Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rockstar schreef op 13-08-2021 om 17:16:

Waarom doe ik dit ding op het LAATSTE moment.
Waarom werk ik op mijn VRIJE DAG.
Waarom kan ik mijn data niet in een BESTAND zetten.
Waarom is mijn data TE GROOT om in een bestand te zetten.
Waarom CRASHT mijn speciaal gemaakte taak om mijn grote data in een bestand te zetten.
Waarom is mijn bestand TE GROOT.
Waarom installeer ik WINRAR terwijl ik WINZIP nodig heb.
Waarom kan ik Winzip niet INSTALLEREN om hem te zippen.
Waarom duurt zippen met 7zip zo LANG.
Waarom VERDWIJNT mijn gezipte bestand.
Waarom duurt zippen met 7zip zo LANG.
Waarom is mijn bureaublad zo'n pestzooi dat ik mijn bestand niet kan VINDEN.
Waarom duurt uploaden naar de share zo LANG.
Waarom krijg ik een ERROR tijdens het uploaden naar de share, uiteraard na HEEL LANG WACHTEN.
WAAROM BEN IK AL DE HELE DAG BEZIG OM EEN BESTAND OP EEN SHARE TE KRIJGEN.

Nog 1 weekje nog 1 weekje en dan is het vakantie... 😫

Computers hebben bewustzijn, ze ruiken het als je haast hebt, dan gaan ze je sarren...

NinjeTurtle schreef op 12-08-2021 om 20:16:

[..]

Hennen kraaien niet

Oh, wij hadden een kip die het geluid van de kraaien na kon doen, was hilarisch. Die had ook geleerd een kat na te doen en de buurvrouw. 😂.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

13-08-2021 om 23:56

SuzyQFive schreef op 13-08-2021 om 23:55:

[..]

Oh, wij hadden een kip die het geluid van de kraaien na kon doen, was hilarisch. Die had ook geleerd een kat na te doen en de buurvrouw. 😂.

Wat knap!

Auwereel schreef op 13-08-2021 om 15:32:

Ik erger me een ongeluk aan Amazon. Bij Amazon US wat leuks gezien, maar geen credit card om mee te betalen. Geen probleem, dacht ik, je kan ook gift cards kopen en dan als een "wallet", portemonnee gebruiken. Dan zie je een vinkje voor "use your gift card balance". Maar de "continue"-button doet het mooi niet. Chat hulp gevraagd, de eerste zegt: "nee, dan moet je toch een credit card toevoegen". Nou, maar waarom staat dat vinkje daar en ik heb geen credit card. Antwoord "oh, dan haal ik er even iemand anders bij". Die iemand anders heeft nu weer iemand anders erbij gehaald nadat ik het voor een tweede keer heb uitgelegd. En die moet weer de gegevens hebben, zucht.

Je kan ook prepaid creditcards online kopen, heel handig voor dat soort aankopen. 

een prepaid creditcard heeft gewoon een creditcardnummer en een vervaldatum zoals bij een gewone creditcard. Amazon kan niet zien dat het een prepaid is. 

SuzyQFive schreef op 13-08-2021 om 23:55:

[..]

Hahahahah nu ben ik wel benieuwd naar welk geluid jouw buurvrouw produceerde als een KIP het na kan doen

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

14-08-2021 om 00:25

Regendrup. schreef op 14-08-2021 om 00:12:

[..]

Hahahahah nu ben ik wel benieuwd naar welk geluid jouw buurvrouw produceerde als een KIP het na kan doen

Moest meteen aan mijn buurvrouw denken.   Die noemen we altijd kraai, zo klinkt ze namelijk als ze buiten staat te tetteren door haar handsfree telefoon. Dus ik snap die kat wel, die zowel een kraai als een buurvrouw kan nadoen.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

14-08-2021 om 04:50

Auwereel schreef op 13-08-2021 om 23:48:

[..]

Uiteraard hebben we dat al aangevochten op grond van verjaring, maar we konden (volgens de gemeente) niet aantonen dat we de grond "duurzaam in bezit" hadden genomen. Er moest dan een hek omheen, waar je niet overheen kan stappen. Het zou nu niet als grond voor privé-gebruik herkenbaar zijn. Nou zou ik wel heel raar opkijken als iemand in mijn voortuin zou gaan zitten onder het mom van " t is gemeentegrond".

Binnenkort komt ee nog iemand van de gemeente om er met ons over te spreken. Dat kost een geld, alle buren afzonderlijk afgaan om mee te spreken....

Mocht je de financiële ruimte hebben, zou je kunnen overwegen om het stuk grond over te kopen. Voor de gemeente heeft het weinig waarde en voor jouw perceel wordt er aantrekkelijker door. 

WarpedTrout14

WarpedTrout14

14-08-2021 om 08:02

ik erger me eraan dat in de (hele kleine) 1e klas van de sprinter het ns personeel lekker breed en uitgebreid verdeeld over verschillende banken gaat zitten kletsen. En voor passagiers nauwelijks nog plek is. Ga aan het werk of ga bij elkaar zitten!

Vanochtend geen haan
Geen klussen de buren

Maar wel voor vijfen zonder reden een uur wakker gelegen 😭 
(of het moet die droom over één van de Kazanbroers geweest zijn 🤦‍♀️)

En dat betekent dat ik voor de derde dag op rij, weinig anders zal kunnen dan op de bank liggen 😔
Moet wel proberen een was te doen, want heb inmiddels alleen nog niet lekker zittende onderbroeken liggen.

Gewoon geen onderbroek aan 

NinjeTurtle schreef op 14-08-2021 om 08:35:

Gewoon geen onderbroek aan

Kan, maar als ik morgen niet weer compleet uitgeput ben krijg ik visite. Em dit is geen visite waarbij geen onderbroek gepast is 😂

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

14-08-2021 om 08:51

Lollypopje schreef op 14-08-2021 om 08:47:

[..]

Kan, maar als ik morgen niet weer compleet uitgeput ben krijg ik visite. Em dit is geen visite waarbij geen onderbroek gepast is 😂

Dat ziet toch niemand?

BlueHeart schreef op 14-08-2021 om 08:51:

[..]

Dat ziet toch niemand?

Met dit weer draag ik het liefst een rok en dan voel ik me toch niet heel prettig als ik familie op bezoek heb 😂

Als het al doorgaat, nu dit mijn derde dag op rij word dat ik uitgeput ben

Ik moet ook nodig wassen… Zo geen zin in 😂. Er worden zo boodschappen bezorgd, kost me ook een berg energie om dat op te ruimen dus de was is voor vanmiddag. Ondertussen was ik om 7u wakker en de kids pas om half tien 😂. 
Heb weer enorm last van mijn bekken, de fysio heeft vakantie dus moet nog een week zonder losmaakpraktijken. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.