Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ik was vandaag verbaasd dat het alarm zo zacht was op mijn telefoon, normaal zit ik tegen het plafond als-ie afgaat. Ik heb eerst er verbaasd naar zitten kijken voordat ik 'm uitschakelde.

Bij mij ging het alarm ook niet heel hard af, op vol volume zou ik er ook van schrikken.

Aan mezelf. Dat ik zo weinig kan hebben van de hond die het ook niet kan helpen dat hij pubert. Maar argh net in de spitstijd thuis wil hij eten jatten, blaffen, tegen mijn been aanrijden, over de bank heen racen, mijn oren uitlikken en dan wil het menselijke monster van vijf ook nog net zo gek doen terwijl ik eigenlijk wel uitgewandeld, uitgetraind en uitgepolitiet ben. Morgenochtend vind ik je weer lief, of misschien vannacht al weer als je zo lief in je bench snurkt. Maar nu EVEN NIET. 

Het allereerste toontje van NL alert is net het brandalarm op school. Ik had net voor de hele school de Sinterklaasspullen klaargezet dus ik riep al: Ah Nee! Wéér het alarm (vorig jaar 27 keer omdat bij een andere school in hetzelfde pand steeds het alarm ingeduwd werd). Maar gelukkig was het maar een NL alert 😅

aan mezelf, gisteravond koolhydraten gegeten en daardoor de halve nacht wakker gelegen

Aan dochters die ruziemaken over de badkamer. Elke. Dinsdag. Weer. 

Dat de overburen steeds vuilniszakken rotzooi bij ons in de container gooien als hij bij de weg staat.
Dan kom ik om nog wat erin te doen, wat dan niet meer past.
Heb hun zak er weer uitgehaald en in hun eigen container gedumpt met het risico voor hun dat die dan niet geleegd word.
Was ook nog een hele zware zak, dus had het idee dat er meer in zat dan alleen plastic 
Zijn ze hier in de gemeente nogal controlerend op, ik zit niet te wachten op iets van een boete door hun

Mama-Inge schreef op 06-12-2022 om 09:11:

Dat de overburen steeds vuilniszakken rotzooi bij ons in de container gooien als hij bij de weg staat.
Dan kom ik om nog wat erin te doen, wat dan niet meer past.
Heb hun zak er weer uitgehaald en in hun eigen container gedumpt met het risico voor hun dat die dan niet geleegd word.
Was ook nog een hele zware zak, dus had het idee dat er meer in zat dan alleen plastic
Zijn ze hier in de gemeente nogal controlerend op, ik zit niet te wachten op iets van een boete door hun

Wat ongelooflijk asociaal zeg! Daar ben je mooi klaar mee, met zulke buren.

Aan de stomme plastic handschoenen van de Jumbo bij de broodjes.  Die liggen nu overal, in de karretjes, in de mandjes, in de parkeergarage, op het plein.... maar blijkbaar is het heel lastig om die in een prullenbak te gooien.
Ik werd gisteren boos aangesproken dat ik dingen met de hand pakte.  Maar ik wil niet nog meer plastic zooi.  Schaffen we de plastic rietjes in Europa af en gaan die idioten nu handschoenen daar hangen.
Doe gewoon tangen zoals overal.

(Uiteraard ligt het ook aan de asocialen die hun afval niet netjes opruimen, maar Jumbo werkt het zo wel in de hand vind ik).

Met Corona naar de winkel gaan! Is nog steeds niet de bedoeling toch? 

Broodjebrie schreef op 05-12-2022 om 19:50:

Ik ergerde me aan het geluid van je NL alert. Ietsje zachter zou wel prettig zijn. Ik was wel gewaarschuwd want ik reed in mijn auto toen iets voor 12 uur de radio-dj zei dat NL alert er aankwam, was ik dus al alert. Maar dan alsnog schrik je je een ongeluk

Precies ik lag te slapen na nachtdienst,  telefoon op stil. Maar zo hard was het nooit

JtM

JtM

06-12-2022 om 10:44 Topicstarter

Ik ben zo enorm verkouden ben de neusspray thuis vergeten terwijl ik (in mijn eentje ) op kantoor zit. Mn hoofd zit zo dicht.

Van het weekend een Bol pakket besteld en bij de AH laten bezorgen
Het komt dan in een kluis die je met een code moet openen, is er storing!!

Bedenk dan een systeem waarin je het in nood handmatig kunt openen!

noas_1993 schreef op 06-12-2022 om 11:33:

Van het weekend een Bol pakket besteld en bij de AH laten bezorgen
Het komt dan in een kluis die je met een code moet openen, is er storing!!

Bedenk dan een systeem waarin je het in nood handmatig kunt openen!

Tja kan gebeuren toch? Anders voortaan maar thuis laten bezorgen?

Ik erger me eraan dat er een pak vla op de eieren lag toen de boodschappen werden bezorgd. Gelukkig niks kapot..

Poekewiki schreef op 06-12-2022 om 10:06:

Aan de stomme plastic handschoenen van de Jumbo bij de broodjes. Die liggen nu overal, in de karretjes, in de mandjes, in de parkeergarage, op het plein.... maar blijkbaar is het heel lastig om die in een prullenbak te gooien.
Ik werd gisteren boos aangesproken dat ik dingen met de hand pakte. Maar ik wil niet nog meer plastic zooi. Schaffen we de plastic rietjes in Europa af en gaan die idioten nu handschoenen daar hangen.
Doe gewoon tangen zoals overal.

(Uiteraard ligt het ook aan de asocialen die hun afval niet netjes opruimen, maar Jumbo werkt het zo wel in de hand vind ik).

Serieus, hebben ze daar handschoentjes? Wat belachelijk milieu-onvriendelijk. Gewoon tangen is prima toch inderdaad.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.