Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


HarleyQuin schreef op 26-11-2022 om 21:23:

Ik had vanavond naar CSI New York willen kijken, is er een stomme kerstfilm voor in de plaats. Zal blij zij als het weer januari is, dan zijn die films ook voorbij

Ja klopt, de hele maand december nog. Ik zal ook blij zijn als het januari is. Geef helemaal niks om die kerstdagen.

Broodjebrie schreef op 26-11-2022 om 17:00:

Ontzettende asociale automobilisten. En vooral op plekken op de snelweg waar verschillende wegen samenkomen of scheiden. Ineens plankgas geven en je afsnijden, of ineens keihard op de rem en een rijbaan opschuiven, zodat ik en de mensen achter me op de rem moeten.

gisteraaf ook vriend en ik waren onderweg naar huis en aan de overkant reed er eentje doodleuk door rood terwijl wij net de afsloegen....  wat een tyfusmogolen bestaan er toch

Rogue schreef op 26-11-2022 om 22:40:

[..]

gisteraaf ook vriend en ik waren onderweg naar huis en aan de overkant reed er eentje doodleuk door rood terwijl wij net de afsloegen.... wat een tyfusmogolen bestaan er toch

Op zulke momenten zie je je leven aan je voorbijflitsen. Dat heb ik ook op momenten dat ik een vrachtwagen aan het inhalen ben en hij ineens richting aangeeft naar links.. Dat ik denk; halloooooo ik rij hier!!!!! 

Of van die idioten die keihard gaan toeteren omdat ze je niet snel genoeg gaat
Hun hersenen zijn zeker nog niet volgroeid.

Treurniet schreef op 27-11-2022 om 09:29:

Of van die idioten die keihard gaan toeteren omdat ze je niet snel genoeg gaat
Hun hersenen zijn zeker nog niet volgroeid.

Zo herkenbaar! En dan krijgen ze eindelijk de kans om je in te halen en vervolgens kunnen ze na 3 seconden op de rem omdat de mensen voor ze ook niet hard kunnen rijden. En dan toeteren en seinen 

Ik ben vrijwilliger in een projectgroep dure tot doel heeft verschillende groepen mobiel en verkeersveilig te maken. 
We organiseren het praktijkexamen voor het verkeersdiploma voor groep 7. We leren nieuwkomers fietsen en begeleiden mensen die zich onzeker voelen in het verkeer met hun scootmobiel.
Je wilt niet weten hoeveel halve garen we tegenkomen binnen de bebouwde kom. 
Afsnijden, inhalen en vlak voor je terug naar rechts. Toeteren, voorrang nemen ipv geven het is verschrikkelijk. 
Dat deze halve garen ook buiten de bebouwde kom zulk gedrag laten zien verbaast mij niet. 

Broodjebrie schreef op 27-11-2022 om 09:26:

[..]

Op zulke momenten zie je je leven aan je voorbijflitsen. Dat heb ik ook op momenten dat ik een vrachtwagen aan het inhalen ben en hij ineens richting aangeeft naar links.. Dat ik denk; halloooooo ik rij hier!!!!!

zover was het bij ons nog niet, maar ik heb flink lopen vloeken.. 

ooh ik haat vrachtwagens ,dan ben ik net Schumacher met een bloedgang ervoor mits het veilig is 

Broodjebrie schreef op 27-11-2022 om 09:26:

[..]

Op zulke momenten zie je je leven aan je voorbijflitsen. Dat heb ik ook op momenten dat ik een vrachtwagen aan het inhalen ben en hij ineens richting aangeeft naar links.. Dat ik denk; halloooooo ik rij hier!!!!!

Vrachtwagens zetten meestal hun richting alvast aan, omdat het even duurt voordat ze invoegen en het verkeer erachter er alvast rekening mee kan houden.

Maar snap dat het schrikken is hoor. 

Vandaag me geërgerd op een rotonde die recent aangepast is, omdat het te gevaarlijk bleek, een fietspad in twee richtingen. De rotonde is nu groter omdat op de plaats van het brede fietspad nu een smal fietspad ligt, met daarnaast een zebrapad. Omdat het zebrapad nu een eind van de afslag van de rotonde ligt, zien automobilisten kennelijk niet dat er voetgangers zijn, dus stoppen ze op het fietspad om voetgangers voorrang te verlenen. Dat ze dan fietsers die daar óók voorrang hebben in de weg zitten, deert kennelijk niet. Gelukkig heb ik goede remmen....

Ik had verwacht dat ik gisteren enorm moe zou zijn van de dag ervoor maar dat gebeurde niet, dus ik was helemaal blij! 
Maar nu echt heel erg moe, ben er gewoon misselijk van..
En ondertussen moet er een surprise geknutseld worden en zitten man en kind weer achter playstation dus het schiet echt niet op! 

inloggen bij CZ met DigiD. JeezusGriststePaard

Dat ik voor de 101e keer wel een knoflookteen schoonmaak en in de knoflookknijper stop en daarna niet knijp boven de pan, zodat mijn man me bij de afwas erop moet wijzen dat ik het alweer vergeten heb!

Auwereel schreef op 27-11-2022 om 20:18:

Dat ik voor de 101e keer wel een knoflookteen schoonmaak en in de knoflookknijper stop en daarna niet knijp boven de pan, zodat mijn man me bij de afwas erop moet wijzen dat ik het alweer vergeten heb!

Ik vindt het schoonmaken van een knoflookpers zo naar dat ik het gewoon in dunne plakjes snijd.

dat wanneer je op de wc zit met de deur op slot mensen als nog aan de klink gaan trekken 


oh en dat ik me armband verloren ben.. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.