Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

HAHA!wait..what schreef op 30-09-2026 om 08:51:

[..]

Batterij leeg?

misschien, maar volgens mij hebben mensen niet door dat op een fietspad langs een 80 weg door een bos met van die groene lampen in de lantaarnpalen om 7:15 in deze tijd ze echt bijna onzichtbaar zijn

Ik erger mij dat ik therapie heb bij verschillende instellingen en dat het niet lekker aansluit. Ik ben zo moe van alles dubbel vertellen.

Ik hoorde een paar dagen terug het liedje "Ik heb een boot" op de radio en dat zit al dagen in mijn kop. Zo'n zeurende dreun. Het is maar een kleine ergernis, dat weet ik

Anna76 schreef op 30-09-2026 om 07:22:

[..]

Je kan inderdaad online bestellen bij Welkoop, gratis bezorging vanaf 50 euro. En je kunt ook de winkelvoorraad checken bij een filiaal en dan bestellen en kiezen voor ophalen in de winkel. Misschien handig voor een volgende keer.

Thnx Anna zal ik voortaan doen.

Pff. Ff overstappen naar glasvezel. Heb gewoon dik half uur aan de telefoon gehangen.  Blijkt mijn adres niet te bestaan. Handig, waarom heb ik een abonnement bij jullie dan waarvoor ik betaal???

Aan iemand met een bladblazer die de bladeren van de ene naar de andere kant van de straat blaast en dan weer terug. Dit schiet niet op. 

Arbo dienst conclusie: ik  ga tussen de 6 en 9 maanden  volledig hersteld zijn??? Hoe dan?????

Ach Lientje Wat een sukkels. 
je kunt niets anders doen dan consequent blijven aangeven dat het niet gaat als ze je gaan vragen te reïntegreren. 
Maar je werkgever stuurde toch juist aan op vervroegde WIA-aanvraag? Beetje gek dat de arbo dan nu zegt dat ze denken dat je wel herstelt. 

lientje69 schreef op 30-09-2026 om 12:46:

Arbo dienst conclusie: ik ga tussen de 6 en 9 maanden volledig hersteld zijn??? Hoe dan?????

Waarschijnlijk niet, maar t zou heel mooi zijn als ze gelijk hebben.

En je gaat toch niet werken als je niet kan.Laat je niet gek maken Lientje, t is zoals t is

lientje69 schreef op 30-09-2026 om 12:46:

Arbo dienst conclusie: ik ga tussen de 6 en 9 maanden volledig hersteld zijn??? Hoe dan?????

Als je moet en het gaat niet, is dat snel genoeg duidelijk. Ik zou me nu nog geen zorgen maken. Komt tijd komt raad.

Nee idd, maar wel super frustrerend voor je Lientje. 

Happyapple schreef op 30-09-2026 om 13:49:

Nee idd, maar wel super frustrerend voor je Lientje.

Zeker. Lijkt me heel gekmakend en verontrustend.

Moosey schreef op 30-09-2026 om 13:02:

Ach Lientje Wat een sukkels.
je kunt niets anders doen dan consequent blijven aangeven dat het niet gaat als ze je gaan vragen te reïntegreren.
Maar je werkgever stuurde toch juist aan op vervroegde WIA-aanvraag? Beetje gek dat de arbo dan nu zegt dat ze denken dat je wel herstelt.

Ik snap er echt niks meer van Moosey idd. Maar het maakt me erg onzeker en verdrietig.  Het is echt niet dat ik niet wil werken ofzo. Maar het voelt nu wel of ik zo word weggezet en als aansteller of zoiets. De tranen zitten weer hoog...

lientje69 schreef op 30-09-2026 om 13:51:

[..]

Ik snap er echt niks meer van Moosey idd. Maar het maakt me erg onzeker en verdrietig. Het is echt niet dat ik niet wil werken ofzo. Maar het voelt nu wel of ik zo word weggezet en als aansteller of zoiets. De tranen zitten weer hoog...

Dat ik ineens last van mijn rug heb. Mocht van collega wat eerder naar huis, dus dat is dan wel weer fijn.

Lientje: Erg vervelend idd, dat je je continu lijkt moeten verdedigen. Jij zou het heel graag willen, maar wat (nu) niet kan, dat kan niet. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.