Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Auwereel schreef op 23-10-2022 om 12:05:

Pakketbezorging, breek me de bek niet open!
En die pakketdiensten zeggen dat de consument om goedkope verzending vraagt. Daar vraag ik helemaal niet om! Ik wil dat het òf bij een pakketpunt/winkel kan worden afgeleverd en dat het duidelijk is dat ik daarvoor kiezen kan vòòr ik de bestelling plaats, òf dat het op een afgesproken tijdstip bij mij aan de deur gebracht wordt en ik ben bereid daarvoor extra te betalen. En het hoeft meestal van mij ook de volgende dag niet geleverd te worden, doe maar rustig aan. Heb ik toch eens een haast-bezorging ben ik ook bereid daarvoor extra te betalen. Dus ik wil niet degene zijn die het vel over de oren van de overwerkte bezorgers wil trekken om goedkoop aan mijn spullen te komen!
Ik wil wel het gemak van webshops, want winkel-in winkel- uit is niet mijn hobby.

Dat is nou precies hoe ik er ook over denk.

Precies tijdstip hoeft niet, maar wel graag iets met maximaal 2 uur waarin het gebracht wordt.

Mijn buurman heeft de nieuwe gewoonte om op zondag te gaan boren, en dan niet voor een half uurtje. Hopelijk is hij snel klaar ermee.

Scheer ik 1 keer de verkeerde kant op… nu heeft deze doos een ingegroeide haar op haar doos. En dat ik nou zo hyperlenig ben dat ik er makkelijk bij kan ofzo. 

TanSwallow86

TanSwallow86

23-10-2022 om 14:44

rionyriony schreef op 23-10-2022 om 11:59:

Het ergert me dat er een topic is gesloten op grond van controverse.
Net of niemand het meer oneens met elkaar mag zijn. Net of mijn mening te veranderen is door een andermans mening.

Ik vind dit best ernstig.

Welke topic is dat

HarleyQuin schreef op 23-10-2022 om 14:44:

[..]

Welke topic is dat

Ook nieuwsgierig naar

HarleyQuin schreef op 23-10-2022 om 14:44:

[..]

Welke topic is dat

Over Floyd

Dat ik ontzettend zin heb ik chocola, maar geen lekkere chocola in huis heb en bewust niet aan de vriendin die gisteren langs kwam heb gevraagd om wat lekkers mee te nemen, omdat ik anders te veel snaai. En nu heb ik daar dus heel erg spijt van 😂

Ik was gisteren in een cafe toen er ineens een man naar me toe kwam. He Watertoren, wat leuk om jou te zien! Wat zie je er goed uit en je bent niks veranderd. Ik heb zeker een kwartier met hem staan kletsen maar ik wist niet wie hij was. Hij kwam me ook niet bekent voor. Ik vond het wat lullig om te zeggen dat ik hem niet ken dus ik kletste maar wat mee. Nu zit ik de hele tijd te bedenken wie hij kan zijn. Misschien een klasgenoot van vroeger maar volgens mij was hij ouder dan ik.

Edwin Wagensveld is opnieuw gearresteerd. Ditmaal in Den Haag.
Wat je ook van Pegidia vindt, waarom mag zo'n demonstratie niet?

willem1959 schreef op 23-10-2022 om 16:04:

Edwin Wagensveld is opnieuw gearresteerd. Ditmaal in Den Haag.
Wat je ook van Pegidia vindt, waarom mag zo'n demonstratie niet?

Buiten dat ik het onnodige provocatie vind, snap ik niet dat die allahu akbar schreeuwers niet óók wegens belediging gearresteerd zijn. Of vindt men dat inmiddels geoorloofd gedrag? 

En wat met die bijbel verscheuring in Groningen? 

TanSwallow86

TanSwallow86

23-10-2022 om 17:49

Ik zweet mij het ongans. Geen hypo(zweten kan teken zijn), ook geen koorts. 

Edit: ben weer opgedroogt

Lollypopje schreef op 23-10-2022 om 15:15:

Dat ik ontzettend zin heb ik chocola, maar geen lekkere chocola in huis heb en bewust niet aan de vriendin die gisteren langs kwam heb gevraagd om wat lekkers mee te nemen, omdat ik anders te veel snaai. En nu heb ik daar dus heel erg spijt van 😂

hier ook heb net maar een musliereep met chcocola opgepeuzeld maar wil meeer

Aan de ramen die heel vies zijn, wat ik nu zie omdat de zon er op schijnt. Ik moet echt ramen lappen binnenkort.

Rogue schreef op 23-10-2022 om 17:53:

[..]

hier ook heb net maar een musliereep met chcocola opgepeuzeld maar wil meeer

Ik zit nu aan mijn, het is niet echt geweldig maar ik moet toch iets en het is in elk geval chocola, voorraad

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.