Huiskamer
Kampeerder
23-02-2026 om 19:56
Mona Keijzer stapt uit de BBB, en gaat verder als zelfstandig kamerlid. Houdt het nooit op met al dat gedoe daar in Den Haag?
lientje69
23-02-2026 om 20:20
Auwereel schreef op 23-02-2026 om 13:03:
[..]
Toch erge pech dat het er kennelijk voor jou niet ernstig uitzag, Lientje...
Bij mij zijn er protocollen gevolgd. In 5 procent van de gevallen lijkt een hersenbloeding op een tia. Bij een tia is het acute gevaar geweken. Ze zijn er dus van uitgegaan dat ik een tia had. Omdat de verschijnselen weg waren getrokken. Dus ambulance nam me niet mee. Protocol is dan binnen 24 uur in het ziekenhuis controle. HAP dacht ook aan een tia dus zei tegen me maar een dubbele bloedverdunner te nemen wat nóg een bloeding veroorzaakte. Maar volgde daarbij óók het protocol. Huisarts was hartstikke fout door me op de wachtlijst te zetten, die had me accuut naar de SEH moeten sturen. Eenmaal daar bleek na onderzoek dat ik dus de pech had bij die 5 procent te horen. Ze gaan uit van standaarden. En ik was , uiteraard, story of my life, niet de standaard....
En ja dat was zeker dikke pech. Anderzijds, ik hang niet in rolstoel. Kan nog lopen. Praten. Schrijven. Alles met mate , heb weinig kracht en nog minder energie maar het had slechter af kunnen lopen. Houdt iedereen me voor. Ook dat ik dus niet moet mopperen , zeuren, verdrietig zijn enz. Want ik ben er nog tenminste. Ik vind het nog steeds moeilijk. Zou me graag weer wat beter voelen en wat kunnen doen. En weer werken. Want zoals het er nu naar uit ziet , gaat dat me ( voorlopig zeker maar misschien zelfs nooit meer) niet lukken. En ik was zo dol op mijn werk. Eindelijk iets waar ik blij van werd.
Nou ja dat is dus mijn ergernis. Ook dat ik niet mag zeggen dat ik denk dat ik niet meer beter word. Want : dan ben je negatief en dan gaat het zeker niet lukken..
lientje69
23-02-2026 om 21:05
Dolfje schreef op 23-02-2026 om 20:31:
Ik heb de hele dag al koppijn.
Stress hoofdpijn dolfje? Of iets anders? Sterkte.