Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Mug schreef op 19-03-2023 om 21:12:

het is zeker anders! Bij gas wist ik precies wat ik moest doen, maar nu staat zelfs een pannetje water aan te branden, bij wijze van spreken 😂

Ik kook nu (nog) op gas, dat blijf ik nog een paar jaar doen. Op langere termijn zal inductie/elektrisch/……vul in steeds meer de overhand krijgen. Straks zal ik er ook aan moeten wennen. 

Cookielover schreef op 19-03-2023 om 21:14:

[..]

Laat dit alsjeblieft een topic zijn zonder al te veel politiek geneuzel.

Of er gewoon niet op reageren, kan ook toch? Vind het nogal raar dat iemand iets niet mag zeggen hier en er meteen geroepen wordt dat je daar maar een eigen topic over moet openen.. Soms gaat het even 'offtopic' en wordt er wat afgedwaald, om wat voor een reden dan ook. 

Cookielover schreef op 19-03-2023 om 21:24:

[..]

O, op die toer

Ik weet niet waarom je lacht maar laten we nu maar weer ontopic gaan voordat de hele boel onspoort.

JtM

JtM

20-03-2023 om 09:02 Topicstarter

Ik erger me aan het feit dat het weer maandag is en ik op kantoor zit  
Weet niet wat het is de laatste weken, maar kan zo weinig motivatie opbrengen om te gaan werken.

Misschien ben ik wat ongeduldig, maar ik vind het zo ontzettend lastig als ik op de ochtend van de bezorging(per mail), pas te horen krijg wanneer ze komen met mijn (zware)pakket. Dat betekent dat ik om 8.00uur klaar moet zijn met douchen en aankleden, waardoor ik om 6 uur wakker werd en niet meer kon slapen🥱 Ondertussen heb ik nog geen tijd doorgekregen, en zit ik hier voor jan joker 

Lollypopje schreef op 09-03-2023 om 13:36:

Uit de categorie dingen die allemaal mis kunnen gaan als je contract wordt beëindigd.
In plaats van je werk account nog een maandje open houden hem een maand ge vroeg beëindigen 🤦

Erg fijn want ik moest er loonstroken en mijn jaaropgaaf afhalen en ik kan nu ook niet meer bij mijn teams afspraken 🤦

Dat dit nog steeds niet op orde is. Mijn manager heeft er toen al achteraan gemailed. Een week later haar vakantievervanger nog een keer en vandaag heb ik mijn manager maar weer gemailed.
zucht, als ze lang genoeg wachten ben ik vanzelf uit dienst tegen de tijd dat het is geregeld 🤦

Yumi schreef op 20-03-2023 om 09:25:

Misschien ben ik wat ongeduldig, maar ik vind het zo ontzettend lastig als ik op de ochtend van de bezorging(per mail), pas te horen krijg wanneer ze komen met mijn (zware)pakket. Dat betekent dat ik om 8.00uur klaar moet zijn met douchen en aankleden, waardoor ik om 6 uur wakker werd en niet meer kon slapen🥱 Ondertussen heb ik nog geen tijd doorgekregen, en zit ik hier voor jan joker

Nou het is geleverd, zwaar beschadigt. Echt ongelofelijk, er zit een grote kras op voordat het blad geverfd is 

twee rotnachten gehad, waardoor ik maar niet kon herstellen van de visiste van vrijdag. Vannacht met een slaappil echt heerlijk geslapen, maar amper opgeladen en nu alweer bijna leeggelopen. Vandaag dus maar weer moe op de bank liggen. Bluhhhh...
En dat terwijl ik echt 1,5e goede week heb gehad. Hopelijk ben ik bijgetrokken voor de volgende visite 😊 en al helemaal voor mijn afscheid, want dat is over twee weken al 😳

MenacingSwan87

MenacingSwan87

21-03-2023 om 10:31

Ik erger me momenteel aan dat makers van websites er blijkbaar vanuit gaan dat iedereen computer/digitaal begrijpt. Ik word bij een aantal websites geweigerd, er wordt uitgelegd in IT taal waarom en daar snap ik dus echt geen zak van. Ik weet dat ik iets moet doen bij instellingen maar wat, geen flauw idee. Ok dan kan ik me dus aan mijn eigen onkundige ergeren maar dat doe ik lekker niet  , ik erger me liever aan makers van websites die ervan uitgaan dat iedereen die IT abacadabra snapt. Niet dus. 

Lollypop:  . Ik ken het gevoel, ik ben al meer dan 27 jaar chronisch vermoeid door een ongeluk in mijn jeugd met hersenletsel.

Aan UPS, ik wil een pakket verzenden maar het taalgebruik op de website lijkt een vertaling vanuit Engels knop terug, is bijvoorbeeld RUG en de komma staat niet goed Daardoor durf ik niet door te gaan naar de betaling, om die reden belde ik en dan krijg ik een mevrouw die niet weet of ik op de goede site zit, want ze hebben er meerdere... 

Ik erger me aan de lege schappen bij de Jumbo. Het lijkt er nu op dat ze minder brood neerleggen want ik grijp al een paar keer mis op een tijdstip dat er eerder nog voldoende was. Ook was de chocopasta die we altijd hebben helemaal op. Is onze Jumbo de enige met slecht voorraadbeheer of is dat bij andere Jumbo’s ook zo?

Netherfield schreef op 22-03-2023 om 08:26:

Ik erger me aan de lege schappen bij de Jumbo. Het lijkt er nu op dat ze minder brood neerleggen want ik grijp al een paar keer mis op een tijdstip dat er eerder nog voldoende was. Ook was de chocopasta die we altijd hebben helemaal op. Is onze Jumbo de enige met slecht voorraadbeheer of is dat bij andere Jumbo’s ook zo?

Hier valt het mee maar herken ik het van Lidl.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

22-03-2023 om 08:34

Netherfield schreef op 22-03-2023 om 08:26:

Ik erger me aan de lege schappen bij de Jumbo. Het lijkt er nu op dat ze minder brood neerleggen want ik grijp al een paar keer mis op een tijdstip dat er eerder nog voldoende was. Ook was de chocopasta die we altijd hebben helemaal op. Is onze Jumbo de enige met slecht voorraadbeheer of is dat bij andere Jumbo’s ook zo?

Hier is het ook slecht bij de jumbo, vooral de groente en fruitschappen zijn telkens leeg. 

De jumbo is hier een fijne winkel in de zin dat het personeel erg vriendelijk en behulpzaam is. Maar qua voorraadbeheer is het drama. Er is iedere keer wel iets wekenlang "niet leverbaar", wat dan in een Jumbo een dorp verderop wel te krijgen is. Af en toe ben ik dan in een bui dat ik ze aan hun 7 zekerheden hou, als het weer eens te gek wordt en je  voor verschillende artikelen naar een andere winkel moet. 

Midden in de nacht wakker worden van een spier in mijn bovenbeen, nog uren wakker van gelegen. Waar komt dat nou weer vandaan? Alsof ik zwaar gesport heb, voelt helemaal hard, aangespannen  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.