Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Mijn ergernis is de hooikoorts. Het is weer begonnen hoor met de pollen. Twee dagen tuinieren met afsluitende sportbril, FFP2 mondkapje, hoed op en haren meteen gewassen na afloop. Kleding in de was. En toch: oogontsteking! Misschien was het de pauze? Toen heb ik een half uur binnen gezeten met mijn gezicht vrijgemaakt om te eten. Kak hooikoorts. Ik kijk van achter mijn raam naar mijn tuin. Heel tevreden over het resultaat. Dat dan weer wel. 

Bloemenzee schreef op 25-02-2026 om 15:10:

[..]

Ik snap je gevoel helemaal! Even bellen en factuurnummer checken of iets dergelijks?

Heb na 23 minuten in de wacht opgegeven voor vandaag… denk dat er meer mensen bellen nu 😁

Rogue schreef op 25-02-2026 om 13:48:

[..]

gaat je afschrijving niet automatisch dan?

In principe gaan alle afschrijvingen inderdaad automatisch bij mij, maar dit is de zorgverzekering en die moeten de facturen die onder het eigen risico vallen apart factureren, omdat het wisselende bedragen zijn etc. Totdat het eigen risico volledig betaald is (wat bij mij altijd heel snel gaat gezien de vele bezoekjes qua gezondheidszorg).

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.