Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Netherfield schreef op 23-03-2023 om 12:09:

Ik erger me aan mensen zonder printer. Staat mijn dochter weer van alles te printen voor haar vriendin. Met kinderen op de middelbare school kun je toch niet zonder printer? Ik snap het niet…

Kunnen ze niet op school printen?

Treurniet schreef op 24-03-2023 om 09:38:

De huisarts weet niet waarom ik vaak buikpijn heb. Poliep en vleesboom uit baarmoeder weghalen heeft volgens hem daarvoor geen nut

Als ik jou was, zou ik een doorverwijzing vragen naar iemand die daar (meer) verstand van heeft: een gynaecoloog. Je baarmoeder krampt een aantal keer per minuut, ook als je niet ongesteld bent, dus als daar iets in de weg zit zoals een vleesboom en poliep, kan dat volgens mij wel degelijk pijnklachten geven...

@Yumi en SuzyQFive: lief van jullie 
De fout (te vroege beëindiging contract) kon niet hersteld worden. Maar ik heb voor de 20 dagen een model contract (voor onbepaalde tijd) kunnen afsluiten die ik 9 dagen voor de nieuwe datum van beëindiging kan opzeggen.

Het had te maken met de overstap naar een andere leverancier, waar we niet eerder dan over 30 dagen terecht kunnen. Zou ons veel geld gaan kosten voor een spoed aansluiting.

Ja erg stom van me om eerst mijn huidige contract op te zeggen, nog voordat ik me behoorlijk had verdiept over wanneer ik dan bij de ander terecht kon. 

Nou ja zoiets achterlijks doe je maar 1 keer 

Treurniet schreef op 24-03-2023 om 09:38:

De huisarts weet niet waarom ik vaak buikpijn heb. Poliep en vleesboom uit baarmoeder weghalen heeft volgens hem daarvoor geen nut

Thuisarts schrijft over vleesboom:
Dit zijn klachten die weinig voorkomen: een zwaar gevoel of pijn in de buik

Dus het kan wel degelijk nut hebben, het advies op de site is om een verwijzing te vragen, succes.
Ik heb een vleesboom | Thuisarts.nl

Treurniet schreef op 24-03-2023 om 09:38:

De huisarts weet niet waarom ik vaak buikpijn heb. Poliep en vleesboom uit baarmoeder weghalen heeft volgens hem daarvoor geen nut

Dat bepaalt een huisarts toch niet? Daar zijn gynaecologen voor. 

oudmaarnognietkoud schreef op 23-03-2023 om 11:57:

[..]

Nou ik heb hier een Vomar, was voorheen de Deen. Deen was altijd prima maar bij de Vomar grijp ik echt regelmatig mis. Heel vervelend.

Woon je in mijn regio? Deen was hier echt een begrip ja. Goede kwaliteit  en aanbiedingen  altijd  . De Vomar bij mijn moeder in het dorp waar ik nu regelmatig  kom, heeft geen totweinig lege vakken  gelukkig.  Wel is alles echt kort op de datum, dat is opletten geblazen. Anders raak ik aan het weggooien  en dat is met de huidige  prijzen  écht zonde.

Jezus vent.. praat eens wat zachter in de bus! Ik hoor letterlijk je hele telefoongesprek door m’n muziek heen. Ongelooflijk dit.

Zilver_gray schreef op 24-03-2023 om 08:16:

Dat de klantenservice van onze energie leverancier pas om 09:00 bereikbaar is ipv 08:00. Heb iets heel doms gedaan, heb er slecht van geslapen en moet dus nu nog langer wachten om te zien of ik de fout kan laten herstellen..

Oh dat is balen!

Je kunt dan echt snachts er mee bezig zijn. Hoop dat het goed is gekomen.

Layka.12 schreef op 24-03-2023 om 12:43:

[..]

Oh dat is balen!

Je kunt dan echt snachts er mee bezig zijn. Hoop dat het goed is gekomen.

Thnks Layka min of meer is het goed gekomen 😅

SuzyQFive schreef op 24-03-2023 om 11:08:

[..]

Dat bepaalt een huisarts toch niet? Daar zijn gynaecologen voor.

Gynacoloog schrijft ook dat buikpijn niet komt van poliep of vleesboom.

Mijn moeder zou tussen 2 en 3 hier zijn en appen als ze op het station was en daar de bus zou pakken. Heb nu nog niks gehoord.

Nou ze dacht dat het morgen was..oeps zei ze. Zak erin, zij is degene die zo eenzaam is. Verdomme de halve middag verkloot met wachten.
Teleurstelling nummer zoveel.

Voor Dolfje:  
Ik lees je vaker over een niet al te makkelijke relatie met je moeder. Knap dat je toch elke keer opnieuw kansen geeft, ik denk dat ik er allang klaar mee was.

afrodite05 schreef op 24-03-2023 om 16:10:

Voor Dolfje:
Ik lees je vaker over een niet al te makkelijke relatie met je moeder. Knap dat je toch elke keer opnieuw kansen geeft, ik denk dat ik er allang klaar mee was.

Ik baal nu dat ik er weer zo van baal terwijl ik er onderhand aan gewend moet zijn dat ik voor mijn ouders niet belangrijk ben.

Dolfje schreef op 24-03-2023 om 16:11:

[..]

Ik baal nu dat ik er weer zo van baal terwijl ik er onderhand aan gewend moet zijn dat ik voor mijn ouders niet belangrijk ben.

Dat was zeker niet mijn bedoeling, ik wilde je een compliment geven... Ik vind het juist een mooie eigenschap dat je ze opnieuw kansen geeft. Dat maakt jou een geduldig en positief mens, vergevingsgezind. En dat het je raakt, is begrijpelijk, jij bent ook maar een mens van vlees en bloed. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.