Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Het is echt zo'n dag vandaag.

Ik ergerde me vooral aan een automobilist die dacht dat ie wel even snel door de versmalling kon rijden, terwijl ik voorrang had. Kon op het nippertje remmen. Degene achter me was bozer dan mij en vroeg waar ie in godsnaam mee bezig was.. Zijn antwoord: "Ja ik wist wel dat jullie voorrang hadden maar ik heb glas achterin liggen en ik kon niet meer op tijd remmen" Man, je zag me al van mijlenver aankomen! Echt, sommige mensen.

Gatverdamme we krijgen een communicatietraining op het werk. Met acteur. Het duurt nog een een week of 10 maar ik heb er nu al bijna buikpijn van. Zó naar altijd. 

Netherfield schreef op 05-12-2022 om 13:01:

Gatverdamme we krijgen een communicatietraining op het werk. Met acteur. Het duurt nog een een week of 10 maar ik heb er nu al bijna buikpijn van. Zó naar altijd.

Oh bah!  Dat is ook echt niet leuk.

Ik erger me aan de kou en dat ik niet vooruit te branden ben.  Normaal ga ik nu sporten maar nu echt geen zin. Ga zo even een keukenla schoonmaken en opnieuw inruimen en misschien dat ik dan vanavond na het eten even ga sporten met man.

Nu op dit moment  aan de teringherrie die dochter op heeft staan en muziek durft te noemen..

Netherfield schreef op 05-12-2022 om 13:01:

Gatverdamme we krijgen een communicatietraining op het werk. Met acteur. Het duurt nog een een week of 10 maar ik heb er nu al bijna buikpijn van. Zó naar altijd.

Ik denk dat er over 10 weken een klein Coronagolfje bij je langskomt. 😉

Bakblik schreef op 05-12-2022 om 10:35:

Wat zit er in de lucht op deze Sinterklaasdag?

Beneden draait bij ons een prototype van een verlichtingssysteem dat man aan het ontwerpen is voor op het werk. Een computertje dat binnen een tijdsraam de lampen aan laat gaan als het volgens de sensor buiten nodig is om binnen licht aan te doen. Normaal kan ik dat vrij makkelijk overrulen door het licht uit te doen als ik het licht genoeg vind of aan te doen als ik daar behoefte aan heb. Door een storing blijft het licht nu aan en krijg ik het niet meer uit.
Boven staat de wasmachine te centrifugeren, de teller blijft op 2 minuten resterende programmatijd staan maar dat is inmiddels al 20 minuten het geval. Ik heb nu in het boekje iets gevonden om de boel vlot te trekken maar dat lukt ook nog niet.

Ik heb hier geen zin in, erger me rot en blijf zoeken naar een oplossing.

Licht inmiddels opgelost en ook de wasmachine heb ik erdoorheen kunnen trekken met wat kunstgrepen. Hele ochtend mee bezig geweest. Lampen moeten zo weer aan denk ik, ik hoop dat dat lukt.

Netherfield schreef op 05-12-2022 om 10:53:

Bij ons gaat alles stuk. Telefoon van dochter gevallen, scherm stuk. Sinterklaascadeautje gevallen, stuk. Vanmorgen ging er een bord stuk. Tis nu wel klaar!

Dat is 3! Vast wel! 

Aan de buurvrouw die helaas sinds corona "thuiswerkt" en volgens mij tussendoor voortdurend met bekenden kletst, echt urenlang

aan vriend die weer is last minute dingen doorgeeft nu mag ik als een idioot gaan opruimen en met meubels schuiven 

en dat het huis zo'n teringzooi is

Ik erger me rot aan die ouwe, lelijke kale klets die mij niet met rust laat. Ik heb al tig keer gezegd dat ik geen relatie wil en ook niet op zoek ben naar een "maatje" zoals hij zichzelf noemt. Hij stond net weer voor de deur om gezellig op visite te komen. Ik heb gezegd dat ik er geen zin in heb en ik heb hem niet binnen gelaten. Toen zei hij tot woensdag. Ik werk dan achter de bar in een kantine van de voetbal. Het is een openbare gelegenheid dus ik kan hem niet weg sturen. Hij is al vaak geweest als ik moet werken en hij is niet eens lid van de vereniging. LUL! Ik moest het even van me afschrijven. Ik ben boos.

watertoren schreef op 05-12-2022 om 16:43:

Ik erger me rot aan die ouwe, lelijke kale klets die mij niet met rust laat. Ik heb al tig keer gezegd dat ik geen relatie wil en ook niet op zoek ben naar een "maatje" zoals hij zichzelf noemt. Hij stond net weer voor de deur om gezellig op visite te komen. Ik heb gezegd dat ik er geen zin in heb en ik heb hem niet binnen gelaten. Toen zei hij tot woensdag. Ik werk dan achter de bar in een kantine van de voetbal. Het is een openbare gelegenheid dus ik kan hem niet weg sturen. Hij is al vaak geweest als ik moet werken en hij is niet eens lid van de vereniging. LUL! Ik moest het even van me afschrijven. Ik ben boos.

Zou het helpen als je tegen hem zegt dat je naar de politie gaat als hij niet ophoudt? Dit klinkt al aardig als stalking.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

05-12-2022 om 17:17

Schemerlampje schreef op 05-12-2022 om 16:57:

[..]

Zou het helpen als je tegen hem zegt dat je naar de politie gaat als hij niet ophoudt? Dit klinkt al aardig als stalking.

Dit dacht ik ook net, hij gaat echt te ver op deze manier. Bah, wat een griezel... 

Schemerlampje schreef op 05-12-2022 om 16:57:

[..]

Zou het helpen als je tegen hem zegt dat je naar de politie gaat als hij niet ophoudt? Dit klinkt al aardig als stalking.

Ik denk dat de politie weinig kan doen want hij overtreed de wet niet.

watertoren schreef op 05-12-2022 om 17:18:

[..]

Ik denk dat de politie weinig kan doen want hij overtreed de wet niet.

Nou hij valt je lastig. Kijk in de sportkantine kan je hem waarschijnlijk niet ontwijken maar hij moet niet naar je huis komen.

Is er anders iemand van de sportvereniging die hem duidelijk kan maken dat je er niet van gediend bent?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.