Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
JO123 schreef op 13-08-2021 om 12:39:

[..]

Ik heb ooit een jampotje met een reserve sleutel in de tuin begraven. Voor het geval dat ik de sleutels vergeten had en mijn partner aan de andere kant van de wereld zat.

Ik heb ook zoiets bedacht voor mijn reservesleutel en had 't vorige week voor 't eerst nodig. Moest toch nog even zoeken want 't was lang geleden dat ik het bedacht had

Hier staat de was aan, mijn wasmand liep over en nu moest ik ook het bed verschonen...

Auwereel schreef op 13-08-2021 om 23:51:

[..]

Computers hebben bewustzijn, ze ruiken het als je haast hebt, dan gaan ze je sarren...

JA mein gott ik word weer boos als ik er aan terug denk.

Sophia_!

Sophia_!

14-08-2021 om 23:28

Aan mijn 86 jarige buurvrouw die met een ultrakort jurkje,  uitgebreid gebukt haar voortuin staat te doen.  Vol in het zicht van alles en iedereen. 

Aaaarggghhh, trek alsjeblieft een onderbroek aan, ik hoef die oude doos niet te zien! 

Sophia_! schreef op 14-08-2021 om 23:28:

Aan mijn 86 jarige buurvrouw die met een ultrakort jurkje, uitgebreid gebukt haar voortuin staat te doen. Vol in het zicht van alles en iedereen.

Aaaarggghhh, trek alsjeblieft een onderbroek aan, ik hoef die oude doos niet te zien!

Meen je niet. Gatver 😱

Aan mijn 86 jarige buurvrouw die met een ultrakort jurkje, uitgebreid gebukt haar voortuin staat te doen. Vol in het zicht van alles en iedereen.

Neeee  (ik denk in beelden). 

Sophia_!

Sophia_!

14-08-2021 om 23:33

Heidi-Forumbeheer schreef op 14-08-2021 om 23:31:

[..]

Meen je niet. Gatver 😱

Ja, echt erg he!!

Aan mijn buurman die mijn hond angst aanjaagt met zijn keiharde brommergeluiden.

Ik heb me vandaag geërgerd aan de Duitse treinen. Mijn dochter was na een paar dagen Duitsland onderweg naar huis ze moest eerst van Heidelberg naar Manheim daar zou ze de ice naar Utrecht hebben waarnaar ze verder met de trein naar huis zou komen. Maar op Manheim kon ze de trein niet vinden die bleek gewoon 30 minuten eerder te zijn vertrokken volgende trein een uur later via Düsseldorf Venlo Eindhoven trein had vertraging daardoor moest ze in Venlo een trein later hebben. Die trein en ook de trein die ze had gehad zonder vertraging waren geannuleerd toen een trein naar Mönchengladbach om daar een trein naar Venlo te nemen helaas ook die geannuleerd toen kon ze gelukkig met 2 andere gestrande Nederlanders een taxi naar Venlo nemen om daar een trein dichter bij huis te nemen gelukkig rijden de Nederlandse treinen wel gewoon. Helemaal thuis komen lukt niet meer dus ben ik nu o een treinstation 40 min van huis om haar op te halen. Maar wat een gestresst heel de avond.
zo dat wilde ik even kwijt. 

was ze altijd al exhibitionistisch of is ze een beetje van 't padje?

Valdemar schreef op 14-08-2021 om 04:50:

[..]

Mocht je de financiële ruimte hebben, zou je kunnen overwegen om het stuk grond over te kopen. Voor de gemeente heeft het weinig waarde en voor jouw perceel wordt er aantrekkelijker door.

Dat gaat niet, er zitten leidingen en kabels onder en de gemeente wil niet dat die in verschillende privé-handen komen.

Pooh-Bear schreef op 15-08-2021 om 00:04:

Ik heb me vandaag geërgerd aan de Duitse treinen. Mijn dochter was na een paar dagen Duitsland onderweg naar huis ze moest eerst van Heidelberg naar Manheim daar zou ze de ice naar Utrecht hebben waarnaar ze verder met de trein naar huis zou komen. Maar op Manheim kon ze de trein niet vinden die bleek gewoon 30 minuten eerder te zijn vertrokken volgende trein een uur later via Düsseldorf Venlo Eindhoven trein had vertraging daardoor moest ze in Venlo een trein later hebben. Die trein en ook de trein die ze had gehad zonder vertraging waren geannuleerd toen een trein naar Mönchengladbach om daar een trein naar Venlo te nemen helaas ook die geannuleerd toen kon ze gelukkig met 2 andere gestrande Nederlanders een taxi naar Venlo nemen om daar een trein dichter bij huis te nemen gelukkig rijden de Nederlandse treinen wel gewoon. Helemaal thuis komen lukt niet meer dus ben ik nu o een treinstation 40 min van huis om haar op te halen. Maar wat een gestresst heel de avond.
zo dat wilde ik even kwijt.

O jakkes, als het eenmaal misgaat, dan blijft het misgaan op zo'n reis. Frustrerend!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

15-08-2021 om 08:30

Redbulletje: jammer dat ik geen tuin heb want ik vind dit briljant bedacht van die sleutel (mijn hersens zijn flink aan het ratelen voor alternatieven..)

Zelf geen bijdrage, behalve dat ik het niet erg leuk vond dat mijn katjes net voor de deur stonden te mauwen terwijl ik nog half sliep en ik later met mijn slaapdronken kop weer eens een bak kattenbrokjes liet vallen  (Die de katten vervolgens van de grond opgegeten hebben omdat ze honger hadden)

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

15-08-2021 om 11:42

Sophia, gaat het wel goed met buurvrouw? Heeft ze zelf wel in de gaten wat ze aan het doen is?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.