Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
AcidicShark11

AcidicShark11

01-09-2021 om 18:47

Herfstappeltaart schreef op 01-09-2021 om 18:29:

[..]

Zo dat is knap waardeloos zeg!

Het ergste is vind ik (naast het gewoon weigeren om te communiceren) dat hij zichzelf wél betaald. En genoeg ook. Nieuw Intex zwembad, op vakantie voor een midweek naar de andere kant van NL, pretpark voor 5 man erbij, nieuwe laptop voor zichzelf, nieuwe telefoon voor zichzelf en nog 1 voor zijn vrouw (en geen oude modellen) en een extra groot formaat tv; allemaal deze zomer.

Meerdere ingehuurde krachten kunnen ondertussen van de lucht leven ofzo. En er is ook gewoon geen plan oid om dit op te lossen.
Hoe help je je bedrijf zo snel mogelijk naar de klote, nou door dit soort dingen te doen. 

Die kerel is totaal ongeschikt als opdrachtgever/aannemer en ik hoop dat karma hem op eet en hij nog jaren op de Lego van hun jongste trapt.

AcidicShark11

AcidicShark11

01-09-2021 om 19:08

JtM schreef op 01-09-2021 om 18:41:

[..]

Ja, heel vervelend op de een of andere manier worden betrouwbare vaklui altijd wel een keer flink genaaid.

Wel extra balen dat het door jullie buurman is gebeurd, die zie je natuurlijk regelmatig.

Ja. Man was net voor zichzelf begonnen en heeft meteen een enorme bitchslap gehad van iemand die hij vertrouwde. Dit was zijn eerste grote renovatie (kleine opdrachten zat maar daar verdien je amper aan)

noas_1993 schreef op 01-09-2021 om 11:41:

De tandarts!
Ik snap dat het nodig is en ik ga altijd trouw, maar ik heb altijd gezeik met mijn tansvlees.
Moet ook 9 van de 10 keer terugkomen na controle. Zo heb ik vaak een ontstoken tandvlees en ik poets echt elke dag goed!
Nu moet ik poetsen met Perioaid en dat mondwater gebruiken. Al vaker gebruikt maar het blijft/komt elke keer terug.
Oja, wat ook niet helpt is dat ze dan gaan peuren. Is toch slecht voor je tandvlees zou je zeggen?

Ik ben er klaar mee!

ik heb altijd ontstoken tandvlees gehad . Totdat ik ging spoelen met baking soda, na elke poetsbeurt. klein beetje in een glaasje ( bodempje) klein beetje water en dan minuutje spoelen. Maar als je het uitspuugd, niet na spoelen met water. En je tanden worden ook na een tijd heel mooi wit😁

ik heb me vandaag aan alles en iedereen geërgerd - vooral aan collega’s. Makkelijk he, op n stoeltje gaan zitten, en mij al t werk laten doen? Zie je niet dat d afwas ontploft, en dat de keuken een zooitje is? Nee, jij zit lekker op je stoel, Wobbelkont ruimt t wel weer allemaal op.

Sidenote: collega is duidelijk wel iets nuttigs aan het doen. Ik schiet dan alleen in de stress en daar raak ik geïrriteerd door, en bloedchagrijnig

Oh, en nog wat “vaste gast”: fijn dat je schoonzoon een vrijgezelle vriend heeft, maar ik hoef ‘m niet. Als ik op dit moment op zoek zou zijn, had ik allang gevonden - oké, klinkt arrogant, maar t is wel zo hoor..

Briannaf schreef op 01-09-2021 om 18:41:

[..]

