Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

kerst schreef op 24-02-2026 om 14:49:

Tjonge, via Vinted nog steeds niks verkocht. Al flink gedaald in prijs.
En mijn vloerkleed stinkt al vijf dagen naar katten- braaksel. Ik wilde een mooi groter/ duurder kleed kopen, maar dat kan ik,gezien katten nog weleens braken, beter uit mijn hoofd zetten denk ik..

Tip: Dreft afwasmiddel. En als dat niet helpt: waterstofperoxide 3% van bijvoorbeeld Kruidvat. Het kan blekend werken, dus eerst even testen op een hoekje. 

ToetieToover schreef op 24-02-2026 om 15:56:

[..]

Tip: Dreft afwasmiddel. En als dat niet helpt: waterstofperoxide 3% van bijvoorbeeld Kruidvat. Het kan blekend werken, dus eerst even testen op een hoekje.

Instrooien met droge bakingsoda nachtje laten liggen en opzuigen hoor ik van mijn buurvrouw. Werkt goed. Dat is het enige huis (van de mensen met hond die ik ken) waar het niet naar natte hond ruikt.

mijn moeder (80+) heeft 2 weken in het ziekenhuis gelegen ivm een zware operatie incl complicaties waaronder een delier waar ze flink de weg is kwijtgeraakt. Los van de dementie die ook lijkt te spelen. Gisteren mocht ze naar huis want ja ze kan zichzelf douchen en de waarden lijken te dalen. Dat ze in de avond nog in de war is en allerlei medicijnen moet slikken en geen idee heeft, lijkt niet te boeien. De hele dag bezig geweest met het vinden van thuiszorg die elke dag ff bij haar incheckt en de medicatie regelt. Helaas zonder resultaat. Betekent dat ik vanavond weer haar zal moeten controleren. Ondertussen doen mijn broers niets anders dan allerlei oordelen hebben en haar behandelen als een klein kind en dan ook nog proberen dat ik hún problemen maar op moet lossen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.