Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Bakblik schreef op 21-11-2022 om 07:52:

Aan man zijn fascinatie/ dwangneurose voor dicht en op slot.
Tien hij vertrok zat ik te ontbijten met zicht op de achterdeur. Hij weet dat zoon zo weg moet en ik niet lang daarna. Hij draait de achterdeur op slot, kan er dondert op zeggen dat de schuur en de tuindeur ook helemaal afgesloten zijn als zoon zo weg gaat

Ben jij mijn SisterWife?

alhambra schreef op 24-11-2022 om 21:15:

[..]

Ben jij mijn SisterWife?

Denk het niet maar er zullen vast meer mensen zijn met zo'n crush op dicht en op slot. 

Dicht en niet meer open te krijgen kan hier ook de koffiemelk zijn of de pot mayonaise. 

Bakblik schreef op 24-11-2022 om 21:27:

[..]

Denk het niet maar er zullen vast meer mensen zijn met zo'n crush op dicht en op slot.

Dicht en niet meer open te krijgen kan hier ook de koffiemelk zijn of de pot mayonaise.

Colaflessen zijn hier niet te openen voor mij

Bakblik schreef op 24-11-2022 om 21:27:

[..]

Denk het niet maar er zullen vast meer mensen zijn met zo'n crush op dicht en op slot.

Dicht en niet meer open te krijgen kan hier ook de koffiemelk zijn of de pot mayonaise.

Schuldig 

Ik ben ook z’n iemand die het graag op slot wil hebben.

aan mijn kat monster wilt maar niet stil zitten.... loopt alsmaar rondjes voor mijn scherm  

Bakblik schreef op 24-11-2022 om 21:27:

[..]

Denk het niet maar er zullen vast meer mensen zijn met zo'n crush op dicht en op slot.

Dicht en niet meer open te krijgen kan hier ook de koffiemelk zijn of de pot mayonaise.

De man van mijn vriendin is ook zo.

Bij hun is het slot al twee keer kapot gegaan. Ik ben niet verbaasd. Dat slot maakt overuren.

Hier juist andersom! Kerel en zoons laten alles open, van slot tot colafles😂! Ze kunnen t ook niet gauw goed doen hè 😚

Poeh, de bedragen voor kgb gaan flink omhoog alleen… Ik heb co-ouderschap, en ben de aanvrager van één kind van de kinderbijslag, ik heb drie kinderen waar nog recht op kinderbijslag voor geldt, mijn ex is de aanvrager van 2 kinderen. Mijn ex zijn inkomen is ruim 15.000 per jaar meer, maar omdat hij van twee kinderen de aanvrager is van de kinderbijslag krijgt hij bijna €300,- pm meer dan ik aan kgb straks… en dan zit ik mij af te vragen of ik mijn huis maar moet gaan verkopen omdat ik zo’n €200 per maand te kort kom (chronisch ziek). Binnenkort maar even met ex om tafel… 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

25-11-2022 om 00:26

Aan een lopend topic waarbij beide geslachten weer als grote vijanden van elkaar worden weergegeven. 
Bij deze ik: ik ben niet woke, ik hoor meer tot deze categorie:


https://www.youtube.com/watch?v=thJgU9jkdU4&ab_channel=RammsteinOfficial

Echt die generatie die meent dat mannen zich moeten buigen om elke vrouwelijke bekommernis is om te kotsen. Toon wat respect voor elkaar en alles komt in orde. 

SuzyQFive schreef op 24-11-2022 om 23:28:

Poeh, de bedragen voor kgb gaan flink omhoog alleen… Ik heb co-ouderschap, en ben de aanvrager van één kind van de kinderbijslag, ik heb drie kinderen waar nog recht op kinderbijslag voor geldt, mijn ex is de aanvrager van 2 kinderen. Mijn ex zijn inkomen is ruim 15.000 per jaar meer, maar omdat hij van twee kinderen de aanvrager is van de kinderbijslag krijgt hij bijna €300,- pm meer dan ik aan kgb straks… en dan zit ik mij af te vragen of ik mijn huis maar moet gaan verkopen omdat ik zo’n €200 per maand te kort kom (chronisch ziek). Binnenkort maar even met ex om tafel…

Kan jij dan niet de aanvrager worden van alle kinderbijslag?

Aan de sfeer die ook op dit forum weer stukken minder gemoedelijk begint te worden. 
Jammer.

We hebben een klimaat probleem, maar het kabinet vindt het nodig om op kosten van de belastingbetaler ministers met het vliegtuig op pad te sturen om excuses te maken 

Treurniet schreef op 25-11-2022 om 01:59:

[..]

Kan jij dan niet de aanvrager worden van alle kinderbijslag?

Van alle hoeft niet, hij heeft immers ook kosten aan de kinderen maar van twee zou wel fijn zijn. 

Poezie schreef op 25-11-2022 om 09:17:

We hebben een klimaat probleem, maar het kabinet vindt het nodig om op kosten van de belastingbetaler ministers met het vliegtuig op pad te sturen om excuses te maken

ongelofelijk!

klote vuurwerk nu al weer aan het knallen 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.