Huiskamer
Evaluna
02-09-2026 om 07:35
Avonddienst gehad en nu vroeg wakker omdat vriendlief in mijn nek ligt te ronken en te blazen. Als hij omdraait en wakker wordt gaat hij rommelen, naar toilet enzo, dus dan slaap ik ook niet meer. Grrr vanavond weer avonddienst, wordt een lange dag zo.
Hemke
02-09-2026 om 15:47
Aan twee pubers,die het woord respect en afstand niet herkennen.
Ook nooit van gehoord te hebben.
Ik heb ze beloofd, volgende keer weer mij en mijn honden lastig vallen met hun fietsen ,trap ik ze van de fiets af.
Mag dan wel oud wezen,van mijn honden blijf je af..
Cle0
02-09-2026 om 18:40
Meer dan een ergernis. Het is mij niet naïef onbekend dat mensen weleens afgeleid raken op de weg door hun telefoon. Maar deze jongeman had zijn telefoon met béide handen vast en er zaten geen handen meer aan het stuur. Op de snelweg notabene.
Smulkruimel
02-09-2026 om 19:02
stokstaart schreef op 31-08-2026 om 19:20:
Vandaag zat ik te wachten op een vriezer, een auto, ict spullen en meer van die dingen. Ze zouden me allemaal bellen.
Ik ben 3x gebeld door 06 nummers vanmiddag. 1e keer was ie 1x overgegaan. Dus maar terug gebeld want ik zat te wachten. Diegene had mij niet gebeld beweerde hij.
Toen belde de Triodos met een bandje dat ik een rare overboeking had en dus dat moest checken door op 1 te toetsen. Die vertrouwde ik niet dus opgehangen. Op Triodos app stond idd dat het phishing was. Heb het telefoonnummer doorgegeven aan ze. Daarna ging de telefoon weer 1x over met een ander nummer. Ook terug gebeld want ik zat nog steeds te wachten. Ook weer iemand die beweerde dat hij me niet had gebeld. Echt zo vreemd!
Dit heb ik ook een paar keer gehad, maar ik werd gebeld door mensen die ik helemaal niet ken. Zij beweerden dat ik hen had gebeld want, zij zagen mijn nummer op hun scherm. In mijn telefoon geschiedenis stonden ook geen uitgaande telefoontjes. Heel vreemd. Zal wel weer iets nieuws van pishing of zo zijn. Vervelende is dat ik bijna ruzie met die mensen kreeg omdat ze bleven volhouden dat ze door mij waren gebeld en waarom ik ze gebeld had. Steeds weer uitgelegd dat ik geen idee had wie ik aan de telefoon had en ze door mij niet gebeld waren, maar ze bleven maar doorgaan. Ik heb op een gegeven moment gewoon opgehangen.
stokstaart
02-09-2026 om 19:06
dit waren idd ook onbekenden. Heel gek allemaal. Vandaag gelukkig niet meer gebeld.
Ik word ingewerkt op moment maarde laptop doet het niet. Dus ik kan helemaal niks
hopelijk morgen opgelost
Frisdrank1972
02-09-2026 om 19:32
Smulkruimel schreef op 02-09-2026 om 19:02:
[..]
Dit heb ik ook een paar keer gehad, maar ik werd gebeld door mensen die ik helemaal niet ken. Zij beweerden dat ik hen had gebeld want, zij zagen mijn nummer op hun scherm. In mijn telefoon geschiedenis stonden ook geen uitgaande telefoontjes. Heel vreemd. Zal wel weer iets nieuws van pishing of zo zijn. Vervelende is dat ik bijna ruzie met die mensen kreeg omdat ze bleven volhouden dat ze door mij waren gebeld en waarom ik ze gebeld had. Steeds weer uitgelegd dat ik geen idee had wie ik aan de telefoon had en ze door mij niet gebeld waren, maar ze bleven maar doorgaan. Ik heb op een gegeven moment gewoon opgehangen.
Ik heb juist het tegenovergestelde gehad. Ik werd gebeld door een onbekend nummer en toen ik terugbelde zegt hij dat hij mij niet gebeld hadden. Terwijl zijn nummer letterlijk in mijn belgeschiedenis staat.
Frisdrank1972
02-09-2026 om 19:33
Hemke schreef op 02-09-2026 om 15:47:
Aan twee pubers,die het woord respect en afstand niet herkennen.
Ook nooit van gehoord te hebben.
Ik heb ze beloofd, volgende keer weer mij en mijn honden lastig vallen met hun fietsen ,trap ik ze van de fiets af.
Mag dan wel oud wezen,van mijn honden blijf je af..
Hier zijn genoeg mensen die hun hond zonder riem over het fietspad laten rennen. Dan wil ik zo´n beest of te minste hun baas ook wel een schop geven.
Mama-Inge
02-09-2026 om 19:53
Al een paar dagen: overdag heel moe en als ik 's avonds naar bed ga ben ik klaar wakker
Bakblik
02-09-2026 om 20:13
Aan het kort durende maar heftige buitje regen net. Ik moest plastic aan de lantaarnpaal hangen maar de paal vlakbij huis was overvol. Loop ik een paal verder en op de terugweg (75 m ) komt er toch een water naar beneden. Het water druipt uit mijn haren en mijn slippers.
Bakblik
02-09-2026 om 20:46
Auwereel schreef op 02-09-2026 om 20:37:
Hoef je niet meer te douchen, Bakblik
Nou, nu het een beetje begint op te drogen voelt het toch wel plakkerig. Ik heb vandaag huis gepoetst en nog ruim 3 uur staan koken. Even douchen voor het slapen is wel wenselijk.
Edit rond 21.00:
Ik haalde net een hand door mijn haar en bleef steken. Even naar de spiegel om te kijken wat voor "klit" er zit. Dat is tomatensaus. Ik ga zeker nog eentje onder de douche. Zo in bed wil ik niet.
Auwereel
02-09-2026 om 21:51
Bakblik schreef op 02-09-2026 om 20:46:
[..]
Nou, nu het een beetje begint op te drogen voelt het toch wel plakkerig. Ik heb vandaag huis gepoetst en nog ruim 3 uur staan koken. Even douchen voor het slapen is wel wenselijk.
Edit rond 21.00:
Ik haalde net een hand door mijn haar en bleef steken. Even naar de spiegel om te kijken wat voor "klit" er zit. Dat is tomatensaus. Ik ga zeker nog eentje onder de douche. Zo in bed wil ik niet.
Ik zit me nu voor te stellen dat tomatensaus met bakken uit de lucht kwam!
Hemke
02-09-2026 om 21:54
Frisdrank1972 schreef op 02-09-2026 om 19:33:
[..]
Hier zijn genoeg mensen die hun hond zonder riem over het fietspad laten rennen. Dan wil ik zo´n beest of te minste hun baas ook wel een schop geven.
Kan ik mij heel goed indenken,Frisdrank.
Ik liep op de stoep, honden aan de lijn.
Bakblik
02-09-2026 om 22:07
Auwereel schreef op 02-09-2026 om 21:51:
[..]
Ik zit me nu voor te stellen dat tomatensaus met bakken uit de lucht kwam!
![]()
Nou dat gelukkig niet. Maar snel tomatensaus ontdooien kan wel "ploffen" en dan bij voorkeur als je net even de deksel optilt om te kijken hoe het gaat/niet aanbrandt. Ik had ook al spetters van de muur gelapt.