Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


ik ben mijn lenzen vloeistof vergeten …. Hoop dat ze hier een Meditieraanse  versie van de Etos/kruitvat hebben 😢🫣

Rogue schreef op 23-03-2023 om 00:05:

ik ben mijn lenzen vloeistof vergeten …. Hoop dat ze hier een Meditieraanse versie van de Etos/kruitvat hebben 😢🫣

Ben je niet in Nederland/ op vakantie? Zullen ze daar toch ook wel hebben? Wel handig om te weten of het voor harde of zachte lenzen is..

MenacingSwan87

MenacingSwan87

23-03-2023 om 07:43

Rogue schreef op 23-03-2023 om 00:05:

ik ben mijn lenzen vloeistof vergeten …. Hoop dat ze hier een Meditieraanse versie van de Etos/kruitvat hebben 😢🫣

Fijne vakantie!!!  , ik ga eind  volgende week.

Ontopic: zit ik de krant te lezen, een zogenoemde 'kwaliteitskrant' ..., staat er een artikeltje in welke sector het meest Tiktok wordt gebruikt   ..
Alsof ik daarvoor de krant lees... sodemieter op, het interesseert mij geen ene hol... 

Dolfje schreef op 22-03-2023 om 21:09:

[..]

bij bon prix misschien?


Ik heb een ergernis wat betreft het kopen van een trainingsbroek. Ik wil een broek, niet van joggingstof, maar van die gladde stof maar niet te dun en gewoon met rechte ,of iets uitlopende, pijpen. Ik heb er een van reebok maar die is behoorlijk oud en ondertussen te groot.

Bij de Decthatlon hebben ze deze misschien wel.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

23-03-2023 om 10:32

Herfstappeltaart schreef op 22-03-2023 om 18:45:

[..]

Dat kan nog erger. Ik heb een keer in het verkeerde ziekenhuis gestaan.....

Neeee, wat erg!  Sorry, maar...

Zilver_gray schreef op 23-03-2023 om 05:59:

[..]

Ben je niet in Nederland/ op vakantie? Zullen ze daar toch ook wel hebben? Wel handig om te weten of het voor harde of zachte lenzen is..

Nope zit in zuid-Europa, als ik in Nederland was was het iets makkelijker geweest 🥲

Gelukkig spreek de taal een beetje maar alsnog wordt het zoeken 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

23-03-2023 om 10:35

Ik was vandaag dus weer in het ziekenhuis, (nu wel op de goede dag en tijd  ), voor een foto en een echo. 

Die echo deed rottig zeer zeg en hij bleef maar over dezelfde plek scannen. Nu ga ik dus denken of hij daar dan wat gezien heeft. Zou het? Bah, wat zou het fijn zijn als ze gewoon gelijk wat zeggen. 

lientje69 schreef op 22-03-2023 om 14:57:

[..]

Hier is het ook waardeloos, zoveel lege vakken. Binnenkort opent hier ook een Vomar, ik denk zomaar dat de Jumbo héél véél klanten kwijt gaat raken.

Nou ik heb hier een Vomar, was voorheen de Deen. Deen was altijd prima maar bij de Vomar grijp ik echt regelmatig mis. Heel vervelend.

Dolfje schreef op 22-03-2023 om 21:09:

[..]

bij bon prix misschien?


Ik heb een ergernis wat betreft het kopen van een trainingsbroek. Ik wil een broek, niet van joggingstof, maar van die gladde stof maar niet te dun en gewoon met rechte ,of iets uitlopende, pijpen. Ik heb er een van reebok maar die is behoorlijk oud en ondertussen te groot.

Decathlon heeft hele fijne yogabroeken. Leuke prijzen ook. Thuis woon ik daar zo een beetje in 

Ik erger me aan mensen zonder printer. Staat mijn dochter weer van alles te printen voor haar vriendin. Met kinderen op de middelbare school kun je toch niet zonder printer? Ik snap het niet… 

Rogue schreef op 23-03-2023 om 10:35:

[..]

Nope zit in zuid-Europa, als ik in Nederland was was het iets makkelijker geweest 🥲

Gelukkig spreek de taal een beetje maar alsnog wordt het zoeken

Vraag bij een apotheek. Of (in Spanje weet ik) naar een opticien. Jaren geleden, toen ik nog in Spanje woonde, schrok ik best wel van prijs van lenzenvloeistof, maar goed, nood breekt wet

Netherfield schreef op 23-03-2023 om 12:09:

Ik erger me aan mensen zonder printer. Staat mijn dochter weer van alles te printen voor haar vriendin. Met kinderen op de middelbare school kun je toch niet zonder printer? Ik snap het niet…

Ja heel ergerlijk.  Iemand met een kapotte printer wil ik best helpen en iemand die het echt niet kan betalen ook wel maar die mensen zijn vaak te bescheiden om het te vragen. Zoon zit in 5 havo dan is het hopenlijk klaar. 

Mug schreef op 23-03-2023 om 10:32:

[..]

Neeee, wat erg! Sorry, maar...

Ja dat was echt heel stom van mij. Dat komt ik moest een ct-scan en die kan hier in de regio in twee ziekenhuizen gegeven worden. Ik was er in mijn hoofd echt van overtuigd dat ik goed zat maar nee.... . Volgende keer maar even beter checken.

Netherfield schreef op 23-03-2023 om 12:09:

Ik erger me aan mensen zonder printer. Staat mijn dochter weer van alles te printen voor haar vriendin. Met kinderen op de middelbare school kun je toch niet zonder printer? Ik snap het niet…

Daar zou ik me ook aan ergeren...

Zelf print ik misschien 2 keer per jaar, daardoor was de cartridge iedere keer uitgedroogd als ik printer weer eens nodig had. Tegenwoordig ga ik naar een copyshop, mail van te voren het bestand door en het ligt klaar als ik het op kom halen. Misschien kan je ze vragen het voortaan daar te printen?

oudmaarnognietkoud schreef op 23-03-2023 om 12:01:

[..]

Decathlon heeft hele fijne yogabroeken. Leuke prijzen ook. Thuis woon ik daar zo een beetje in

Ja maar die heb ik een en die is net te dun voor ook om buiten in te lopen vind ik.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.