Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

TanSwallow86

TanSwallow86

21-08-2022 om 21:58

Ik heb toch de chocobollen gegeten

Regendrup. schreef op 21-08-2022 om 21:40:

[..]

Dankjewel! Wat fijn dat het voor jou verleden tijd is!

Bij mijn man heeft het echt wat traumatisch, hij kan echt helemaal niks meer hebben. En dat is dan weer heel slopend voor de rest die met hem samenleeft. Herken je zoiets ook? Evt tips zouden heel welkom zijn

Wij liepen op den duur op ons tandvlees, man had meer dan ooit last van hyperventilatie aanvallen, en stress, daardoor kort lontje, wat weer gevolgen had voor de rest van ons.
Een geluk dat we uiteindelijk konden verhuizen.

Ik probeerde afleiding te zoeken en niet de hele tijd letten op elk geluid (werd een obsessie). Maar dat werkte ook niet altijd, Ik ging veel “weg” , maar ja is ook zoiets dat je uit je eigen huis moet vluchten.

Uiteindelijk vlak voordat we konden verhuizen een mega koptelefoon gekocht met noice cancelling…tja loop je de godganse dag met zo’n ding op je kop, maar dat liever dan je te moeten ergeren aan een ander in je eigen huis 

HarleyQuin schreef op 21-08-2022 om 21:58:

Ik heb toch de chocobollen gegeten

Nou en je hebt gelijk, ik hoop dat het je lekker gesmaakt heeft 😉

Ohh ik snap de ergernissen zo goed wat betreft buren..! Ik denk dat wij gemiddeld 1x per maand last hebben van achterburen (op dit moment toevallig ook). Zijn dan pubers die met hard gepraat/gelach/muziek in de tuin zitten tot (heel) laat. Dit is niet zo vaak dat ik er echt overlast van ervaar..Maar zo vaak als jullie, ik zal echt knetter gek worden denk ik!

Zilver_gray schreef op 21-08-2022 om 22:04:

[..]

Wij liepen op den duur op ons tandvlees, man had meer dan ooit last van hyperventilatie aanvallen, en stress, daardoor kort lontje, wat weer gevolgen had voor de rest van ons.
Een geluk dat we uiteindelijk konden verhuizen.

Ik probeerde afleiding te zoeken en niet de hele tijd letten op elk geluid (werd een obsessie). Maar dat werkte ook niet altijd, Ik ging veel “weg” , maar ja is ook zoiets dat je uit je eigen huis moet vluchten.

Uiteindelijk vlak voordat we konden verhuizen een mega koptelefoon gekocht met noice cancelling…tja loop je de godganse dag met zo’n ding op je kop, maar dat liever dan je te moeten ergeren aan een ander in je eigen huis

Heel herkenbaar, zeker in ons oude huis was het echt funest. We liepen ook écht op ons tandvlees. 

Maar nu zijn er wel ergernissen, en ook wel echt overlast momenten, maar. Heel eerlijk.. onder aan de streep: het is echt een enorme stap beter dan vorig huis. En het feit dat we (nouja vooral man) op alle slakken zout leggen kunnen we (nog) niet aarden hier omdat dus de focus nog steeds op alle negativiteit ligt, ipv op alle positieve kanten van dit huis. 

Heb je nu helemaal geen last meer van buren of heb je je hierin getraint?

Mag ook via pb als dit teveel offtopic gaat natuurlijk (en als je dat überhaupt wilt). 

Herkenbaar dat er niks (weinig) over familie van man gezegd mag worden. Nu heb ik wel best een oké schoonfamilie, maar daar heb ik een bepaalde tijd toen dingen bij ons niet zo lekker liepen ook flink last van gehad. Knuffels dames!

Mijn ergernis van vandaag: dat er in het nieuws wordt gezegd dat het vandaag de laatste dag van de zomervakantie is. Uh, hier hebben we nog 2 weken hoor. Niet alle kinderen van Nederland wonen in de randstad. Dat doen ze ieder jaar weer bij de NOS en ik vind het zo stom!

Saga schreef op 21-08-2022 om 22:41:

Herkenbaar dat er niks (weinig) over familie van man gezegd mag worden. Nu heb ik wel best een oké schoonfamilie, maar daar heb ik een bepaalde tijd toen dingen bij ons niet zo lekker liepen ook flink last van gehad. Knuffels dames!

