Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Dolfje schreef op 05-12-2022 om 17:27:

[..]

Nou hij valt je lastig. Kijk in de sportkantine kan je hem waarschijnlijk niet ontwijken maar hij moet niet naar je huis komen.

Is er anders iemand van de sportvereniging die hem duidelijk kan maken dat je er niet van gediend bent?

Ik had net mijn zoon aan de telefoon en hij is nu naar hem toe. Daarna komt hij naar mij. Even afwachten dus.

watertoren schreef op 05-12-2022 om 17:57:

[..]

Ik had net mijn zoon aan de telefoon en hij is nu naar hem toe. Daarna komt hij naar mij. Even afwachten dus.

Hopelijk helpt dat genoeg. Lees ander eens ter info dit topic op Ouders Online:

https://www.ouders.nl/forum/relaties/is-dit-het-begin-van-stalking?page=4#66

Ging misschien iets verder dan bij jou, maar de politie nam dit wel degelijk zeer serieus.

Bah wat een griezel Watertoren. Hopelijk laat hij je met rust nu je zoon is geweest.

zal ik de kerstboom optuigen, heb ik geen kleine snoeren met verlichting meer. Heb genoeg aan 100 lampjes, want niet zo'n grote boom, heb ik er 2 die het niet meer doen en nu alleen nog snoer van 500 lampjes of zo. 
Dus kerstballen weer aan de kant, morgen eerst om verlichting. 

Mijn zoon heeft met hem gesproken. Hij zei dat hij smoorverliefd is op mij en hij had iets van we zijn allebei alleen en kunnen gezelschap hebben aan elkaar. Mijn zoon zei dat ik zijn gezelschap niet wilde en hem daarom niet binnen heb gelaten. Mijn zoon zei je bent mijn moeder gewoon aan het stalken door telkens langs te komen en zelfs naar de kantine te komen als ze aan het werk is. Nu heeft hij beloofd om in ieder geval niet meer bij mij aan huis te komen. 

watertoren schreef op 05-12-2022 om 19:42:

Mijn zoon heeft met hem gesproken. Hij zei dat hij smoorverliefd is op mij en hij had iets van we zijn allebei alleen en kunnen gezelschap hebben aan elkaar. Mijn zoon zei dat ik zijn gezelschap niet wilde en hem daarom niet binnen heb gelaten. Mijn zoon zei je bent mijn moeder gewoon aan het stalken door telkens langs te komen en zelfs naar de kantine te komen als ze aan het werk is. Nu heeft hij beloofd om in ieder geval niet meer bij mij aan huis te komen.

Hopelijk komt ie niet meer langs je huis inderdaad.

Ik ergerde me aan het geluid van je NL alert. Ietsje zachter zou wel prettig zijn. Ik was wel gewaarschuwd want ik reed in mijn auto toen iets voor 12 uur de radio-dj zei dat NL alert er aankwam, was ik dus al alert. Maar dan alsnog schrik je je een ongeluk

Broodjebrie schreef op 05-12-2022 om 19:50:

Ik ergerde me aan het geluid van je NL alert. Ietsje zachter zou wel prettig zijn. Ik was wel gewaarschuwd want ik reed in mijn auto toen iets voor 12 uur de radio-dj zei dat NL alert er aankwam, was ik dus al alert. Maar dan alsnog schrik je je een ongeluk

Ja, ik schrok me ook rot om 12 uur.

Treurniet schreef op 05-12-2022 om 19:52:

[..]

Ja, ik schrok me ook rot om 12 uur.

ik stond net in ons personeelsrestaurant, daar gingen meteen een 30 alarmen af  

heb ik mijn hele lijst voor de top 2000 ingevuld, kan ik hem niet versturen. 


Gelukt

Friezinnetje schreef op 05-12-2022 om 20:17:

[..]

ik stond net in ons personeelsrestaurant, daar gingen meteen een 30 alarmen af

Zo dat zal helemaal een herrie hebben gegeven!

Broodjebrie schreef op 05-12-2022 om 19:50:

Ik ergerde me aan het geluid van je NL alert. Ietsje zachter zou wel prettig zijn. Ik was wel gewaarschuwd want ik reed in mijn auto toen iets voor 12 uur de radio-dj zei dat NL alert er aankwam, was ik dus al alert. Maar dan alsnog schrik je je een ongeluk

Ik zat ook in de auto en was niet gewaarschuwd 

Schrok er ook van idd, gelukkig zat de telefoon  in mijn jaszak en zit er een dik hoesje om, dat dempte nog wat.

Broodjebrie schreef op 05-12-2022 om 19:48:

[..]

Hopelijk komt ie niet meer langs je huis inderdaad.

Nou inderdaad!

Broodjebrie schreef op 05-12-2022 om 20:43:

[..]

Zo dat zal helemaal een herrie hebben gegeven!

nou idd, en een groot deel had even geen idee wat er gebeurde 

Friezinnetje schreef op 05-12-2022 om 21:03:

[..]

nou idd, en een groot deel had even geen idee wat er gebeurde

Kan ik me voorstellen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.