Huiskamer
redbulletje
24-08-2022 om 08:10
SuzyQFive schreef op 24-08-2022 om 00:23:
[..]
Ik keek enkel om te kijken waarop diegene op wie ik reageerde voor prijzen zat te mopperen. Maar valt me vaker op dat BOL prijzen heeft soms… niet normaal.
Je kunt beter bij Amazon kijken tegenwoordig en de Duitse is soms nog gunstiger.
rionyriony
24-08-2022 om 09:19
redbulletje schreef op 23-08-2022 om 21:28:
[..]
Ook geen pindakaas? 😉
Ja, dat wel. Heel veel zelfs. 
Maar wil ik iets echt hartigs dan moet ik een lap vlees gaan bakken of mijn vissticks opeten.
rionyriony
24-08-2022 om 09:20
Broddelwerk met zonnepanelen: 'Tweederde installaties bevat serieuze fouten'
Best ernstig dus. Levensgevaarlijk ook. Mensen gaan in zee met beunhazen.
De verzekering stelt echter wel eisen.
redbulletje
24-08-2022 om 09:25
rionyriony schreef op 24-08-2022 om 09:20:
Best ernstig dus. Levensgevaarlijk ook. Mensen gaan in zee met beunhazen.De verzekering stelt echter wel eisen.
Dat verbaast me nu helemaal niks! Hier in de buurt adverteert ook iemand met zonnepanelen. Ze kunnen ze binnen 2 weken komen plaatsen maar vooraf iemand langssturen om de exacte situatie op te meten kan pas over maanden. Ze kloppen dus mensen 4000 euro uit hun zak door gewoon brol te plaatsen. Het heeft ook geen microomvormers dus elk reepje schaduw gaat ten koste van je opbrengst.
rionyriony
24-08-2022 om 09:32
Tja als er poen te verdienen is dan komt iedereen die gek op geld is erop af.
Ik zou de installatie met spoed laten inspecteren.
Hier staat het artikel: https://www.bnr.nl/nieuws/duurzaamheid/10485752/broddelwerk-met-zonnepanelen-tweederde-installaties-bevat-serieuze-fouten
redbulletje
24-08-2022 om 09:36
Er zou een keurmerk moeten komen voor bedrijven die dit soort spullen leveren. Ik zie ook steeds meer advertenties van rare isolatie waar ik niet in geloof. Het zijn mooie tijden voor ondernemers in deze energieonzekere tijd.
SuzyQFive
24-08-2022 om 09:44
Bakblik schreef op 24-08-2022 om 07:51:
[..]
Zijn dat die rainbow bollen? Dan krijg je een pakket met 10 bollen in verschillende kleuren voor die prijs. Dan is het toch voordeliger😉
Maar of je van 10 verschillende kleuren jouw project kan maken vraag ik mij dan weer af.
Nee, gewoon één bol Colour Crafter, of Stone Washed bijvoorbeeld. Maar nogmaals: keek niet voor mijzelf, wilde even zien waar iemand anders het over had toen ze klaagde over de prijzen van BOL.
Ik ga zelf vandaag even naar een handwerkwinkel. Zit te denken om het met een whirl te maken.
SuzyQFive
24-08-2022 om 09:45
rionyriony schreef op 24-08-2022 om 09:20:
Best ernstig dus. Levensgevaarlijk ook. Mensen gaan in zee met beunhazen.De verzekering stelt echter wel eisen.
Oei… Over twee weken komen die van mij… Hopelijk komt dat goed dan 😥. Krijg ook een nieuwe meterkast.
rionyriony
24-08-2022 om 09:46
redbulletje schreef op 24-08-2022 om 09:36:
Er zou een keurmerk moeten komen voor bedrijven die dit soort spullen leveren. Ik zie ook steeds meer advertenties van rare isolatie waar ik niet in geloof. Het zijn mooie tijden voor ondernemers in deze energieonzekere tijd.
Er is altijd wel iemand die profiteert. Nieuwe ellende, nieuwe kansen om rijk te worden.
SuzyQFive
24-08-2022 om 09:51
redbulletje schreef op 24-08-2022 om 09:36:
Ik was dus bezig met vloerisolatie en kreeg daar meerdere bedrijven van over de vloer. Ze vertellen allemaal iets anders en eerlijk gezegd merk ik bij al mijn buren (die ook allemaal wat anders hebben) nauwelijks verschil, alleen in de koude vochtige lucht 🤷🏼♀️. Mijn vader heeft uiteindelijk toch ook maar vloerverwarming aangelegd want hij had niet het idee dat de vloer minder koud was.
FaithfulDuck87
24-08-2022 om 10:02
op mijn tijdslijn van FB ineens alle felicitaties van mensen die jarig zijn. Alle felicitaties naar een vriend, maar ook vrienden die voor mij onbekenden feliciteren. Bah
Dolfje
24-08-2022 om 10:08
Friezinnetje schreef op 24-08-2022 om 10:02:
op mijn tijdslijn van FB ineens alle felicitaties van mensen die jarig zijn. Alle felicitaties naar een vriend, maar ook vrienden die voor mij onbekenden feliciteren. Bah
Ja dat viel mij ook net op. Raar en irritant!
FaithfulDuck87
24-08-2022 om 10:09
Dolfje schreef op 24-08-2022 om 10:08:
[..]
Ja dat viel mij ook net op. Raar en irritant!
ja, wat maakt het mij uit, dat vriend Piet, collega Henk feliciteerd
SuzyQFive
24-08-2022 om 10:16
Friezinnetje schreef op 24-08-2022 om 10:02:
Ja, idd! Of berichten die naar beroemde mensen gestuurd worden die je volgt (zie ineens allemaal berichten naar Jimmy Fallon en Kings of Leon 🤷🏼♀️. Ik bekijk die lui nooit verder maar nu staat de TL er vol mee.