The analogues zijn ook één jaar verplaatst, ik overleef het wel hoor

Marillion ook, maar dat is alleen maar gunstig want ze kwamen eerst hier in Groningen op mijn dochters verjaardag en volgend jaar een paar dagen daarvoor. Dus kunnen we alsnog kaartjes kopen 🥳

Wat ontzettend klote voor jullie AeonofWinter.
Hoop echt dat snel de dag komt dat jullie je centen terug krijgen. Wat een waardeloze vent

En ik ben ook fan van jou Rachel. Heerlijk zo'n vrolijke noot op 't forum. Altijd gezellig  

En ik erger me dat die vreselijke nekpijn nu nog niet weg is na een half uur op de massagestoel...

Pepperoni schreef op 02-09-2021 om 00:08:

En ik ben ook fan van jou Rachel. Heerlijk zo'n vrolijke noot op 't forum. Altijd gezellig

En ik erger me dat die vreselijke nekpijn nu nog niet weg is na een half uur op de massagestoel...

Lief!🥰 

Hoop dat je je deze ochtend beter voelt met je nek!

Ps. lieve forummers, ik kan ook wel eens sjaggie of wat geirriteerder zijn.. kheb soms ook zo mn dagen 🤣

Aan mezelf, dat ik me onrustig en moe voel terwijl ik vakantie heb.

JtM

JtM

02-09-2021 om 08:42 Topicstarter

Weer een rotnacht achter de rug. Druk, vervelend dromen, om de  haverklap wakker en als ik dan weer in slaap viel weer verder gaan dromen waar ik was gebleven. Ik kan me de laatste keer niet herinneren wanneer ik goed heb geslapen zonder drukke dromen en 100x per nacht wakker worden.

JtM schreef op 02-09-2021 om 08:42:

Weer een rotnacht achter de rug. Druk, vervelend dromen, om de haverklap wakker en als ik dan weer in slaap viel weer verder gaan dromen waar ik was gebleven. Ik kan me de laatste keer niet herinneren wanneer ik goed heb geslapen zonder drukke dromen en 100x per nacht wakker worden.

Maak je je druk om bepaalde dingen deze periodes, of heb je ergens stress om? Of is het denk je dat je gevoelig bent voor prikkels?

Ik moest tig keer naar de wc vannacht. Het voordeel daarvan is, dat ik minder verstijfd wakker word door meer beweging 's nachts, maar lekker doorslapen is er weer niet bij.

Smyle60 schreef op 29-07-2021 om 14:03:

Dat ik bij het boodschappen doen alleen maar lieve mensen trof maar dat jammer genoeg even naar de achtergrond verdween omdat op de parkeerplaats een zak hooi op zijn gemakkie tegen mijn dikke duitse vierwieler geleund stond, met zijn poot strak tegen mijn velg ook nog. Ik ben bepaald niet vriendelijk gebleven, je blijft gewoon met allevier je poten van mijn auto af. Punt.
Kom niet aan mijn man, hond, tuin of auto

Zo kwam ik eens in een parkeergarage na middagje shoppen. Lagen er verschillende onderdelen van een kinderwagen OP mijn auto. Daarnaast een stel met klein kind. Echt WTF?! Vroeg om uitleg (voor mij destijds al héél assertief). Hun antwoord: "jouw auto is al zo oud, wat maakt het uit". Witheet en verbouwereerd en niet zo assertief, maar vraag me nog steeds af wat die mensen bezielden. Oud of niet: blijf van mijn spullen! Bovendien ben ik altijd zuinig op mijn spullen, hoe oud ze ook zijn.

JtM

JtM

02-09-2021 om 09:26 Topicstarter

Rachel. schreef op 02-09-2021 om 08:52:

[..]

Maak je je druk om bepaalde dingen deze periodes, of heb je ergens stress om? Of is het denk je dat je gevoelig bent voor prikkels?

Zover ik weet maak ik me nergens druk om, heb geen stress en voor prikkels ben ik niet gevoelig. Geen idee waar het vandaan komt, helaas.

SilverQuelea47

SilverQuelea47

02-09-2021 om 09:28

IT. Ik wil niet weten hoe werkt, ik wil dat het werkt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.