Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

04-10-2021 om 18:34

Wobbelkont schreef op 04-10-2021 om 18:30:

[..]

Hear hear… Verschrikkelijke storing!

Ik vraag me af of de storing landelijk is.. 

Mosterd, ja dus. een wereldwijd probleem.

https://www.ad.nl/tech/grote-storing-legt-facebook-instagram-en-whatsapp-plat~a573573f/

watertoren schreef op 04-10-2021 om 08:06:

[..]

Als ze een vergunning hebben mogen de buren toch gewoon een aanbouw plaatsen en ze laten het netjes even weten. Ik zou juist blij zijn als ik van de klimop af was.

Smaken verschillen. In plaats van wat er nu als erfafscheiding staat (van dat hokjesgaas met aan twee kanten klimop  ertegen) komt nu hun tuinhuis en in het verlengde daarvan schuttingdelen. 
Ik zie liever klimop, maar dat kan dan niet meer. Die moet weg. 

Wilgenkatje- schreef op 04-10-2021 om 19:34:

[..]

Smaken verschillen. In plaats van wat er nu als erfafscheiding staat (van dat hokjesgaas met aan twee kanten klimop ertegen) komt nu hun tuinhuis en in het verlengde daarvan schuttingdelen.
Ik zie liever klimop, maar dat kan dan niet meer. Die moet weg.

Je kunt toch tegen die schuur weer klimop/andere klimplanten aanplanten? Of wees het voor en zet een afrastering op eigen grond en ga nog deze herfst planten. 

Yolo schreef op 04-10-2021 om 18:28:

Ik erger mij aan de storing op WhatsApp (FB en instagram maar dat gebruik ik niet ) die gaande is..

Ik ook. Ik zit aan de andere kant van het land en kan niet eens even lekker Appen met thuis  

Liara schreef op 04-10-2021 om 20:06:

[..]

Ik ook. Ik zit aan de andere kant van het land en kan niet eens even lekker Appen met thuis

Oldskool bellen!

NinjeTurtle schreef op 04-10-2021 om 20:07:

[..]

Oldskool bellen!

Ja, ga ik zeker doen zo. Eigenlijk ook wel gezellig he 

Aan mezelf. Dat ik het niet op kan brengen om wat vriendelijker te doen tegen een andere moeder van zwemles..
Ze is wat beperkt (volgens mij) en ze praat heel veel en vandaag ook weer de hele tijd tegen mij want ik zat naast haar.
Ik gaf korte antwoorden en ging toen maar bezig op m'n telefoon. Niet echt aardig 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

04-10-2021 om 20:13

dat de buurvrouw haar hond weer laat schijten net naast mijn tuin en het verrekt om het op te ruimen. 

de schep maar weer gepakt en het opgeruimd zodat het bij haar voordeur ligt

Friezinnetje schreef op 04-10-2021 om 20:13:

dat de buurvrouw haar hond weer laat schijten net naast mijn tuin en het verrekt om het op te ruimen.

de schep maar weer gepakt en het opgeruimd zodat het bij haar voordeur ligt

Ik heb net gesmst met een vriendin. Ook oldskool. Wel miste ik blauwe vinkjes en “aan het typen”. Lol

Liara schreef op 04-10-2021 om 20:06:

[..]

Hier in Spanje is ook de storing

JtM

JtM

05-10-2021 om 08:21 Topicstarter

Ik vond het wel lekker rustig met die storing  

Mijn ergenis deze ochtend: het is te rustig naar mijn zin op het werk. Ik ben liever heel de dag druk bezig maar zie nu al dat dat deze dag niet gaat lukken, of er moet een shitload aan mails etc binnen komen.

JtM schreef op 05-10-2021 om 08:21:

Ik vond het wel lekker rustig met die storing

Mijn ergenis deze ochtend: het is te rustig naar mijn zin op het werk. Ik ben liever heel de dag druk bezig maar zie nu al dat dat deze dag niet gaat lukken, of er moet een shitload aan mails etc binnen komen.

Hier idem.. merk echt dat ik mezelf moeilijk kan motiveren om achter mijn pc te blijven zitten. 

Maargoed..er komen hele drukke weken aan dus misschien moet ik hier even van genieten (profiteren?)

Auwereel schreef op 04-10-2021 om 18:11:

Dat bij Windows Delete vlak boven Rename zit. Nee, ik wil het niet weggooien, ik wil het alleen een andere naam geven!

Ik gebruik nogwel eens F2 of dubbel klikken op de naam van het bestand.

JtM

JtM

05-10-2021 om 09:50 Topicstarter

Regendrup. schreef op 05-10-2021 om 09:11:

[..]

Hier idem.. merk echt dat ik mezelf moeilijk kan motiveren om achter mijn pc te blijven zitten.

Maargoed..er komen hele drukke weken aan dus misschien moet ik hier even van genieten (profiteren?)

Dan zeg ik: er nu even van profiteren

Vooral de december maand is bij ons erg rustig, ik hoop dat het deze en volgende maand nog aantrekt, anders gaan de dagen lang duren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.