Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Muurbloem1985 schreef op 19-03-2023 om 19:38:

[..]

Wat moeten ze daar aan doen dan?

Geen automatische werkvergunning meer voor alle E U landen.
Buitenlandse studenten niet meer hierheen halen, tenzij ze wetenschappelijk of medisch gezien echt iets toevoegen.

Meer asielzoeker opvangen in de regio of elders te n de EU en daar goede afspraken over maken met die landen.


ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

19-03-2023 om 20:02

Dat ik van forummers die ik onder de negeer heb alsnog posts te zien krijg als ze worden gequote. Word ik alsnog getriggerd om te gaan reageren.

@Treurniet, open daar lekker een topic over, zeg.

(speciaal voor Nera zonder quote)

LostJellyfish83

LostJellyfish83

19-03-2023 om 20:42

Ik erger me aan mijn inductiekookplaat. Ik kookte altijd op gas en we zijn overgestapt op inductie en sindsdien laat ik alles aanbranden.  Ik kan niet overweg met die  kookplaat 

Cookielover schreef op 19-03-2023 om 20:26:

@Treurniet, open daar lekker een topic over, zeg.

(speciaal voor Nera zonder quote)

Het is een ergertopic, zij mag zelf bepalen waar ze zich aan ergert.

Mug schreef op 19-03-2023 om 20:42:

Ik erger me aan mijn inductiekookplaat. Ik kookte altijd op gas en we zijn overgestapt op inductie en sindsdien laat ik alles aanbranden. Ik kan niet overweg met die kookplaat

Dat gaat beter worden, echt. Maar ik snap je ergernis.

Mug schreef op 19-03-2023 om 20:42:

Ik erger me aan mijn inductiekookplaat. Ik kookte altijd op gas en we zijn overgestapt op inductie en sindsdien laat ik alles aanbranden. Ik kan niet overweg met die kookplaat

Oh, ik dacht dat dat ongeveer hetzelfde werkte? Wij koken nog op gas, maar goed om voorbereid te zijn als we over moeten. Hopelijk wen je er snel aan!

LostJellyfish83

LostJellyfish83

19-03-2023 om 21:04

Elmie schreef op 19-03-2023 om 21:02:

[..]

Dat gaat beter worden, echt. Maar ik snap je ergernis.

Het is te hopen,  want ik heb nu al iets teveel eten weg moeten gooien  

Mug schreef op 19-03-2023 om 21:04:

[..]

Het is te hopen, want ik heb nu al iets teveel eten weg moeten gooien

Ik had dat ook de eerste maand of misschien 2 en toen begon ik eraan te wennen en ging het goed. Al vond ik op gas koken fijner. 

Schemerlampje, het is echt anders. Het bakt sneller aan als je niet oplet of het kookt over. Dat had ik in het begin vooral. Nu weet ik precies hoe hoog de kookplaat moet staan en gebeurt het nog zelden. Hooguit als ik afgeleid ben of zoontje net een glas jus Orange omgooit als ik havermout sta te koken 😆


LostJellyfish83

LostJellyfish83

19-03-2023 om 21:09

Elmie schreef op 19-03-2023 om 21:05:

[..]

Ik had dat ook de eerste maand of misschien 2 en toen begon ik eraan te wennen en ging het goed. Al vond ik op gas koken fijner.

Nog even doorbijten dus. Mijn man kookt ook vaak,  maar ik heb nu gezegd dat ik de komende tijd elke dag kook, anders wen ik er nooit aan. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

19-03-2023 om 21:12

het is zeker anders! Bij gas wist ik precies wat ik moest doen, maar nu staat zelfs een pannetje water aan te branden, bij wijze van spreken 😂

Mug schreef op 19-03-2023 om 20:42:

Ik erger me aan mijn inductiekookplaat. Ik kookte altijd op gas en we zijn overgestapt op inductie en sindsdien laat ik alles aanbranden. Ik kan niet overweg met die kookplaat

Oh heel herkenbaar! Wij hebben m nu een maand of 3 en ik denk dat ik een maand geleden een beetje begon te wennen aan dat ding  Kreeg al bijna spijt haha.. Maar het wordt beter dus, even doorbikkelen nog 😁

Muurbloem1985 schreef op 19-03-2023 om 20:48:

[..]

Het is een ergertopic, zij mag zelf bepalen waar ze zich aan ergert.

Laat dit alsjeblieft een topic zijn zonder al te veel politiek geneuzel. 

Cookielover schreef op 19-03-2023 om 21:14:

[..]

Laat dit alsjeblieft een topic zijn zonder al te veel politiek geneuzel.

Nogmaals dat maakt zij wel uit, aan politiek kun je je ook ergeren ook al ben jij het er niet mee eens.

Muurbloem1985 schreef op 19-03-2023 om 21:22:

[..]

Nogmaals dat maakt zij wel uit, aan politiek kun je je ook ergeren ook al ben jij het er niet mee eens.

O, op die toer 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.