoloog waar ik vandaag heen ging voor mijn klotsoksels. Ze wilde heel duidelijk een dure methode verkopen om eraf te komen, die methode wordt niet vergoed door de zorgverzekering. Ze wilde me er heel erg graag over na laten denken en me over een paar dagen over terugbellen. Want ja, dat apparaat is al een ton en de speciale cartridges kosten ook al 500 per patiënt. MAW: we hebben een te duur apparaat gekocht dat nu niet uit kan. 
Maar het kost mij €1500,- en dat vind ik echt teveel. 
Ik had nog wat andere vragen waarvan mijn huisarts zei; neem dat meteen maar even mee naar de dermatoloog. Maar daar gaf ze me eigenlijk niet de tijd voor, want de huid van de operatiesnede wilde ze niet bekijken want dat was niet haar ding en daarna ging ze er zsm vandoor. 

Ik heb mijn muis geopereerd die allerlei kwalen heeft. Hij heeft nu de onderkant van de ene en de bovenkant van een andere.

Computermuizen krijgen allerlei kwalen alleen maar door de tijd. Dat vind ik iets ergerlijks. En je kan ze dan wel openmaken, maar niet echt repareren.

Het werkt voorlopig maar het blijft teleurstellend.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

05-10-2021 om 13:17

rionyriony schreef op 05-10-2021 om 13:06:

Ik heb mijn muis geopereerd die allerlei kwalen heeft. Hij heeft nu de onderkant van de ene en de bovenkant van een andere.

Ik dacht 1 seconde dat je het over een levende muis had

PriceyRook54

PriceyRook54

05-10-2021 om 13:20

Ik moest het ook twee keer lezen ja

Nera schreef op 05-10-2021 om 13:17:

[..]

Hahahaha hier hetzelfde! 

Computermuizen krijgen allerlei kwalen alleen maar door de tijd. Dat vind ik iets ergerlijks. En je kan ze dan wel openmaken, maar niet echt repareren.

Haha! 

Ik gebruik eigenlijk nooit een muis, altijd de trackpad. 

Ik dacht eerst, een levende muis laten opereren. Dat kan nog. Maar zin twee maakte dan ongeloofwaardig.

Sowieso een hoop dingen die je niet kunt repareren. Laatst naar mijn achterlicht gekeken, gewoon helemaal van binnen geoxideerd. Doe je niets meer aan. En zo is het met veel elektronica, kunt het idd wel openmaken en dat is het dan wel.

SuzyQFive schreef op 05-10-2021 om 13:46:

[..]

Haha!

Ik gebruik eigenlijk nooit een muis, altijd de trackpad.

Er is een Synaptics touchpad ingebouwd maar die gebruik ik maar zelden.

Zusterclivia schreef op 05-10-2021 om 13:48:

[..]

Ik dacht eerst, een levende muis laten opereren. Dat kan nog. Maar zin twee maakte dan ongeloofwaardig.

Sowieso een hoop dingen die je niet kunt repareren. Laatst naar mijn achterlicht gekeken, gewoon helemaal van binnen geoxideerd. Doe je niets meer aan. En zo is het met veel elektronica, kunt het idd wel openmaken en dat is het dan wel.

Het is ook de bedoeling dat ze verouderen en dan moet je een nieuwe kopen.

rionyriony schreef op 05-10-2021 om 13:50:

[..]

Het is ook de bedoeling dat ze verouderen en dan moet je een nieuwe kopen.

Weet ik, maar blijft stom.

Nera schreef op 05-10-2021 om 13:17:

[..]

Dat ik een veterinair diploma had zeker.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.