Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Auwereel schreef op 27-11-2022 om 20:18:

Dat ik voor de 101e keer wel een knoflookteen schoonmaak en in de knoflookknijper stop en daarna niet knijp boven de pan, zodat mijn man me bij de afwas erop moet wijzen dat ik het alweer vergeten heb!

Herkenbaar heb ik ook wel vaker.  Paar weken geleden zei mijn zoon dat ik de beste knoflooksaus ooit had gemaakt. Knoflook lag nog op het aanrecht in de pers. 

Blijf toch eens met je graftakkenhanden van andermans eigendom af! Ga zelf werken voor ‘n scooter in plaats van de mijne te jatten. Vuil #$?%#*!

Bakblik schreef op 27-11-2022 om 21:07:

[..]

Herkenbaar heb ik ook wel vaker. Paar weken geleden zei mijn zoon dat ik de beste knoflooksaus ooit had gemaakt. Knoflook lag nog op het aanrecht in de pers.

😂

Bakblik schreef op 27-11-2022 om 21:07:

[..]

Herkenbaar heb ik ook wel vaker. Paar weken geleden zei mijn zoon dat ik de beste knoflooksaus ooit had gemaakt. Knoflook lag nog op het aanrecht in de pers.

Haha, dat is kennelijk het minst lekkere ingrediënt van de saus!

BrightEchidna89

BrightEchidna89

27-11-2022 om 23:26

Leuk zo'n wedstrijdje op het WK en vervolgens mogen we het gespuis weer van de straten spuiten in Brussel. 

Rogue schreef op 27-11-2022 om 20:52:

dat wanneer je op de wc zit met de deur op slot mensen als nog aan de klink gaan trekken


oh en dat ik me armband verloren ben..

Ugh, mijn man doet dat gewoon thuis. En dan gaat hij roepen: wie zit er op de wc??? En standaard verstaat hij het antwoord niet en roept dan: wie??? X, ben jij het??? Who f*cking cares, hou op! Wie het ook is, je mag er niet bij, en de buurman zal het wel niet zijn hè!

Mensen die beweren dat je ellende, zoals mijn long covid, een doel dient.
Die wil ik heel graag heel hard slaan, met een honkbalknuppel, in hun gezicht 

Aan medestudenten die niet eens het juiste boek voor hun neus hebben. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

28-11-2022 om 09:57

Lollypopje schreef op 28-11-2022 om 07:10:

Mensen die beweren dat je ellende, zoals mijn long covid, een doel dient.
Die wil ik heel graag heel hard slaan, met een honkbalknuppel, in hun gezicht

Ja vreselijk is dat! Of dat ze gaan beweren dat je alles kunt genezen met goede voeding. Ga toch weg!

Wat kunnen mensen toch stomme dingen zeggen  

Mug schreef op 28-11-2022 om 09:57:

[..]

Ja vreselijk is dat! Of dat ze gaan beweren dat je alles kunt genezen met goede voeding. Ga toch weg!

Wat kunnen mensen toch stomme dingen zeggen

Of de goedbedoelde "als je maar positief bent dan komt het goed" 🤦

Ik ben super positief en toch ga ik niet vooruit. Ben een wandelend voorbeeld van de lulkoek van die uitspraak 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

28-11-2022 om 10:13

Lollypopje schreef op 28-11-2022 om 10:09:

[..]

Of de goedbedoelde "als je maar positief bent dan komt het goed" 🤦

Ik ben super positief en toch ga ik niet vooruit. Ben een wandelend voorbeeld van de lulkoek van die uitspraak

Nou, ik ben momenteel rete negatief en dat heeft ook geen effect, dus die mensen hebben allemaal ongelijk 😂

Mug en Lollypopje: Het is gewoon k*t voor jullie. Punt en .

Ik probeer me niet te vaak te ergeren, maar vandaag is dat mislukt.. monteur van de woningbouw die kwam om een brandalarm te checken: ja u moet hier met een schroevendraaier in en dan kijken.. (kwam u dat niet doen? Nee dus). En ik had een vergelijkbare vraag gesteld over de co2 melder.. die was volgens hem niet van de woningbouw (jawel, die hebben jullie hier opgehangen bij de renovatie.. niet als bij de 269 andere huizen in deze drie flats). O nou daar weet ik niks van. Goedemorgen! Kansloos!

Wieder schreef op 28-11-2022 om 06:54:

[..]

Ugh, mijn man doet dat gewoon thuis. En dan gaat hij roepen: wie zit er op de wc??? En standaard verstaat hij het antwoord niet en roept dan: wie??? X, ben jij het??? Who f*cking cares, hou op! Wie het ook is, je mag er niet bij, en de buurman zal het wel niet zijn hè!

....    wauw... 



Lollypopje schreef op 28-11-2022 om 07:10:

Mensen die beweren dat je ellende, zoals mijn long covid, een doel dient.
Die wil ik heel graag heel hard slaan, met een honkbalknuppel, in hun gezicht


met of zonder prikkeldraad

giphy.gif

Aan radiopresentatoren of nieuwslezers die de klemtoon verkeerd leggen als ze een plaatsnaam in het noorden uitspreken. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.