Huiskamer
Caroline80
08-07-2026 om 09:44
Vanaf vandaag waren er mobiele airco’s te koop bij de Lidl en ventilatoren. Voor openingstijd stond er al een lange rij bij de winkel. Bleken ze maar 1 airco te hebben. Wel veel ventilatoren (waar ik voor kwam). Hoorde van mijn moeder dat er bij haar in het dorp zowel geen airco’s als ventilatoren waren.
lientje69
08-07-2026 om 10:17
Caroline80 schreef op 08-07-2026 om 09:44:
Vanaf vandaag waren er mobiele airco’s te koop bij de Lidl en ventilatoren. Voor openingstijd stond er al een lange rij bij de winkel. Bleken ze maar 1 airco te hebben. Wel veel ventilatoren (waar ik voor kwam). Hoorde van mijn moeder dat er bij haar in het dorp zowel geen airco’s als ventilatoren waren.
Zijn vaak lokkertjes inderdaad. In de hoop dat je er gelijk boodschappen doet.
lientje69
08-07-2026 om 10:42
Ik heb de deur open gehad. En nu is er een heel irritante vlieg binnen die steeds om me heen zoemt. En ik kan mijn vliegenmepper niet vinden grrr
Damoontje
08-07-2026 om 10:59
Caroline80 schreef op 08-07-2026 om 09:44:
Dat hoor ik wel vaker over die aanbiedingen van de Lidl. Ik ga zelf niet voor openingstijd naar de winkel voor aanbiedingen.
Ik had even het journaal aan en erger me aan de Engelse uitspraak van Rutte. Zou je dat nou kunnen volgen als niet-Nederlander?