Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
_Anoniem_
01-09-2021 om 16:07
Yep, elke dag tandenstokeren, ik koop de dunste van het huismerk van de Jumbo en inderdaad, het bloed zo nu en dan maar werkt echt. Laat ze het eens voor doen bij de tandarts, de volgende keer dat je er bent, want ik schrok wel eerst hoever ze die stoker tussen mijn tanden 'ramde'
, maar inmiddels ben ik het gewend en het voelt daarna echt wel lekker en schoon.
Leg die stokers ook echt neer op een plekje waar je veel zit (bij het tv kijken bijvoorbeeld) want dan doe je het sneller en ook vaak wel secuur, want je kan ondertussen gewoon tv zitten kijken.
AcidicShark11
01-09-2021 om 16:45
De idioot die ons (nou ja, officieel man) nog ruim 10.000 schuldig is. Er is een incassobureau bezig, maar godsgloeiendegodver wat is dit een lang proces. En we hadden het al niet breed. Ik HAAT dit.
DownrightSpoonbill69
01-09-2021 om 17:02
AeonofWinter schreef op 01-09-2021 om 16:45:
De idioot die ons (nou ja, officieel man) nog ruim 10.000 schuldig is. Er is een incassobureau bezig, maar godsgloeiendegodver wat is dit een lang proces. En we hadden het al niet breed. Ik HAAT dit.
Dat klinkt heel naar! Schijnt heel lastig te zijn geld halen.
AcidicShark11
01-09-2021 om 17:09
Nose schreef op 01-09-2021 om 17:02:
[..]
Dat klinkt heel naar! Schijnt heel lastig te zijn geld halen.
Jup. Het erge is, het zijn onze buren.
De band die we jarenlang met hen hebben gehad was echt prima maar staat momenteel in de ijskast, niet tof. Buurman (aannemer die voor een grote renovatie mijn man had ingehuurd) blijkt een lafaard te zijn die zich verstopt als het lastig wordt en reageert ook helemaal nergens op. Man heeft maanden lang onbetaald gewerkt omdat buurman een enorme inschattingsfout heeft gemaakt naar de klant toe. Lekker dan.
DownrightSpoonbill69
01-09-2021 om 17:14
AeonofWinter schreef op 01-09-2021 om 17:09:
[..]
De band die we jarenlang met hen hebben gehad was echt prima maar staat momenteel in de ijskast, niet tof. Buurman (aannemer die voor een grote renovatie mijn man had ingehuurd) blijkt een lafaard te zijn die zich verstopt als het lastig wordt en reageert ook helemaal nergens op. Man heeft maanden lang onbetaald gewerkt omdat buurman een enorme inschattingsfout heeft gemaakt naar de klant toe. Lekker dan.
Oh wat erg! Kan me goed voorstellen dat het je pissig maakt.
Wilgenkatje-
01-09-2021 om 17:15
een stomme pukkel op het randje van mijn lip (daar ben ik toch te oud voor mensen!) (en nee het is geen koortslip)
DownrightSpoonbill69
01-09-2021 om 17:17
Wilgenkatje- schreef op 01-09-2021 om 17:15:
een stomme pukkel op het randje van mijn lip (daar ben ik toch te oud voor mensen!) (en nee het is geen koortslip)
🙈
Rogue
01-09-2021 om 17:31
aan mensen die Bn'rs of andere mensen online bedreigen met de dood....WTF schiet je daar nou mee op en waarom!!! ik kan echt met mijn volledige verstand niet bij ![]()
Rachel.
01-09-2021 om 17:33
AeonofWinter schreef op 01-09-2021 om 16:45:
Hé wat naar, hoop dat jullie snel jullie geld terug krijgen!
Dat is geen bedrag ook! (Daarmee bedoel ik een flink bedrag)
JtM
01-09-2021 om 18:09
[..]
Herkenbaar helaas. T was hier geen buurman maar ook een aannemer die vriend al jaren kende. Ook bijna €10.000 openstaande facturen en de man was opeens met de noorderzon vertrokken. Bedrijf heeft de desbetreffende aannemer failliet laten verklaren dus hier komt dat geld niet meer binnen.
Aannemer heeft natuurlijk een nieuw bedrijf gestart... hij heeft het lef in ieder geval niet meer om vriend te benaderen.
Hopelijk loopt het voor jullie beter af!
Herfstappeltaart
01-09-2021 om 18:28
_Anoniem_ schreef op 01-09-2021 om 16:07:
Yep, elke dag tandenstokeren, ik koop de dunste van het huismerk van de Jumbo en inderdaad, het bloed zo nu en dan maar werkt echt. Laat ze het eens voor doen bij de tandarts, de volgende keer dat je er bent, want ik schrok wel eerst hoever ze die stoker tussen mijn tanden 'ramde'
, maar inmiddels ben ik het gewend en het voelt daarna echt wel lekker en schoon.
Leg die stokers ook echt neer op een plekje waar je veel zit (bij het tv kijken bijvoorbeeld) want dan doe je het sneller en ook vaak wel secuur, want je kan ondertussen gewoon tv zitten kijken.
Klopt, ik zit ook altijd te stoken onder het t.v.kijken, dan gaat het ongemerkt en heb je niet het gevoel dat het allemaal tijd kost.
Herfstappeltaart
01-09-2021 om 18:29
[..]
Zo dat is knap waardeloos zeg!
AcidicShark11
01-09-2021 om 18:38
JtM schreef op 01-09-2021 om 18:09:
[..]
Herkenbaar helaas. T was hier geen buurman maar ook een aannemer die vriend al jaren kende. Ook bijna €10.000 openstaande facturen en de man was opeens met de noorderzon vertrokken. Bedrijf heeft de desbetreffende aannemer failliet laten verklaren dus hier komt dat geld niet meer binnen.
Aannemer heeft natuurlijk een nieuw bedrijf gestart... hij heeft het lef in ieder geval niet meer om vriend te benaderen.
Hopelijk loopt het voor jullie beter af!
Nou daar ben je ook mooi klaar mee zeg. Man, dit gebeurd blijkbaar wat vaker dan ik dacht
En dan staat men te springen om (betrouwbare) vaklui. Zonde dit.
Briannaf
01-09-2021 om 18:41
Poezie schreef op 01-09-2021 om 11:14:
Net bericht dat het concert van Nothing but Thieves in november ook al is verplaatst naar volgend jaar
Hoe moet dan nou, twee jaar lang geen concerten én geen festivals!
The analogues zijn ook één jaar verplaatst, ik overleef het wel hoor
JtM
01-09-2021 om 18:41
AeonofWinter schreef op 01-09-2021 om 18:38:
[..]
Nou daar ben je ook mooi klaar mee zeg. Man, dit gebeurd blijkbaar wat vaker dan ik dacht
En dan staat men te springen om (betrouwbare) vaklui. Zonde dit.
Ja, heel vervelend
op de een of andere manier worden betrouwbare vaklui altijd wel een keer flink genaaid.
Wel extra balen dat het door jullie buurman is gebeurd, die zie je natuurlijk regelmatig.