Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Netherfield schreef op 22-03-2023 om 08:26:

Ik erger me aan de lege schappen bij de Jumbo. Het lijkt er nu op dat ze minder brood neerleggen want ik grijp al een paar keer mis op een tijdstip dat er eerder nog voldoende was. Ook was de chocopasta die we altijd hebben helemaal op. Is onze Jumbo de enige met slecht voorraadbeheer of is dat bij andere Jumbo’s ook zo?

Hier niet met brood maar wel met andere artikelen. Bij dagvers kan ik het nog snappen als ze weken gehakt overhouden dan gaan ze minder inkopen.  Bij bouillonblokjes en schoonmaakazijn snap ik het niet. 

Jeetje buschauffeur.. oké, het vriest niet en het is droog, maar om nou alle deuren wagenwijd open te zetten bij de beginhalte. Ik waai bijna de bus uit! 

Netherfield schreef op 22-03-2023 om 08:26:

Ik erger me aan de lege schappen bij de Jumbo. Het lijkt er nu op dat ze minder brood neerleggen want ik grijp al een paar keer mis op een tijdstip dat er eerder nog voldoende was. Ook was de chocopasta die we altijd hebben helemaal op. Is onze Jumbo de enige met slecht voorraadbeheer of is dat bij andere Jumbo’s ook zo?

Ja, met bepaalde producten, brood inderdaad 

 Af en toe gebruik ik kant en klare aardappelpuree, hele schap leeg en dan een papiertje dat het product helaas even niet voorradig is.


Ik erger me aan m'n schorre stem. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

22-03-2023 om 12:04

sta ik in het ziekenhuis,  is mijn afspraak pas morgen.  Wat ben ik toch een ei soms! 

Mug schreef op 22-03-2023 om 12:04:

sta ik in het ziekenhuis, is mijn afspraak pas morgen. Wat ben ik toch een ei soms!

Dat heb ik als puber een keer gehad. Mijn vader had vrij genomen om met mij naar het ziekenhuis te gaan, waren we een dag te vroeg omdat ik de dag verkeerd in mijn hoofd had. 🤦🏻‍♀️ Gelukkig werd hij niet boos en is de volgende dag gewoon weer met me meegegaan.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

22-03-2023 om 12:50

Schemerlampje schreef op 22-03-2023 om 12:20:

[..]

Dat heb ik als puber een keer gehad. Mijn vader had vrij genomen om met mij naar het ziekenhuis te gaan, waren we een dag te vroeg omdat ik de dag verkeerd in mijn hoofd had. 🤦🏻‍♀️ Gelukkig werd hij niet boos en is de volgende dag gewoon weer met me meegegaan.

Gelukkig dat hij niet boos werd! Je voelt je al dom genoeg op zo'n moment   

mijn leidinggevende die maar half luistert.
Bijna terug op werk in uren. Het was vandaag al de zoveelste keer dat collegas dachten dat ik later zou komen en ook lqter weg zou gaan. Heel irritant.

Netherfield schreef op 22-03-2023 om 08:26:

Ik erger me aan de lege schappen bij de Jumbo. Het lijkt er nu op dat ze minder brood neerleggen want ik grijp al een paar keer mis op een tijdstip dat er eerder nog voldoende was. Ook was de chocopasta die we altijd hebben helemaal op. Is onze Jumbo de enige met slecht voorraadbeheer of is dat bij andere Jumbo’s ook zo?

Hier is het ook waardeloos,  zoveel lege vakken. Binnenkort  opent hier ook een Vomar, ik denk zomaar dat de Jumbo héél  véél  klanten kwijt gaat raken.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

22-03-2023 om 18:20

Dat met de Jumbo is volgens mij doordat ze er steeds niet uitkomen met prijsafspraken. Ze willen de prijzen laag houden maar leveranciers willen wel meer geld. Dus worden de producten niet geleverd.
Ik zou het anders niet weten, bij ons filiaal is het ook drama. 

Nera schreef op 22-03-2023 om 18:20:

Dat met de Jumbo is volgens mij doordat ze er steeds niet uitkomen met prijsafspraken. Ze willen de prijzen laag houden maar leveranciers willen wel meer geld. Dus worden de producten niet geleverd.
Ik zou het anders niet weten, bij ons filiaal is het ook drama.

klopt, oa Mars. Waar dus veel chocolade en snoep onder valt

Hier heb je gerust maanden lang een leeg vak, jumbo huismerk artikelen, terwijl de andere jumbo's diezelfde artikelen wel verkopen. Als je daar wat van zegt schermen ze ook met leveranciersonderhandelingen maar dat is dus vaak niet waar en dat speelt al ruim een jaar.
Dus hun bevoorrading kan echt beter.

Mug schreef op 22-03-2023 om 12:04:

sta ik in het ziekenhuis, is mijn afspraak pas morgen. Wat ben ik toch een ei soms!

Dat kan nog erger. Ik heb een keer in het verkeerde ziekenhuis gestaan.....

Herfstappeltaart schreef op 22-03-2023 om 18:45:

[..]

Dat kan nog erger. Ik heb een keer in het verkeerde ziekenhuis gestaan.....

 

Sorry, moest ik toch even in lachen.

Mijn ergernis is dat ik geen goedkope sport bh kan vinden in mijn plussize. Meer dan 20 euro heb ik er niet voor over. Die van de Action zijn te klein.

Treurniet schreef op 22-03-2023 om 20:59:

[..]

Mijn ergernis is dat ik geen goedkope sport bh kan vinden in mijn plussize. Meer dan 20 euro heb ik er niet voor over. Die van de Action zijn te klein.

bij bon prix misschien?


Ik heb een ergernis wat betreft het kopen van een trainingsbroek. Ik wil een broek, niet van joggingstof, maar van die gladde stof maar niet te dun en gewoon met rechte  ,of iets uitlopende, pijpen. Ik heb er een van reebok maar die is behoorlijk oud en ondertussen te groot. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.