Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Frustrerend Lientje 

Lientje 

On topic;
Bij de pedicure geweest. En blijkbaar weer een wrat onder de voet verdorie.
. Met de voetwrat van drie jaar geleden heb ik een jaar lang formule W ,stikstof geprobeerd bij huisarts,  medisch pedicure  en daarna via huisarts naar ziekenhuis met iets van azijn aanstippen. Wrat werd er allemaal niet veel anders van. En ondertussen liep ik met pijn...
Destijds uiteindelijk twee keer per dag stinkende gouwe op de voetwrat gesmeerd. Dat hielp wel.
Maar nu onder dezelfde voet weer een nieuwe wrat BAH.
(Volgens pedicure heeft behandeling weinig nut, want het virus zit in mijn bloed. Lichaam moet het zelf opruimen.)

kerst schreef op 30-09-2026 om 17:03:

Lientje

On topic;
Bij de pedicure geweest. En blijkbaar weer een wrat onder de voet verdorie.
. Met de voetwrat van drie jaar geleden heb ik een jaar lang formule W ,stikstof geprobeerd bij huisarts, medisch pedicure en daarna via huisarts naar ziekenhuis met iets van azijn aanstippen. Wrat werd er allemaal niet veel anders van. En ondertussen liep ik met pijn...
Destijds uiteindelijk twee keer per dag stinkende gouwe op de voetwrat gesmeerd. Dat hielp wel.
Maar nu onder dezelfde voet weer een nieuwe wrat BAH.
(Volgens pedicure heeft behandeling weinig nut, want het virus zit in mijn bloed. Lichaam moet het zelf opruimen.)

Helaas geen opbeurend bericht hier, dezelfde ervaring. Pas na een lange vakantie met veel rust heeft mijn lichaam het zelf opgelost. Ik ben er zelf mee met de dermatoloog geweest, maar die kon er ook helemaal niets aan doen. 

lientje69 schreef op 30-09-2026 om 12:46:

Arbo dienst conclusie: ik ga tussen de 6 en 9 maanden volledig hersteld zijn??? Hoe dan?????

Hoe kreeg je dit bericht, tijdens een afspraak of in een rapportage na bezoek arboarts? 

Vreemd, aangezien er vervroegde wia is aangevraagd, daar moet een verklaring bijzitten van de arboarts bij, waarin staat dat de medische situatie stabiel is en geen verbetering meer mogelijk is.

Ben je na de aanvraag al opgeroepen door de keuringsarts of de arbeidsdeskundige?

Yumi schreef op 30-09-2026 om 18:03:

[..]

Hoe kreeg je dit bericht, tijdens een afspraak of in een rapportage na bezoek arboarts?

Vreemd, aangezien er vervroegde wia is aangevraagd, daar moet een verklaring bijzitten van de arboarts bij, waarin staat dat de medische situatie stabiel is en geen verbetering meer mogelijk is.

Ben je na de aanvraag al opgeroepen door de keuringsarts of de arbeidsdeskundige?

Vervroegde wia " willen " ze aanvragen. Is nog niet aan de orde. 

Dit was evaluatie nav een telefoontje gesprek met mijn casemanager.  Waar 6 weken terug nog stond prognose en herstel nog onbekend , staat nu opeens volledig hersteld tussen 6 en 9 maanden.  Terwijl ik in het gesprek toch héél duidelijk heb aangegeven  wat er ( allemaal ) niet gaat. Heb in een impuls...een boze mail eruit gegooid. Niet heel slim maar werd er zó boos om.  In de aanvraag voor Hersenz ook maar aankruisen dat ik impulsief ben denk.

Nog nooit een arts irl gezien...

lientje69 schreef op 30-09-2026 om 18:47:

[..]

Vervroegde wia " willen " ze aanvragen. Is nog niet aan de orde.

Dit was evaluatie nav een telefoontje gesprek met mijn casemanager. Waar 6 weken terug nog stond prognose en herstel nog onbekend , staat nu opeens volledig hersteld tussen 6 en 9 maanden. Terwijl ik in het gesprek toch héél duidelijk heb aangegeven wat er ( allemaal ) niet gaat. Heb in een impuls...een boze mail eruit gegooid. Niet heel slim maar werd er zó boos om. In de aanvraag voor Hersenz ook maar aankruisen dat ik impulsief ben denk.

Nog nooit een arts irl gezien...

Zucht wat een ellende, die casemanager is geen arts.... hij kan van alles beweren, maar aan 'n telefoongesprek kan hij geen herstel hangen. Ik begrijp je boosheid, heb ook weleens van woede een boze mail geschreven. Weet je wie hier niet slim is? Jou casemanager

Yumi schreef op 30-09-2026 om 19:03:

[..]

Zucht wat een ellende, die casemanager is geen arts.... hij kan van alles beweren, maar aan 'n telefoongesprek kan hij geen herstel hangen. Ik begrijp je boosheid, heb ook weleens van woede een boze mail geschreven. Weet je wie hier niet slim is? Jou casemanager

Haha ja idd. Maar denk niet dat zo'n  mail gewaardeerd wordt. Nu heb ik het redelijk netjes gehouden . Op de vraag na waar hij die onzin geconcludeerd heeft uit ons gesprek, of hij die wonderpil even wil opsturen en als laatste ( en daar had ik beter op mijn handen kunnen gaan zitten ) dat hij begripvol overkwam tijdens het gesprek maar dat dit nergens op leek. En dat ik niet voor akkoord ging tekenen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.