Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


BrightEchidna89

BrightEchidna89

26-11-2022 om 10:02

Dat het soms lastig is om je te herinneren of een topic hier liep of op het forum waarvan we de naam niet noemen. 

Valdemar schreef op 26-11-2022 om 10:02:

Dat het soms lastig is om je te herinneren of een topic hier liep of op het forum waarvan we de naam niet noemen.

Hier werkr de zoekfunctie, dus als je hem niet kunt vinden, was het waarschijnlijk daar...

En dan vind je hem ook niet

Aan de hond van de buren die af en aan al weer een 3 kwartier buiten staat te blaffen en te janken

BrightEchidna89

BrightEchidna89

26-11-2022 om 10:17

Lollypopje schreef op 26-11-2022 om 10:05:

[..]

Hier werkr de zoekfunctie, dus als je hem niet kunt vinden, was het waarschijnlijk daar...

En dan vind je hem ook niet

De kat heeft net een enorme haal in mijn nieuwe trui gemaakt Nu zit er een streep van 10 cm in de stof.

Namens mijn buurvrouw die me belde of haar (bepaald niet kleine!) pak toevallig hadden aangenomen van de bezorgdienst. Nee dus, dus buuf loopt te zoeken. Laatst had ik ook een "u was niet thuis" zonder naam erop, bleek dus ook voor haar te zijn.
En ook bij mezelf ging het mis deze week: ik had geen waarschuwing gehad dat het pakje bezorgd ging worden die dag, anders had ik het naar het pakketpunt laten sturen, want ik was niet thuis. Hebben ze 't pakje voor mijn deur in de regen gezet...

de NS. De trein puilt uit

Kwam thuis, hoorde aan het begin van mijn oprit, die 30 meter lang is, de muziek bij de buren al vanuit het huis. Meteen rechtsomkeer gemaakt en aangebeld of de muziek zachter kan. Als ik kom aanlopen beginnen honden te blaffen, die zij enorm uitscheld een niet op normale manier aanspreekt. doet verveelt de deur open, geef aan dat muziek zachter moet. Jajaja. Heeft het wel gedaan, maar moet ik dat nu gvd elke keer doen??  En dit is de oppas he. 

Ontzettende asociale automobilisten. En vooral op plekken op de snelweg waar verschillende wegen samenkomen of scheiden. Ineens plankgas geven en je afsnijden, of ineens keihard op de rem en een rijbaan opschuiven, zodat ik en de mensen achter me op de rem moeten. 

Broodjebrie schreef op 26-11-2022 om 17:00:

Ontzettende asociale automobilisten. En vooral op plekken op de snelweg waar verschillende wegen samenkomen of scheiden. Ineens plankgas geven en je afsnijden, of ineens keihard op de rem en een rijbaan opschuiven, zodat ik en de mensen achter me op de rem moeten.

Daar hebben sommigen hier een handje van op de tweebaans-rotonde. Op de linkerbaan rijden en je dan vlak voor de afslag snijden 

Herfstappeltaart schreef op 26-11-2022 om 19:53:

[..]

Daar hebben sommigen hier een handje van op de tweebaans-rotonde. Op de linkerbaan rijden en je dan vlak voor de afslag snijden

Vreselijk zulke mensen. 

zeikerds bij Lang Leve de Liefde. Teveel pasta, teveel pesto, vaatdoekje hangt niet goed. Flikker straal toch lekker op.

Aan een aso maaltijdbezorger die hier al 5 a 10 minuten smerig staat te gassen met zijn kutscooter terwijl hij op zijn mobiel bezig is. Ik heb al keihard op het raam gebonkt maar dat hoort die debiel natuurlijk niet, en ik zit al in pyama dus heb geen zin om naar buiten te gaan. 

Oh, hij rijdt nu gelukkig weg. 

TanSwallow86

TanSwallow86

26-11-2022 om 21:23

Ik had vanavond naar CSI New York willen kijken, is er een stomme kerstfilm voor in de plaats. Zal blij zij als het weer januari is, dan zijn die films ook voorbij

Treurniet schreef op 26-11-2022 om 12:31:

De kat heeft net een enorme haal in mijn nieuwe trui gemaakt Nu zit er een streep van 10 cm in de stof.

rustig naar de buitenkanten terug wrijven, als je begrijpt wat ik bedoel, en als je een lusje overhoudt deze met een haaknaald naar de binnenkant trekken. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.