Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

SuzyQFive schreef op 23-08-2022 om 19:11:

[..]

Waarom niet gewoon bij een garenzaak bestellen?

Ik heb zo’n leuk patroon gevonden maar dat wordt echt een monsterklus als ik ook echt alle onderdelen ga haken (een octopus met op alle acht armen iets van 50 zuignapjes 😅).

Ik vind het niet leuk als het zo prijzig wordt. Voel me ook een beetje opgelicht.

Aan de koptelefoons van de kinderen die super snel kapot gaan iedere keer.. Ze moeten er 1 mee naar school maar om de haverklap komen ze weer kapot mee naar huis (geluid doet het dan niet meer, ze gaan er verder normaal mee om).
Dus.. Als iemand een goed merk/soort koptelefoon weet? Graag 😁

rionyriony schreef op 23-08-2022 om 21:24:

Ik heb helemaal niets hartigs in huis. Geen chipjes, zelfs geen kaas.

Ook geen pindakaas? 😉

De winkels zijn toch tot 22 uur open? Ik ben net terug van boodschappen.

rionyriony schreef op 23-08-2022 om 21:25:

[..]

Ik vind het niet leuk als het zo prijzig wordt. Voel me ook een beetje opgelicht.

Kreeg net bericht dat de scheepjesgaren duurder gaan worden, te beginnen met Colour Crafter en Chunky Monkey. Wilde net CM bestellen … dag te laat

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

23-08-2022 om 22:17

Athan schreef op 23-08-2022 om 22:14:

[..]

De winkels zijn toch tot 22 uur open? Ik ben net terug van boodschappen.

hier niet hoor, tot 20.00 uur

rionyriony schreef op 23-08-2022 om 21:25:

[..]

Ik keek ook even bij BOL. Pfff belachelijk… 24 euro voor een bol die normaal 3,20 is… 

Friezinnetje schreef op 23-08-2022 om 22:17:

[..]

Hier ook niet. 

SuzyQFive schreef op 23-08-2022 om 22:17:

[..]

Ik keek ook even bij BOL. Pfff belachelijk… 24 euro voor een bol die normaal 3,20 is…

Tip, zoek de winkel van de verkoper op, scheelt vaak ontzettend veel als bol er niet tussen zit.

Met aardappels, kruiden en een frietpan kom je een heel eind in noodgevallen 

Friezinnetje schreef op 23-08-2022 om 22:17:

[..]

Tja, dan houdt het op, vrees ik. Ik heb het ook weleens. Sowieso heb ik veel vaker behoefte aan hartig dan aan zoet. Ik kan prima zonder koek, chocola en snoep leven - heb dat ook bijna nooit in huis. Het enige waar ik af en toe (1 à 2 keer per jaar) ineens enorme zin in heb, is een warme stroopwafel

Kadushi schreef op 23-08-2022 om 22:20:

[..]

Tip, zoek de winkel van de verkoper op, scheelt vaak ontzettend veel als bol er niet tussen zit.

Ik keek enkel om te kijken waarop diegene op wie ik reageerde voor prijzen zat te mopperen. Maar valt me vaker op dat BOL prijzen heeft soms… niet normaal. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

24-08-2022 om 07:42

aan mezelf, slecht slapen en maar draaien en draaien. Heb nog vakantie, maar later dan 8 uur nog niet van bed geweest. 

HAHA!wait..what schreef op 23-08-2022 om 21:26:

Aan de koptelefoons van de kinderen die super snel kapot gaan iedere keer.. Ze moeten er 1 mee naar school maar om de haverklap komen ze weer kapot mee naar huis (geluid doet het dan niet meer, ze gaan er verder normaal mee om).
Dus.. Als iemand een goed merk/soort koptelefoon weet? Graag 😁

Hier ligt het vaak aan de draad die dan stuk is. Dochter zat daar mee te friemelen ook. Nu dus een koptelefoon waarvan ik de draad kan vervangen, werkt een stuk beter. Hij gaat nu denk ik al een jaar mee, draad is nu de 3e. Bestel die losse draden bij Ali, kosten geen drol.

SuzyQFive schreef op 23-08-2022 om 22:17:

[..]

Zijn dat die rainbow bollen?  Dan krijg je een pakket met 10 bollen in verschillende kleuren voor die prijs. Dan is het toch voordeliger😉

Maar of je van 10 verschillende kleuren jouw project kan maken vraag ik mij dan weer af. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.