Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik word helemaal gek van het rare virus o.i.d. waar ik last van heb.
Sinds afgelopen weekend heel erg verkouden. Gisterochtend ineens misselijk erbij en zowat uit het niets moeten overgeven. 
Nu weer met hoofdpijn wakker geworden en kotsmisselijk met nog steeds die verkoudheid erbij.
Slapen lukt daardoor ook niet echt goed! 
Verder geen koorts ofzo, dat is wel fijn.

Yumi schreef op 23-12-2025 om 23:39:

[..]

Twee avonden achter elkaar en jij bent niet zo heel blij? Ik zou dat heel vervelend vinden en misschien toch maar even in gesprek gaan. Hoop voor je dat ze snel stoppen!

Ja daar had ik gisteravond niet zo veel zin meer in, maar ik denk dat het gesprek wel gaat volgen nog. Want vandaag is het ook al weer een tijdje bezig.

Muziek draaien is leuk. Het mag van mij ook best af en toe iets harder dan gemiddeld. Een feestje af en toe is ook prima. Maar ik denk dat de muziek hier nu harder staat dan bij een vol Ziggo Dome concert. Ik had laatst al een kennis van mij die een straat verder woont die constateerde dat er iemand in mijn gebouw toch wel heel hard de muziek aanheeft.

Cle0 schreef op 24-12-2025 om 11:15:

[..]

Ja daar had ik gisteravond niet zo veel zin meer in, maar ik denk dat het gesprek wel gaat volgen nog. Want vandaag is het ook al weer een tijdje bezig.

Muziek draaien is leuk. Het mag van mij ook best af en toe iets harder dan gemiddeld. Een feestje af en toe is ook prima. Maar ik denk dat de muziek hier nu harder staat dan bij een vol Ziggo Dome concert. Ik had laatst al een kennis van mij die een straat verder woont die constateerde dat er iemand in mijn gebouw toch wel heel hard de muziek aanheeft.

Jeetje, dat is echt niet normaal. Erg asociaal vind ik dat!

Vanmorgen ging het in het radionieuws over kerstboodschappen. Interview met een man :”ik weet eigenlijk niet wat we gaan maken” Zijn vrouw: “ We eten beef Wellington, dat halen we zo op bij de slager, dat heb ik allemaal al besteld.” Nieuwslezer: maar goed dat zij er bij is dan!
De incompetentie van mannen!!! Zijn er ook mannen die wel zelfstandig zijn? Damn…

Netherfield schreef op 24-12-2025 om 12:19:

Vanmorgen ging het in het radionieuws over kerstboodschappen. Interview met een man :”ik weet eigenlijk niet wat we gaan maken” Zijn vrouw: “ We eten beef Wellington, dat halen we zo op bij de slager, dat heb ik allemaal al besteld.” Nieuwslezer: maar goed dat zij er bij is dan!
De incompetentie van mannen!!! Zijn er ook mannen die wel zelfstandig zijn? Damn…

Het is ook maar net wie het leuk vind om te koken. Mijn broer maakt morgen het kerstdiner voor de hele familie (8 personen). Vindt hij leuk. Ik vind het altijd weer een hele opgave. 

Netherfield schreef op 24-12-2025 om 12:19:

Ach ja...aan mijn man hoef je de hele planning en het koken voor Kerst ook niet over te laten  hoor. Dan komt er niks van terecht.Aan de andere kant heeft hij er wel voor gezorgd dat we door het hele huis t.v. kunnen kijken en internet hebben. Overal extra stopcontacten aangelegd, jarenlang zelf de auto onderhouden, altijd de fietsen van ons en onze kinderen gerepareerd enz. enz.

Ieder zijn kwaliteiten toch?

HAHA!wait..what schreef op 24-12-2025 om 11:15:

Ik word helemaal gek van het rare virus o.i.d. waar ik last van heb.
Sinds afgelopen weekend heel erg verkouden. Gisterochtend ineens misselijk erbij en zowat uit het niets moeten overgeven.
Nu weer met hoofdpijn wakker geworden en kotsmisselijk met nog steeds die verkoudheid erbij.
Slapen lukt daardoor ook niet echt goed!
Verder geen koorts ofzo, dat is wel fijn.

Zo dat klinkt belabberd, beterschap Haha 🍀

Herfstappeltaart schreef op 24-12-2025 om 12:40:

[..]

Ach ja...aan mijn man hoef je de hele planning en het koken voor Kerst ook niet over te laten hoor. Dan komt er niks van terecht.Aan de andere kant heeft hij er wel voor gezorgd dat we door het hele huis t.v. kunnen kijken en internet hebben. Overal extra stopcontacten aangelegd, jarenlang zelf de auto onderhouden, altijd de fietsen van ons en onze kinderen gerepareerd enz. enz.

Ieder zijn kwaliteiten toch?

Precies!

Daarnaast wat maakt het uit, wie wat doet? Als het maar gedaan wordt   Maar waarschijnlijk denk ik er zo makkelijk over, omdat ik al heel erg lang alleen woon. Alhoewel er weinig veranderd is, in mijn samenwoon periode werd het ook door mij gedaan 😂

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.