Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


ook met de fietsenmaker in dat achterlijke dorp moet je weken van te voren al een afspraak maken voor een onderhoudsbeurt 😡
En dan het liefst van 10.30 tot 12 uur; op mijn vrije ochtend zeker . Haha

Woningbouwcorporatie ook alweer langs geweest voor die verbouwingstoestand over een half jaar. 

Netherfield schreef op 23-03-2023 om 12:09:

Ik erger me aan mensen zonder printer. Staat mijn dochter weer van alles te printen voor haar vriendin. Met kinderen op de middelbare school kun je toch niet zonder printer? Ik snap het niet…

Bij ons mogen de kinderen op school gratis printen als het iets voor school is. Dit is fijn voor mensen voor wie een printer en inkt erg duur is.

Aan scholieren in winkels

Ik was rond 12.45 uur in de Action, heerlijk rustig. Op dat moment 2 scholieren binnen, ze waren rustig dus prima.
Maar toen kwam de aap uit de mouw: ze waren daar wat aan het rondlopen en er voegden zich nog 3 jongens zich toe aan dat groepje.
Ga weg!!

Aan mijn verkoudheid. Het wordt maar niet minder en nu krijg ik er nog koppijn bij. Zo klaar mee 

Netherfield schreef op 23-03-2023 om 12:09:

Ik erger me aan mensen zonder printer. Staat mijn dochter weer van alles te printen voor haar vriendin. Met kinderen op de middelbare school kun je toch niet zonder printer? Ik snap het niet…

Ik heb een printer maar toen dochter van de week moest printen kwam het er beroerd uit. Drie keer schoongemaakt, uitgelijnd en de hele shabang maar nog steeds prut. Ik haat printers!

Chiquita schreef op 23-03-2023 om 12:11:

[..]

Vraag bij een apotheek. Of (in Spanje weet ik) naar een opticien. Jaren geleden, toen ik nog in Spanje woonde, schrok ik best wel van prijs van lenzenvloeistof, maar goed, nood breekt wet

Bedankt voor de tip ben naar de apotheek gegaan en heb het daar gekocht 

wat een opluchting 

Dat ik eerst een dikke pijnlijke pukkel op mijn linker dij had, waardoor ik niet lekker op die zij kon liggen. Nu doet die geen pijn meer en heb ik een dikke pijnlijke pukkel op mijn rechter dij 😒

Nouja, straks wel weer een paar pantervlekjes erbij

Dat ik wéér een nacht beroerd heb geslapen van het hoesten. 

En ik van de rugpijn en ook nog zweten omdat ik ongesteld moet worden.

Herfstappeltaart en Dolfje, ik weet hoe het voelt.... Om 1 uur viel ik in slaap en om 5.30uur wakker door rugpijn. 

Dat de klantenservice van onze energie leverancier pas om 09:00 bereikbaar is ipv 08:00. Heb iets heel doms gedaan, heb er slecht van geslapen en moet dus nu nog langer wachten om te zien of ik de fout kan laten herstellen..

Zilver_gray schreef op 24-03-2023 om 08:16:

Dat de klantenservice van onze energie leverancier pas om 09:00 bereikbaar is ipv 08:00. Heb iets heel doms gedaan, heb er slecht van geslapen en moet dus nu nog langer wachten om te zien of ik de fout kan laten herstellen..

Als je blijft malen omdat je ergens zorgen overmaakt is echt balen. Ik hoop dat het allemaal meevalt voor je!

Zilver_gray schreef op 24-03-2023 om 08:16:

Dat de klantenservice van onze energie leverancier pas om 09:00 bereikbaar is ipv 08:00. Heb iets heel doms gedaan, heb er slecht van geslapen en moet dus nu nog langer wachten om te zien of ik de fout kan laten herstellen..

Dat klinkt niet fijn… hopelijk kan het nog teruggedraaid worden 🤞🏼. 
Is jullie nieuwe woning geen nul-op-de-meter? 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

24-03-2023 om 08:49

Herfstappeltaart schreef op 24-03-2023 om 08:00:

Dat ik wéér een nacht beroerd heb geslapen van het hoesten.

Hier ook. Ik ben dat hoesten zo zat! 

De huisarts weet niet waarom ik vaak buikpijn heb. Poliep en vleesboom uit baarmoeder weghalen heeft volgens hem daarvoor geen nut

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.