Mijn ergernis van vandaag: dat er in het nieuws wordt gezegd dat het vandaag de laatste dag van de zomervakantie is. Uh, hier hebben we nog 2 weken hoor. Niet alle kinderen van Nederland wonen in de randstad. Dat doen ze ieder jaar weer bij de NOS en ik vind het zo stom!

Wij wonen bepaald niet in de randstad maar onze vakantie is wel afgelopen. Sterker nog, ik denk dat Amsterdam in regio noord valt en dus nog een week vakantie heeft. En het werd er gewoon bijgezegd dat het om regio midden ging. Over twee weken zeggen ze dat voor iedereen de zomervakantie voorbij is.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

21-08-2022 om 22:52

Aan mijn kat, die net in de kattenbak schijt en dat stinkt enorm. Aangezien ik een paar borrels op heb, kan ik daar niet zo goed over

Mijn elektrische fiets is vandaag gestolen. Daar ben ik heel erg geïrriteerd over 😡. Dat gaat me heel veel geld kosten, omdat iemand anders vond dat hij zich mijn eigendom mocht toe-eigenen. Ik kan daar echt niet tegen dat iemand zoiets doet. Ik moest ook nog 4 km naar huis lopen. Grrr.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

21-08-2022 om 22:55

oh dat is balen! 

Dutchgirly schreef op 21-08-2022 om 22:54:

Mijn elektrische fiets is vandaag gestolen. Daar ben ik heel erg geïrriteerd over 😡. Dat gaat me heel veel geld kosten, omdat iemand anders vond dat hij zich mijn eigendom mocht toe-eigenen. Ik kan daar echt niet tegen dat iemand zoiets doet. Ik moest ook nog 4 km naar huis lopen. Grrr.

Ach nee.. wat enorm balen zeg   

Succes met alle rompslomp!

Wat balen zeg!! Vreselijk, dat soort dingen! Blijf gewoon met je pollen van andermans spullen af. Hoe moeilijk is het? Ik ben ook altijd bang dat hij gestolen wordt. Neem de accu altijd mee er uit om hem niet aantrekkelijk te maken voor diefstal, maar dan loop ik weer met dat ding te zeulen

TanSwallow86

TanSwallow86

21-08-2022 om 23:08

Ik zit nu weer Japanse mix te eten. Tijdens het kijken van CSI op rtl 8

Dankje! Ik heb al aangifte gedaan. Dinsdag maar contact opnemen met de verzekering en de fietsenzaak. Hopelijk kan zonder veel extra gedoe een nieuwe fiets geregeld worden. Maar omdat mijn fiets net een paar maanden ouder was dan de verzekeringstermijn voor volledige vervanging, krijg ik maar een deel van het aankoopbedrag terug. Daar baal ik echt heel erg van. De rest moet ik zelf bijleggen. Gelukkig heb ik vakantie en hoef ik niet naar mijn werk zonder fiets.

Neem je echt overal je accu mee naartoe? Dat is wel echt zwaar om mee rond te sjouwen! In mijn geval had dat ook niet geholpen, dan had ik nu alleen de accu en de sleutels 😅

Dutchgirly schreef op 21-08-2022 om 23:11:

Dankje! Ik heb al aangifte gedaan. Dinsdag maar contact opnemen met de verzekering en de fietsenzaak. Hopelijk kan zonder veel extra gedoe een nieuwe fiets geregeld worden. Maar omdat mijn fiets net een paar maanden ouder was dan de verzekeringstermijn voor volledige vervanging, krijg ik maar een deel van het aankoopbedrag terug. Daar baal ik echt heel erg van. De rest moet ik zelf bijleggen. Gelukkig heb ik vakantie en hoef ik niet naar mijn werk zonder fiets.

Neem je echt overal je accu mee naartoe? Dat is wel echt zwaar om mee rond te sjouwen! In mijn geval had dat ook niet geholpen, dan had ik nu alleen de accu en de sleutels 😅

Oh wat ontzettend rot zeg! Elke x als ik mijn (elektrische) fiets ergens op slot zet, ben ik altijd blij dat hij er nog staat bij terugkomst.

Belachelijk!

Sterkte ermee!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.