Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Beterlaat2021! schreef op 18-09-2022 om 13:29:

Waar ik me vanmorgen weer eens aan geërgerd heb : WEERONLINE.
Nadat de hond op de eerste wandeling nat geregend was, een poging gedaan de tweede wandeling beter te plannen.
Volgens de website zou het om 12.00 uur flink gaan regenen.

Dus vóór 11.30 uur vertrokken, zonder paraplu of regenjas (voor de hond). En ja hoor, om 11.40 uur een flinke bui en geen schuilmogelijkheid in de buurt. Dus is die stumper weer nat geregend! Balen.

Wat heb je aan zo'n website?

Stortbuien zijn ontzettend moeilijk te voorspellen. Niet dat ze gaan vallen, maar waar en wanneer, dat is echt een uitdaging. Er wordt onderzoek aan gedaan...

Aan de onbeschrijflijke lucht die al een tijdlang uit de afvoer in de keuken kwam. Ik dacht dat het door de warmte kwam maar toen het ook na de warmte maar bleef voortduren heb ik mijn tegenzin maar overwonnen en de afvoer maar losgeschroefd. Ik werd er helemaal beroerd van. Vier vellen keukenpapier vol smerige drab. Ik zie er nog wit van rond mijn neus.

Bakblik schreef op 18-09-2022 om 12:38:

Aan het feit dat ik het kleinste "gereedschapje" van mijn hobbymateriaal ben kwijtgeraakt afgelopen week.
Woensdagavond heb ik het nog gebruikt, vrijdagavond was het spoorloos. De grotere dingen liggen in een grote doos, de ieniminie dingetjes zitten in een plastic sorteerdoos die goed dicht kan en nu heb ik dus een leeg vakje. Gisteren de stofzuigerzak nagekeken, de grote doos opgeruimd, het blijft weg.
Ik baal heel erg, ik heb al eens een tweede proberen aan te schaffen om samen met dochter te kunnen werken maar dat was geen succes. Zo smal en glad als mijn oude koop je ze niet meer. 😭😭

Bij mag toen een klein favoriet gebruiksvoorwerp tussen de bank/stoelzitting, zou het daar kunnen liggen? Of onder de stoel/bank waar je zat , achter een poot ofzo. Het is mij ook weleens gebeurt dat iets wat ik kwijt was aan mijn wollige trui geplakt zat.

Als je niet zit te wachten op deze zoeksuggesties, dan sorry. Weet dat het eigenlijk een topic is om alleen je erfenis te droppen.

Magnoliatakje schreef op 18-09-2022 om 14:50:

[..]

Bij mag toen een klein favoriet gebruiksvoorwerp tussen de bank/stoelzitting, zou het daar kunnen liggen? Of onder de stoel/bank waar je zat , achter een poot ofzo. Het is mij ook weleens gebeurt dat iets wat ik kwijt was aan mijn wollige trui geplakt zat.

Als je niet zit te wachten op deze zoeksuggesties, dan sorry. Weet dat het eigenlijk een topic is om alleen je erfenis te droppen.

Die zoeksuggesties zijn welkom.  Ik heb deze allemaal al gehad, ik ben zeer gedreven om het dingetje terug te vinden. Jouw suggesties heb ik allemaal al gehad. Het is een metalen ding dus al met een lampje aan de gang geweest (dan zie je het glimmen) magneet door kieren gehaald. Het blijft kwijt.

Magnoliatakje schreef op 18-09-2022 om 14:50:

[..]

Nouja een erfenis droppen mag altijd natuurlijk

Lollypopje schreef op 18-09-2022 om 14:56:

[..]

(ik geef zo mijn banknummer)

Ik verveel me.
Was vanmiddag graag gaan zwemmen , helaas zat het vol met kinderen.

[..]

Het is een erfenis.  Het komt nog uit de naaidoos van mijn oma zaliger. 

https://pin.it/6tUiPNe

Zat in zo'n exemplaar. 

Bakblik schreef op 18-09-2022 om 15:07:

[..]

Het is een erfenis. Het komt nog uit de naaidoos van mijn oma zaliger.

Zat in zo'n exemplaar.

Ahhh ja dat is dan weer een erfenis die je niet moet droppen

Wel een geweldige doos 💗

Dat de server waar ik op zit in WoW zo leeg is. Niemand die m'n lockboxes voor me wil openen.

Dan maar zelf een character beginnen die het kan.

Dit keer aan mezelf.

Vandaag een mail de deur uit gedaan over een werkconferentie, 2 keer gecontroleerd; zie ik pas nadat ik het verstuurd heb dat ik CC heb gebruikt ipv BCC.
Gelukkig ging het maar om een paar e-mailadressen van mensen die in dezelfde branche werken.

Hoop dus niet dat iemand er moeilijk over gaat doen..

[..]

Herfstappeltaart schreef op 18-09-2022 om 14:56:

[..]

(ik geef zo mijn banknummer)

🤣 Haha ben bang dat mijn erfenissen uit louter uit spullen bestaat die geen waarde hebben. 

Moet voortaan mijn tekst nalezen voordat ik op reactie plaatsen druk. Maar dat vergeet ik nogal eens.

Bakblik schreef op 18-09-2022 om 15:07:

[..]

Het is een erfenis. Het komt nog uit de naaidoos van mijn oma zaliger.

Zat in zo'n exemplaar.

Ik ben de zolder aan het opruimen en probeer juist z'n soort exemplaar bij mijn schoonzus in haar maag te splitsen. Hij is ook van haar moeder geweest. Tot nu toe heeft ze nog niet gereageerd of ze hem wil hebben.

Ik erger me eraan dat de Jumbo niet kan bedenken dat als je de stamppotgroente in de aanbieding hebt, je ervoor moet zorgen dat je ook voldoende rookworst laat leveren…

Mijn ventilatorrooster is weg. Ik heb hem er even afgehaald om de muur bij te witten, heb speciaal gewacht met terugplaatsen tot nu omdat ik de ladder in huis heb gehaald dus ik wil hem even pakken en weg is hij.

Ik zal maar weer afwachten totdat ik hem toevallig zie en dan grijp ik hem bij zijn kladden.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.