Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Zilver_gray schreef op 21-08-2022 om 20:25:

[..]

Ja lucht altijd wel op om hier even te kunnen klagen.
Man heeft nog steeds verdriet van het verlies van zijn moeder, dus daar hoef ik niet aan te komen met mijn beklag.

Jammer dat ik niet met schoonmoeder nog zaken heb kunnen bespreken.

Maar ja het zij zo.

Dikke knuffel voor jou Elmie

Dat snap ik. Zowel voor jou als voor man in dit geval. Denk je dat schoonmoeder het had aangenomen?

Dank je wel voor je knuffel 😘

Ik erger me aan mijzelf, te weinig gegeten vanmiddag denk ik en nu heb ik vreetzin

oh en ik erger me aan mijn blousejurk van Shoeby, de knoopjes gaan steeds open… 

SuzyQFive schreef op 21-08-2022 om 20:32:

[..]

Mijn vriend gelukkig niet 😅.

Dit was ook gewoon weer het zoveelste van zijn moeder.
Toen zijn vader overleed, redelijk plotseling, heeft zij nooit naar haar kinderen omgekeken. Zij was haar man verloren. Dat de kinderen hun vader net zo plotseling kwijt waren heeft zij nooit aandacht aangegeven. Mijn vriend was 19, broertje en zusje 17 en 12… En nog steeds heeft zij het over dat zij haar man verloor.

Wat erg voor de kinderen! 

Die vrouw ging zo op in haar eigen verdriet dat ze misschien niet in staat was haar kinderen te steunen.

Alles en iedereen. Ik wil regen, winter. Mensen die binnen zijn ipv buiten 😂 tuindeuren dicht, geen tv's keihard aan. Heerlijk!!

Elmie schreef op 21-08-2022 om 20:34:

[..]

Dat snap ik. Zowel voor jou als voor man in dit geval. Denk je dat schoonmoeder het had aangenomen?

Dank je wel voor je knuffel 😘

Neuhhh..ze had het niet aangenomen.

Zeker nu jouw schoonmoeder nog leeft, probeer er toch het beste van te maken, niets is zo frustrerend als spijt hebben achteraf.

SuzyQFive schreef op 21-08-2022 om 20:32:

[..]

Mijn vriend gelukkig niet 😅.

Dit was ook gewoon weer het zoveelste van zijn moeder.
Toen zijn vader overleed, redelijk plotseling, heeft zij nooit naar haar kinderen omgekeken. Zij was haar man verloren. Dat de kinderen hun vader net zo plotseling kwijt waren heeft zij nooit aandacht aangegeven. Mijn vriend was 19, broertje en zusje 17 en 12… En nog steeds heeft zij het over dat zij haar man verloor.

Jeetje, wat heftig!

Regendrup. schreef op 21-08-2022 om 20:43:

Alles en iedereen. Ik wil regen, winter. Mensen die binnen zijn ipv buiten 😂 tuindeuren dicht, geen tv's keihard aan. Heerlijk!!

Oh dat herken ik wel. Ik ben ook toe aan terugtrekken in huis en minder buitengeluid. De zomer vordert al aardig 😜

Zilver_gray schreef op 21-08-2022 om 20:48:

[..]

Neuhhh..ze had het niet aangenomen.

Zeker nu jouw schoonmoeder nog leeft, probeer er toch het beste van te maken, niets is zo frustrerend als spijt hebben achteraf.

Ja een goede tip! Ga ik proberen 👍

Elmie schreef op 21-08-2022 om 21:10:

[..]

Oh dat herken ik wel. Ik ben ook toe aan terugtrekken in huis en minder buitengeluid. De zomer vordert al aardig 😜

Voel me vaak echt alsof ik de enige ben. 

Regendrup. schreef op 21-08-2022 om 21:14:

[..]

Ach nee hoor lieverd! Helemaal niet! 
Ik herken veel van je posts over je buren.

Ik ben blij dat ik er nu niet meer mee hoef te dealen. Zenuwslopend is overlast. Wordt echt onderschat.

Regendrup. schreef op 21-08-2022 om 21:14:

[..]

Nee hoor  Zeker met overlast erbij kan ik je helemaal begrijpen. 

Zilver_gray schreef op 21-08-2022 om 21:17:

[..]

Ach nee hoor lieverd! Helemaal niet!
Ik herken veel van je posts over je buren.

Ik ben blij dat ik er nu niet meer mee hoef te dealen. Zenuwslopend is overlast. Wordt echt onderschat.

Dankjewel! Wat fijn dat het voor jou verleden tijd is!

Bij mijn man heeft het echt wat traumatisch, hij kan echt helemaal niks meer hebben. En dat is dan weer heel slopend voor de rest die met hem samenleeft. Herken je zoiets ook? Evt tips zouden heel welkom zijn 

Elmie schreef op 21-08-2022 om 21:25:

[..]

Nee hoor Zeker met overlast erbij kan ik je helemaal begrijpen.

Dankjewel! 

Mijn schoonouders leven al een jaren niet meer. Mijn man zegt vaak dat het zulke lieve mensen waren. Ik heb daar toch wat andere herinneringen aan bij sommige dingen. Ga ik hem niet vertellen hoor, maar vraag me wel eens af hoe die roze bril dan werkt bij hem. Ergernis van vandaag: dat is iets vergeten ben mee naar huis te nemen vanaf de camping. Ik ben zo’n warhoofd!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.