Huiskamer
lientje69
21-08-2022 om 18:34
Herfstappeltaart schreef op 21-08-2022 om 18:27:
Aan mijn door mezelf aangegeten extra kilo's
. Broek zit niet lekker meer. Zucht....stop dan ook met die chips.
Zo herkenbaar. Zucht.
TanSwallow86
21-08-2022 om 18:38
Ik heb chocobollen in de koelkast. Zit te twijfelen of ik het nu eet of morgen. Houdbaarheidsdatum is morgen.
SuzyQFive
21-08-2022 om 18:55
Ook aan mijn schoonmoeder. Al weken voor de vakantie vraagt ze wanneer de kinderen kunnen komen logeren. Dus wij al vroeg aangegeven dat het in de laatste week kan ivm de vakanties (bij ons en bij de andere ouders).
Was helemaal prima. Nu komt het puntje bij paaltje en appt ze dat ze een belangrijke vergadering heeft 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️. Nou ja, kids vermaken zich wel hoor.
Elmie
21-08-2022 om 19:11
SuzyQFive schreef op 21-08-2022 om 18:55:
Ook aan mijn schoonmoeder. Al weken voor de vakantie vraagt ze wanneer de kinderen kunnen komen logeren. Dus wij al vroeg aangegeven dat het in de laatste week kan ivm de vakanties (bij ons en bij de andere ouders).
Was helemaal prima. Nu komt het puntje bij paaltje en appt ze dat ze een belangrijke vergadering heeft 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️. Nou ja, kids vermaken zich wel hoor.
Die schoonmoeders zijn wel lekker bezig 🤪
Zilver_gray
21-08-2022 om 19:14
Elmie schreef op 21-08-2022 om 19:11:
[..]
Die schoonmoeders zijn wel lekker bezig 🤪
Ik mag hopen dat ik wel een leuke en lieve schoonmoeder word
Elmie
21-08-2022 om 19:17
Herfstappeltaart schreef op 21-08-2022 om 18:25:
[..]
Ik zou toch wat loyaliteit aan MIJ eisen van man hoor. De navelstreng is nu doorgeknipt.
Hij vindt op dat punt dat ik het me te veel aantrek en zij het niet zo bedoelt. Meestal krijgen we nog een woordenwisseling ook. Hij heeft op dat punt echt een blinde vlek.
Maar ook in de dingen die hij tegen zijn moeder zegt, dat ik denk, dat kan best kwetsend zijn. Ook dat ziet Hij niet als ik hem dat zeg.
Verder is hij wel heel redelijk en ik kan goed met hem praten maar hoe dingen soms aan kunnen komen bij iemand heeft hij niet altijd door 🤷♀️
Elmie
21-08-2022 om 19:17
Zilver_gray schreef op 21-08-2022 om 19:14:
[..]
Ik mag hopen dat ik wel een leuke en lieve schoonmoeder word
![]()
Vast wel 😘
Zilver_gray
21-08-2022 om 19:36
Elmie schreef op 21-08-2022 om 19:17:
[..]
Hij vindt op dat punt dat ik het me te veel aantrek en zij het niet zo bedoelt. Meestal krijgen we nog een woordenwisseling ook. Hij heeft op dat punt echt een blinde vlek.
Maar ook in de dingen die hij tegen zijn moeder zegt, dat ik denk, dat kan best kwetsend zijn. Ook dat ziet Hij niet als ik hem dat zeg.
Verder is hij wel heel redelijk en ik kan goed met hem praten maar hoe dingen soms aan kunnen komen bij iemand heeft hij niet altijd door 🤷♀️
Ik denk dat meerdere mannen die “blinde vlek” wat betreft hun moeder hebben hoor.
Mijn man kon het ook niet verdragen als ik iets zei over zijn moeder, ook al was het iets wat hij zelf aangaf en ik het enkel beaamde
Je wil niet weten hoeveel ruzies we erover gehad hebben. Ze is inmiddels overleden, maar ik heb nog steeds wrok over wat er allemaal gebeurd is, en niet in de laatste plaats hoe man er destijds mee omging
Zilver_gray
21-08-2022 om 19:38
Kan gewoon weer kwaad worden, terwijl man nu nietsvermoedend beneden tv zit te kijken, ben ik me boven alweer aan het opvreten 
Elmie
21-08-2022 om 20:01
Zilver_gray schreef op 21-08-2022 om 19:36:
[..]
Ik denk dat meerdere mannen die “blinde vlek” wat betreft hun moeder hebben hoor.
Mijn man kon het ook niet verdragen als ik iets zei over zijn moeder, ook al was het iets wat hij zelf aangaf en ik het enkel beaamde
![]()
Je wil niet weten hoeveel ruzies we erover gehad hebben. Ze is inmiddels overleden, maar ik heb nog steeds wrok over wat er allemaal gebeurd is, en niet in de laatste plaats hoe man er destijds mee omging
![]()
Ja het is gewoon heel irritant dat er dan niet over te praten valt dus ik begrijp je helemaal!
En van schoonmoeder irritant dat ze zo oordeelt. Laat iemand gewoon in zijn of haar waarde. Waarom moet het altijd naar haar maatstaven. Laat iemand toch 😠
En er is ook nooit echte interesse. Dat maakt de sfeer zo ongemakkelijk als je er bent.
Maar goed, uitgezeurd 😜
Elmie
21-08-2022 om 20:02
Zilver_gray schreef op 21-08-2022 om 19:38:
Kan gewoon weer kwaad worden, terwijl man nu nietsvermoedend beneden tv zit te kijken, ben ik me boven alweer aan het opvreten
Maar dat komt misschien ook omdat het nooit echt uitgesproken is?
Zilver_gray
21-08-2022 om 20:13
Elmie schreef op 21-08-2022 om 20:02:
[..]
Maar dat komt misschien ook omdat het nooit echt uitgesproken is?
Helemaal waar.
Elmie
21-08-2022 om 20:16
Zilver_gray schreef op 21-08-2022 om 20:13:
[..]
Helemaal waar.
Ja dat snap ik heel goed en herken ik ook deels. Of je spreekt het wel uit maar het helpt niet.
Wel fijn om het er hier over te kunnen hebben
Zilver_gray
21-08-2022 om 20:25
Elmie schreef op 21-08-2022 om 20:16:
[..]
Ja dat snap ik heel goed en herken ik ook deels. Of je spreekt het wel uit maar het helpt niet.
Wel fijn om het er hier over te kunnen hebben
![]()
Ja lucht altijd wel op om hier even te kunnen klagen.
Man heeft nog steeds verdriet van het verlies van zijn moeder, dus daar hoef ik niet aan te komen met mijn beklag.
Jammer dat ik niet met schoonmoeder nog zaken heb kunnen bespreken.
Maar ja het zij zo.
Dikke knuffel voor jou Elmie
SuzyQFive
21-08-2022 om 20:32
Zilver_gray schreef op 21-08-2022 om 19:36:
[..]
![]()
![]()
Mijn vriend gelukkig niet 😅.
Dit was ook gewoon weer het zoveelste van zijn moeder.
Toen zijn vader overleed, redelijk plotseling, heeft zij nooit naar haar kinderen omgekeken. Zij was haar man verloren. Dat de kinderen hun vader net zo plotseling kwijt waren heeft zij nooit aandacht aangegeven. Mijn vriend was 19, broertje en zusje 17 en 12… En nog steeds heeft zij het over dat zij haar man verloor.
. Broek zit niet lekker meer. Zucht....stop dan ook met die chips.